
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Валовий дохід Нова пошта в минулому році склав 5,4 млрд грн.
Про це в інтерв’ю агенції Інтерфакс-Україна повідомив співвласник групи компаній Нова пошта Володимир Поперешнюк.
«За підсумками 2016 року, кількісний приріст (відправлень – ред.) склав близько 40%. В цьому році таке стрімке зростання вимагало від нас вміння швидко адаптуватися до нових умов, зростання обсягів і підвищення попиту. Ми зробили висновки і в цьому році плануємо прискорюватися – автоматизувати процеси на етапі сортування, прискорювати обслуговування у відділеннях, продовжимо працювати над IT-рішеннями», – сказав Поперешнюк, уточнивши, що валовий дохід компанії в 2016 році склав 5,4 млрд грн.
Також він зазначив, що головною тенденцією ринку поштової логістики в минулому році було динамічне зростання e-commerce.
«Онлайн-торгівля залишається ключовою рушійною силою для компаній, які працюють в доставці. Це однозначно позитивний тренд: в найближчі роки ринок e-commerce буде рости щорічно до 30-40%, тому що в порівнянні з розвиненими країнами, Україна тільки відкриває для себе онлайн-покупки, у тому числі із зарубіжних онлайн-магазинів», – підкреслив співвласник Нова пошта.
З інших тенденцій на ринку Поперешнюк зазначив посилення боротьби за клієнта шляхом покращення сервісу і якості послуг, розвиток кур’єрської доставки, зростання всіх гравців і стирання кордонів між країнами з точки зору онлайн-покупок.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Читайте також –
Нова пошта почала доставляти посилки з китайських інтернет-магазинів