
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Директором з обслуговування клієнтів Нова пошта призначений Денис Вертелецький.
Про це він повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. Раніше Вертелецький займав пост директора зі споживчого кредитування в УкрСіббанку. Також за плечима топ-менеджера досвід роботи на керівних посадах у великих рітейл-компаніях – Intertop Ukraine, Comfy та інших.
В Нова пoшта Вертелецький змінив Максима Рабіновича, який пішов з компанії в липні поточного року.
Довідка. Нова пoшта – українська компанія, один з лідерів ринку доставки. Зараз її мережа покриває більше 900 населених пунктів України і налічує понад 2200 відділень, а також 1400 почтоматів. У минулому році компанія збільшила кількість відправлень на 40%. Валовий дохід Нова пошта в 2016 році склав 5,4 млрд грн.
Читайте також –