Андрій Логвін, Kasta: Будемо дуже агресивно розвивати мережу відділень

Андрій Логвін, Kasta: Будемо дуже агресивно розвивати мережу відділень

23.05.2019 08:05
  844
Виктор Нагорский

Співзасновник і СЕО інтернет-магазину Kasta Андрій Логвін про впровадження нового інноваційного продукту KastaID, зміну клієнтського досвіду та використання технології Amazon ReKognition, плани масштабування мережі відділень і розвиток постійного асортименту товарів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Найбільший в Україні e-commerce гравець з продажу одягу – компанія Kastaпрезентувала новий інноваційний продукт KastaID. Це рішення, яке дозволяє оплачувати покупки з використанням біометрії – системи розпізнавання обличчя, розробленої фахівцями онлайн-гіганта Amazon. Під час презентації сервісу співзасновник і головний виконавчий директор Kasta Андрій Логвін докладно розповів про мотиви нової розробки та її головні переваги для споживача. У коментарі для RAU бізнесмен також розповів про ефективність програми лояльності, плани з масштабування мережі відділень, а також розвиток постійного асортименту товарів.

Про причини розробки сервісу Kasta ID та використання технології Amazon ReKognition

Компанії Kasta в цьому році буде дев’ять років. За цей час ми стали абсолютними лідерами в Україні з продажу одягу та взуття в інтернеті. Український ринок e-commerce досить складно порахувати. Але виходячи з тих даних, які у нас є, і в замовленнях, і в грошах, і в одиницях, ми лідери ринку в категорії fashion. Тому можемо говорити про головні «болі» клієнтів при замовленнях одягу онлайн.

Найбільш часто ми чули від своїх клієнтів про дві головні проблеми. Перша – це проблема невідповідних розмірів. Друга: при покупці в інтернеті речі не можна побачити і потримати в руках.

У світі по-різному намагаються вирішити ці «болі» клієнта. IT-інженери створюють костюми, які вимірюють людей, намагаються робити голографії клієнтів, підбирають їм розміри. У ці розробки вкладають мільярди доларів. Але до сих пір немає якогось очевидного рішення. А KastaID – це саме той продукт, який покликаний вирішити ці дві проблеми.

У цьому продукті використовується технологія Amazon ReКognition, яка дає можливість реалізації біометрики. У взаємодії з колегами з Amazon ми реалізували рішення, яке забезпечуює «магію» в процесі покупки: клієнт прийшов, привітався і отримав товар, без будь-яких додаткових дій.

Про головні переваги сервісу і поліпшення клієнтського досвіду

У новому сервісі є кілька ключових блоків, нових для українського ринку e-commerce. Перший – розпізнавання людини. Зараз споживчий досвід виглядає наступним чином: клієнт приходить до відділення Kasta і щоб отримати замовлення повинен ідентифікувати себе паспортом або мобільним телефоном. Цей досвід ми міняємо на ідентифікацію через розпізнавання обличчя.

Ще одна перевага цього рішення в тому, що технологія ідентифікації через Face ID має один з найвищих рівнів безпеки.

Ще один блок – примірка до оплати. Як виглядає споживчий досвід зараз: клієнт повинен прийти в поштове відділення, купити все, що замовив, а вже потім, якщо в товарі щось не сподобається – можна його повернути. Клієнти нам дуже багато говорили, що хочуть купувати тільки те, що нам потрібно, і KastaID дозволяє це робити.

Без зайвої скромності скажу: нам невідомі такого роду послуги в світі. Ми вважаємо, що цей досвід змінить ставлення клієнтів до онлайн-шопінгу. Він повинен зняти страх купувати в інтернеті та повинен дати можливість купувати будь-які бренди зручним способом.

Про очікування від нового сервісу та його масштабування

У нас дуже великі очікування від цього продукту, тому що в нашому розумінні він поєднує в собі переваги електронної комерції (широту вибору і низьку ціну), а також переваги офлайну (коли ви приходите в магазин, можете вибрати і поміряти одяг). Поєднання цих переваг повинно принципово змінити якість онлайн-шопінгу.

Ми дамо кожному споживачеві в Україні доступ до мільйона артикулів товарів за цінами, які зараз недоступні в регіонах України. При цьому в наших клієнтів буде можливість обрати саме той товар, який їм подобається і підходить за розміром.

Зараз ми зробили тестове відділення, щоб показати і протестувати послугу, тепер будемо розвивати її по всій нашій мережі. Планшет розпізнавання обличчя в найближчому майбутньому буде встановлено ще в 15-ти відділеннях. Але послуги «примірка до оплати» і «часткова оплата замовлень» вже доступна у всіх 104-х відділеннях Kasta, які зараз працюють в 41-му місті України.

Через наші відділення зараз проходить близько 80% всіх замовлень. Ще приблизно по 10% проходять через кур’єрську доставку і компанію Нова пошта.

У той же час, ми збираємося дуже агресивно розвивати нашу мережу відділень – йдеться про сотні відкриттів в найближчі роки.

Про ефективність програми лояльності та розвиток постійного асортименту

Зараз KastaID доступна лише для клієнтів програми лояльності Kasta Black. Таке обмеження зроблено з міркувань безпеки. Якщо клієнт щось у нас купив, але ми його не знаємо і у нас немає про нього ні банківських даних, ні фотографії – то це ризик. З іншого боку, у нас дуже висока частка транзакцій з використання програми лояльності. І хоча підтримка програми вимагає великих витрат через безкоштовну доставку, ми дуже задоволені її ефективністю.

Зараз частка каталогу в продажах Kasta – близько 40% і продовжує зростати. Лише рік тому в каталозі було всього 60 000 SKU, а сьогодні в постійному асортименті Kasta вже більше 1 млн товарних позицій.

В першу чергу ми розвиваємо категорію одягу та взуття, на якій традиційно спеціалізуємося. За останні роки в Україні з’явилося безліч нових цікавих брендів. Наприклад, найближчим часом будемо пропонувати DeFacto і LC Waikiki, Puma і Adidas.

Приблизно 1,5 роки тому почали розвивати сегмент «парфуми». Ми в стратегічному партнерстві з магазином Parfums.ua, у нас проходить процес інтеграції між собою, ми бачимо цінність взаємодії, але про повноцінне придбання зараз мова не йде. Також розвиваємо категорії «діти», «аксесуари» і «дім». Найближчим часом плануємо додавати нові групи товарів.

Читайте також –

Владислав Чечоткін: Rozetka втрачає 0,4% від обороту через проблемні повернення


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку