Новини DIY&Decor: Епіцентр, Агромат, Олді, Лео Керіміка, JYSK та інші

Новини DIY&Decor: Епіцентр, Агромат, Олді, Лео Керіміка, JYSK та інші

01.09.2023 08:45
  1476
rau

Відновлення Епіцентр в Чернігові та купівля власниками мережі польського рітейлера, відкриття Олді в ТРЦ Retroville, оновлення інтернет-магазину Агромат, нов JYSK у різних містах та інші новини рітейлерів, які продають товари для дому та затишку.

Власники Епіцентр купують мережу Intersport Polska

Власники компанії Епіцентр Олександр та Галина Гереги інвестують в Intersport Polska 10 млн євро та планують викупити акції компанії. Як повідомляє Forbes, у середині серпня Галина Герега подала заяву до Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів Польщі на придбання Intersport Polska. Гереги мають отримати контроль над Intersport Polska SA через дочірні компанії ТОВ “Епіцентр К” і Paravita Holding Limited.

Гендиректор компанії Петро Михайлишин повідомив, що зараз Епіцентр знаходиться в процесі оформлення угоди з придбання частки акцій в Intersport Polska. Однак він додав, що не може розкривати деталі. Intersport Polska уклав інвестиційну угоду з Епіцентром та кіпрським Paravita Holding щодо спільного інвестування в мережу у квітні 2023 року. Передбачається, що 10 млн євро інвестицій спрямують на відкриття нових магазинів і модернізацію вже існуючих магазинів.

Зруйнований окупантами Епіцентр у Чернігові може відновити роботу навесні 2024-го

У Чернігові почали демонтаж конструкцій зруйнованого окупантами гіпермаркету Епіцентр. Як повідомляє УРТЦ, територію об’єкту, включно з парковкою, обнесли високим будівельним парканом. Поруч із колишнім Епіцентр є будівля магазину ЕКО маркет, за даними джерел місцевих ЗМІ, саме на її місці й планується відновити двоповерховий будівельний гіпермаркет. Територію ЕКО маркет обрали через наявність усіх необхідних комунікацій, які пришвидшать відкриття оновленого торговельного центру.

Завершення робіт заплановане на весну 2024 року. За планами мережі, новий Епіцентр матиме спеціалізоване укриття та дасть робочі місця приблизно 500 новим працівникам.

Агромат запустив оновлений інтернет-магазин

Національна мережа магазинів плитки та сантехніки Агромат запустила оновлений сайт agromat.ua, що об’єднав у собі три платформи: офіційну сторінку компанії, інтернет-магазин та блог із порадами експертів. Про оновлення та нові фішки розповіли в компанії. «Найважливішим для нас було полегшити шлях людини, яка користується сайтом, у процесі пошуку інформації та вибору потрібного товару. Для цього ми вдосконалили навігацію, покращили доступність сайту згідно міжнародних стандартів для людей із поганим зором та підключили розумний пошук multisearch.io. Він допоможе нашим покупцям якнайшвидше знайти необхідний товар у новому інтернет-магазині, навіть при написанні слів із помилками чи з неправильною розкладкою клавіатури. Серед доданих можливостей також зручна онлайн-оплата різними банківськими картками та платіжними системами, серед яких Приват24, Apple Pay, Google Pay», — розповіли в Агромат.

Однією з важливих нових фішек оновленого сайту став універсальний помічник для планування простору ViSoft AR, покликаний змінити уявлення українського споживача про процес вибору плитки та сантехніки. Відтепер покупці Агромат мають унікальну можливість приміряти ту чи іншу плитку у своєму приміщенні просто за допомогою смартфона. Для цього потрібно лише обрати бажаний товар в інтернет-магазині Агромат та завантажити безкоштовний додаток ViSoft AR. Після сканування QR-коду плитки на сайті, її можна приміряти на своє помешкання, вільно пересуваючись у ньому та спостерігаючи, якою може бути атмосфера простору з тією чи іншою колекцією плитки. Також на сайті з’явився новий розділ із готовими рішеннями для інтер’єрів. 

Будівельний гіпермаркет ОЛДІ відкрився у київському ТРЦ Retroville

У столичному ТРЦ Retroville відкрився будівельний гіпермаркет ОЛДІ. Для рітейлера з Житомирщини це перше відкриття саме у торговельному центрі. “Магазин площею 4802 кв. м запрацював 19 серпня 2023 року”, – розповів операційний директор мережі Андрій Самойлов. Після відкриття цієї точки, рітейлер став другою після Епіцентр мережею будівельних гіпермаркетів за кількістю торгових обʼєктів в Україні.

Переговори про відкриття у ТРЦ Retroville велися ще у 2018 році, але тоді домовитись не вдалося. “На цей раз домовились швидко ще й тому, що попередні прорахунки вже були, треба було лише підкоригувати з урахуванням сьогодення”, – зазначив Самойлов. Надалі компанія планує розвивати мережу ОЛДІ, як у торговельно-розважальних центрах, так і у стріт-рітейлі. Однак конкретних планів операційний директор не назвав.

JYSK відкрив новий магазин у Кам’янському Дніпропетровської області 

3 серпня скандинавська мережа JYSK відкрила новий магазин у місті Кам’янське на бульварі Будівельників, 27 А. Нова точка продажу має площу 1370 кв. м разом зі складом. Як повідомила RAU прес-служба мережі, цей магазин побудований відповідно до сучасної концепції “3.0”, із новим освітленням та просторим дизайном, зональним розміщенням товарних категорій для більш комфортних покупок. Новий формат означає ширший вибір для покупців та кращу презентацію товарів, що своєю чергою робить процес покупки більш зручним та комфортним. Окрім того, у магазинах з новою концепцією покращена ергономіка для персоналу – більша площа складу, окреме технічне переміщення для персоналу, збільшена соціальна зона тощо.

З початку 2023 року мережа JYSK відкрила чотири нових магазини та оновила роботу двох чинних об’єктів. До кінця літа очікується збільшення та оновлення магазину в Києві, ТЦ Аркадія на Шулявці. Наразі мережа налічує 88 магазинів разом з інтернет-магазином. В компанії зазначають, що ця цифра має збільшитися до 100 вже у 2024 році.

Японський Uniqlo вийшов з рф, відмовившись від оренди приміщень для всіх своїх магазинів

Японський виробник та продавець одягу Uniqlo відмовився від оренди приміщень для всіх своїх магазинів у рф. Як повідомляє Економічна правда з посиланням на росЗМІ, російський бізнес Uniqlo був представлений ТОВ “Юнікло рус” і належав фірмі Fast Retailing (75%) і Mitsubishi Corporation (25%). Про припинення оренди приміщень виданню підтвердили власники торгових центрів, де раніше знаходилися точки Uniqlo.

У березні минулого року компанія повідомила “про тимчасове зупинення” своїх точок у росії, а вже в останній звітності йдеться про “повне закриття бізнесу”.  Після закриття магазинів японський бренд Uniqlo отримав в країні більше $140 млн збитків за підсумками 2022 року. Додається, що згідно зі звітністю Fast Retailing Group, на початку 2022 року під вивіскою Uniqlo в росії працювало 49 магазинів. 

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку