Андрій Бринзило, ТРЦ Riviera Shopping City: За два роки інвестиції в об’єкт сягнули 12 млн євро

Андрій Бринзило, ТРЦ Riviera Shopping City: За два роки інвестиції в об’єкт сягнули 12 млн євро

05.07.2021 04:00
  1267
Микола Маранчак

Генеральний директор ТРЦ Riviera Shopping City Андрій Бринзило про серію знакових для Одеси і регіону літніх відкриттів, програму залучення операторів-лідерів ринку та стратегію, коли і орендар, і покупець отримують більше.

Цей текст доступний також російською мовою

За останні два роки провідні українські та зарубіжні оператори значно розширили свою присутність в одеському ТРЦ Riviera. Це не випадково, хоча головним відвідувачами торгово-розважального центру залишаються одесити, за останній час трафік суттєво збільшився за рахунок гостей з ближніх і дальніх регіонів, а також зарубіжжя. В колонці для RAU генеральний директор ТРЦ Riviera Shopping City Андрій Бринзило розповів, як саме сьогодні змінюється об’єкт та за рахунок чого йому це вдається.

Ще більше брендів

От-от в ТРЦ Riviera відкриється KFC, після нього – перший в регіоні H&M, а цього місяця свої двері вже відкрив перший Decathlon поза межами Києва. Також зустрічаємо Samsung, Akvarel, Bugatti. Серія відкриттів стала наслідком дворічної системної роботи з якісного оновлення тенант-міксу: зменшили частку немережевих орендарів і збільшили кількість операторів-лідерів ринку до 92,3%. Загалом зараз 13 брендів представлені в Одесі ексклюзивно у Riviera.

Відтак ТРЦ Riviera посилив свої позиції як лідер серед регіональних торгових центрів за відсотком присутності міжнародних операторів: Inditex (5 брендів), LPP (4 бренди), MNS (3 бренди), FIBA Retail (2 бренди), LC Waikiki, New Yorker, DeFacto, Спортмастер. Крім того, маємо Auchan, McDonald’s, KFC.

Leroy Merlin та Decathlon відкрили свої перші магазини поза Києвом саме в нашому ТРЦ. У серпні 2021 року відкриється перший в регіоні магазин H&M.

За останні два роки посилили своє представлення і провідні українські оператори, як-от MTI (до Intertop, Pandora, Skechers додалися ще Geox та Samsung) MD Fashion (Walker, Under Armour і Oodji), G-Group.

Курс на спорт

Ми проводимо регулярні дослідження ринку та очікувань покупців. Тому не випадково спортивний напрям обрали одним з пріоритетних. Найважливішим акордом стало відкриття Decathlon, де на близько 3000 кв. м покупці можуть обрати і протестувати товари для 70 видів спорту. Станом на сьогодні загальна частка товарів для спорту складає 8,2% або близько 5500 кв. м, що робить Riviera найспортивнішим ТРЦ регіону.

Стратегія win-win або отримуй більше

І кількісні зміни – за останні два роки ми відкрили 50 нових магазинів/закладів, –  і якісне поповнення орендарями-лідерами ринку розширюють можливості для шопінгу і роблять ТРЦ ще привабливішим для потенційного покупця + розширюють цільову аудиторію.

Для орендарів такі якісні зміни, а особливо цьогорічні відкриття, означають суттєве посилення трафіку.

Тож працює принцип win-win: задоволений покупець + ще більше покупців = посилення продажу для орендарів = користь для ТРЦ.

Хто покупець?

Головним відвідувачами залишаються одесити. Та за минулий рік суттєво виросла кількість гостей і з ближніх регіонів (Южне), і з дальніх (Миколаїв, Херсон) – Riviera став головним місцем шопінгу півдня України.

Також спрацювала географічна локація ТРЦ у безпосередній близькості до пляжів з інфраструктурою (за останні роки тут відкрили найбільші ресторанні і пляжні комплекси міста, чого зараз бракує в самій Одесі). По-перше, це ті, хто приїжджають на пляжний відпочинок і йдуть на закупи та розваги в Riviera. По-друге, близькість якісного пляжу з інфраструктурою і ТРЦ створило сприятливу атмосферу для будівельного буму довкола Riviera: близько 30 ЖК на стадії будівництва, що регулярно збільшує потік відвідувачів.

Отже відвідувач отримує на додачу до шопінгу все в одному місці: і пляжний відпочинок, і враження. У 2019 році відкрили перший в Україні Multiplex з технологією Screen X, щовікенду заходи-розваги для аудиторії різного віку, і розмаїття закладів, в т.ч. McDonald’s та KFC.

Не зупинятися

Загальний обсяг інвестицій пов’язаних із реноваціями та відкриттям нових магазинів та ресторанів, у період 2019 – 1 півріччя 2021, сягнув близько 12 млн євро.

У 2020 році ЄБРР підтвердив виділення кредитної лінії в сумі 52,2 млн євро на реструктуризацію балансу та розширення бізнесу компанії. Тому найближчим часом плануємо лише нарощувати темпи втілення стратегії, яка вже довела свою ефективність.

Однією з особливостей Riviera я б виокремив гнучкість і швидкість прийняття рішень. Разом з розумінням ринку і постійним аналізом потреб покупця це дає нам можливість йти обраним курсом та системно рости попри будь-які неочікувані виклики, як-от складні для рітейлу коронавірусні часи.

Читайте також

Одеський ТРЦ Riviera залучив 52,5 млн євро кредиту для збільшення орендної площі на 18 000 кв. м


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку