Новини fashion-рітейлу: H&M, Greenpoint, HalfPrice, Lerros, Andre Tan та інші

Новини fashion-рітейлу: H&M, Greenpoint, HalfPrice, Lerros, Andre Tan та інші

15.11.2023 08:45
  1576
Дарія Осіїк

H&M поновлює роботу в столичних ТРЦ, перші в Україні магазини польських мереж Greenpoint та HalfPrice, перший магазин-аутлет бренду Andre Tan, відкриття магазину Lerros в ТРЦ ПортCity та інші новини.

Бренд H&M відновив роботу двох магазинів в Україні

9 листопада мережа H&M відновила роботу двох магазинів в ТРЦ Lavina Mall та ТРЦ Respublika Park. Це перші відкриття рітейлера після початку повномасштабної війни.

Також мережа вже анонсувала відновлення роботи ще чотирьох торгових точок. PR-менеджерка H&M Вероніка Притиковська повідомила, що найближчими тижнями відновиться робота решти столичних магазинів. Зокрема, магазини H&M у столичних ТРЦ Retroville та River Mall поновлять роботу 16 листопада. Також згодом відкриються магазини мережі в ТРЦ SkyMall і ТРЦ Dream. “Жіночий, чоловічий і дитячий одяг буде доступний у всіх магазинах, а спортивний одяг H&M Move і товари для дому H&M Home в окремих магазинах”, – зазначила вона. 

Нагадаємо, що після 24 лютого 2022 року компанія зупинила роботу в Україні, а у березні — у рф. В липні 2022 року H&M заявила про повний вихід з російського ринку. Чутки про відкриття супермаркетів “швидкої моди” з’явилися у серпні, і вже тоді називали орієнтовну дату відкриття: листопад-грудень.

Площа магазину у ТРЦ Retroville, відкритого у серпні 2020 року, складає близько 2400 кв. м, у River Mall, який запрацював роком раніше – у вересні 2019-го, – 2900 кв. м. Фоторепортажі про відкриття цих об’єктів можна подивитися за посиланнями: H&M у RetrovilleH&M у River Mall.

Поки H&M зосередилося на відкриттях у Києві, де до вторгнення працювало шість магазинів групи: в ТРЦ Lavina Mall, Respublika Park, River Mall, Ske Mall, Dream, Retroville. Ще три магазина працювали поза межами столиці: в ТРЦ Riviera в Одесі, Victoria Gardens у Львові, Nikolsky у Харкові. І якщо, за даними Forbes, два останніх київських магазина шведського гіганта розпочнуть роботу найближчими тижнями, то про плани поновлення роботи в Харкові та Одесі компанія поки не повідомляла.

На український ринок виходить польський бренд жіночого одягу Greenpoint

На український ринок виходить польський бренд одягу Greenpoint. Компанія планує відкрити в Україні 20 франчайзингових магазинів у 2024 році. Про це УРТЦ повідомили в компанії Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає ексклюзивним агентом і партнером бренду в Україні.

Саме Україна стане першим закордонним ринком ритейлера, де будуть представлені фізичні магазини. Бренд працює також у Словаччині, Румунії, Литві, Чехії, Угорщині, Австрії, Німеччині, Нідерландах, Болгарії, Італії, Іспанії та Хорватії, однак лише через канали e-commerce.

Польський бренд Greenpoint – це швидкозростаюча мережа магазинів одягу для жінок. Її перший магазин був відкритий у Кракові в 1992 році, а зараз мережа компанії налічує вже 219 торгових точок у Польщі. При цьому бренд успішно розвиває франчайзинговий проект: більша половина магазинів (124) рітейлера є партнерськими. У 2022 році магазини greenpoint відвідали 9,5 млн осіб, а загальний річний обсяг продажів з урахуванням міжнародних ринків склав понад 2,5 млн товарів. 

Як зазначають в компанії Retail & Development Advisor (RDA), польські fashion-бренди та онлайн-платформи демонструють хороші результати в Україні, що стало вагомим фактором для прийняття рішення Greenpoint про вихід на український ринок.

Умови франшизи від Greenpoint досить лояльні в порівнянні із більшістю fashion-гравців, і компанія готова індивідуально підходити до договорів із франчайзі. Польський бренд не виставляє вимог до покупки у них обладнання чи суми інвестицій на квадратний метр. Є лише технічні вимоги та бренд-бук, якого слід дотримуватись, а все обладнання і матеріали франчайзі можуть виробляти в Україні.

Магазин взуття ditto та бренд вишиванок Svarga в ТРЦ Gulliver

У жовтні у торгово-розважальному центрі Gulliver відбулося відкриття двох магазинів – українського бренду взуття ditto, а також бутика вишитого одягу Svarga. Обидві локації вже відкриті для клієнтів: ditto знаходиться на другому поверсі ТРЦ, Svarga – на третьому.  

Український бренд магазинів взуття ditto заснований у 1999 році. У магазині представлені нові колекції, які задовольнять потреби найвибагливіших клієнтів: чоловічі та жіночі моделі в стилях classic, casual та active. ditto працює з українськими та європейськими виробниками, постійно розширюючи асортимент. Глобальне оновлення асортименту відбувається в магазинах чотири рази на рік, але оновлення самих колекцій відбувається щотижня.

Svarga – український бренд вишитого одягу, який прагне відроджувати любов українців до своєї культури та сіяти в них бажання берегти та передавати її у спадок. Основна мета бренду – щоб кожен українець носив вишиванки.

В колекціях бренду вже є вишиванки більшості регіонів України, відтворені орнаменти з музеїв та розроблені дизайнерські вироби. В асортименті представлені чоловічі та жіночі вишиванки, жіночі вишиті сукні та парні образи з льону, бавовни та віскози.

Calzedonia, Success та Anabel Arto: нові відкриття у ТРЦ Gulliver у листопаді

У перші дні листопада бренд Anabel Arto відкрив двері оновленого магазину на третьому поверсі в ТРЦ Gulliver. Тепер він просторіший, в сучасному дизайні в пастельних тонах та фірмовому кольорі бренду, що додає затишку та ніжності.

Також родзинкою оновленого магазину стали медіавітрини, на яких можна спостерігати як українські жінки виточено демонструють нові розкішні колекції Anabel Arto.

«ТРЦ Gulliver є серцем столиці та особливим для нас комплексом, адже саме з нього розпочалася історія Anabel Arto в Києві ще у 2016 році. Команда ТРЦ Gulliver на постійній основі проводить розважальні та соціальні проекти, різноманітні івенти та розіграші, що генерує трафік та дарує відвідувачам і працівникам гарний настрій та емоційний заряд. Зі свого боку, наша команда та професійний персонал налаштовані на те, щоб кожна жінка отримувала задоволення від відвідування Anabel Arto та поверталася до нас знову і знову», – розповідає керівниця київської мережі бутиків Anabel Arto Інна Вохмінцева.

Anabel Arto – український виробник спідньої білизни та одягу для дому, що поєднує розкішну тканину, бездоганну якість та вишуканий дизайн. Тканини команда відбирає на найбільших виставках сировини у Європі та Азії, а перед пошивом полотна проходять ретельну перевірку і відбір. Серед асортименту бренду є не лише позиції для жінок, але й чоловічі колекції, як-от: костюми з велюру, спідня білизна, шкарпетки, поло та багато іншого. 

На другому поверсі торгово-розважального центру Gulliver відкрився магазин відомого бренду Calzedonia. Зараз в магазині представлена колекція осінь-зима, де можна знайти модні та базові колготки, панчохи, джинси та легінси для жінок, широку дитячу колекцію легінсів, шкарпеток та колготок, а також якісну лінійку різноманітних чоловічих шкарпеток.

«ТРЦ Gulliver є одним з найбільш відвідуваних та відомих ТРЦ столиці. Саме тому він настільки бажаний і цікавий як для орендарів, так і для відвідувачів. Ми не є винятком, тому відкриття магазину Calzedonia можна назвати закономірним. Протягом тривалого часу ми чекали на можливість відкрити магазин тут, і цього року у нас це вийшло. У нас високі очікування від цього проекту і я впевнений, що результат буде відповідним. Більш того, магазин Calzedonia у Gulliver реалізований у новому стилі, серед перших магазинів, що лише відкриваються найближчим часом у Європі. І це для нас теж є предметом особливої гордості. Чекаємо з нетерпінням наших відвідувачів, щоб розділити радість відкриття нового магазину», – коментує директор ТОВ “МНС Інвестмент” Олександр Нікітін.

Італійський бренд панчішно-шкарпеткових виробів та пляжного одягу Calzedonia заснований у 1987 році. Ексклюзивною особливістю бренду є те, що асортимент кардинально змінюється в різні сезони. Всі колекції розроблені з великою увагою до трендів та якості кожної моделі, тому вироби завжди відповідають запитам та очікуванням споживачів.

Також на другому поверсі у ТРЦ Gulliver відбулося відкриття магазину українського бренду Success.

Нові колекції Success презентує щосезону. У колекціях переважають стримані, пастельні відтінки та монохром. Оскільки ці кольори завжди виглядають вишукано і їх легко поєднати з будь-якою річчю у гардеробі.

«Для команди Success стати сімʼєю ТРЦ Gulliver, місця, де постійно вирує життя — велика гордість. Особливо приємно, що магазин відкрив свої двері в новому для нас інтерʼєрі, в якому поєдналися футуристичні дзеркала, пастельні тона та різноманітні текстури. Віримо, що шопінг та перебування в магазині буде тільки в насолоду», — поділилася засновниця бренду Марина Журба.

Success – український бренд одягу, який вже понад 10 років одягає жінок в успіх та ще більше підкреслює їх красу. Основною метою бренду є створення повсякденного одягу, який не потребує особливого випадку, проте виглядає стильно та елегантно.

У столичному ТРЦ Sofia Mall з’явиться магазин бренду Sinsay

У ТРЦ Sofia Mall, що розташовується на Софіївській Борщагівці у Києві, незабаром відкриється магазин відомого фешн-бренду Sinsay. Точка запрацює на другому поверсі торговельного центру, розповіли у компанії UTG, яка підписала договір оренди та виступає як розробником концепції, так і ексклюзивним брокером ТРЦ Sofia Mall.

Площа магазину становить 954 кв. м, у ньому мешканцям району буде представлено широкий асортимент одягу для дівчат та молодих людей, чоловіків та жінок, а також товарів для немовлят, дітей та товарів для дому.

 У одеському ТРЦ Riviera Shopping City відновили роботу бренди House і Cropp

У одеському ТРЦ Riviera Shopping City відновили роботу ще два магазини польської групи LPP – House і Cropp. Відкриття оновлених торгових точок відбулося 2 листопада. Про це розповіла прес-служба ТРЦ в коментарі УРТЦ.

Бренд House пропонує широкий вибір жіночого та чоловічого одягу, аксесуарів та взуття. Тут є все необхідне для створення ідеального образу на будь-який сезон та заходи.

Cropp – бренд для молодих та активних. Вони пропонують стильний і комфортний одяг для тих, хто завжди в русі. Тут ви знайдете светри, футболки, джинси, взуття та багато інших речей, які підкреслять вашу індивідуальність.

Польська рітейл-група ССС відкрила перший магазин HalfPrice в Україні у ТРЦ Respublika Park

9 листопада мережа HalfPrice, що належить польській компанії CCC, відкрила свій перший флагманський магазин в Україні, який розташований в ТРЦ Respublika Park. Загальна площа магазину становить понад 1800 кв. м. HalfPrice пропонує широкий вибір брендового одягу, взуття, аксесуарів, косметики, іграшок та товарів для дому відомих брендів за дуже привабливими цінами.

«HalfPrice — це новий гравець на ринку України, і відкриття його першого магазину в ТРЦ Respublika Park — важлива подія для шанувальників моди та вигідних покупок. Ми очікуємо, що наші клієнти зустрінуть HalfPrice з великим інтересом. Ця подія свідчить і про те, що Україна залишається привабливою для інвестицій і бізнесу, навіть у важкий період воєнного стану», — зазначає генеральний директор ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива.

Магазин HalfPrice заснований на концепції off-price, в рамках якої пропонує покупцям брендові товари високої якості з суттєвими знижками. Це можливо завдяки закупівельникам, які тісно співпрацюють з брендами по всьому світу і щодня шукають найкращі пропозиції. Колекція у мережі постійно зростає і змінюється, і щодня на полицях можна знайти нові товари — від люксових брендів до найпопулярніших.

«HalfPrice був створений з думкою про “мисливців за знижками”. У наших магазинах часто можна знайти одиничні екземпляри за дуже привабливими цінами. Тому варто поспішати з покупкою – адже наступного дня товару вашої мрії може вже не бути на полиці», — розповідає Йоанна Чижевська, віце-президент з продажу HalfPrice.

HalfPrice дебютував у Польщі на початку травня 2021 року. Сьогодні мережа представлена в дев’яти країнах Центральної та Східної Європи, де вже відкрила понад 100 магазинів.

Перший магазин Andre Tan у новому форматі у ТРЦ Караван Outlet

У столичному ТРЦ Караван Outlet відкрився магазин відомого українського бренду Andre Tan у новій концепції. Це перша та наразі єдина точка бренду у форматі outlet. Магазин має площу 88 кв. м, просторий та світлий дизайн.

Andre Tan – однойменний бренд одягу відомого українського дизайнера Андре Тана. Кожна нова колекція кутюр’є складається з капсул.

У луцькому ТРЦ ПортCity відкрився магазин мережі одягу Lerros

Урочисте відкриття мережевого магазину одягу Lerros в ТРЦ ПортCity у Луцьк відбулось 20 жовтня. Магазин розташований на другому поверсі ТРЦ та займає площу 160 кв. м.

Бренд Lerros відомий далеко за межами Європи. В Україні мережа працює в Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Черкасах та Вінниці.

Чоловічий і жіночий одяг торгової марки Lerros відрізняється простотою крою і бездоганною якістю. Завдяки єдиному задуму дизайнерів і колірній гамі клієнти бренду мають можливість щодня виглядати стильно з мінімальною кількістю речей в гардеробі.

Вперше в історії імпорт чоловічого одягу в Україну перевищив імпорт жіночого – НБУ

Економічні зміни, спричинені повномасштабною війною, призвели до фундаментального дефіциту товарів в країні та докорінно змінили тенденції товарної номенклатури імпорту. Так, вперше в історії незалежної України, закупівлі чоловічого одягу перевищили імпорт жіночого одягу, ще й зі значенням 200%. Про це йшлось в інфляційному звіті Національного банку за жовтень 2023 року.

Такі зміни у призначенні імпортованого одягу пояснюються закупівлями товарів для армії.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку