Аналітика Nielsen: які товари українці купують онлайн

Аналітика Nielsen: які товари українці купують онлайн

13.11.2017 11:03
  1753
Виктор Нагорский

Найчастіше українці купують в інтернеті косметику, товари для догляду за будинком і дитячі товари, покупка продуктів харчування онлайн поки не користується попитом.

За даними звіту Nielsen What’s next in e-commerce, продукти харчування поки що не входять в звичний віртуальний купівельний кошик практично ні в одній країні світу.

Купівля в інтернеті свіжих продуктів – явище настільки рідкісне, що, як показують дані опитування споживачів в 2016 році, всього 11% в світі сказали, що купують онлайн свіжі продукти харчування.

«Ми знаємо, що продуктовий кошик це священний Грааль для рітейлерів. Це означає, що якщо споживач визначився з рітейлером, у якого купує, він продовжить купувати саме у нього. А той рітейлер, у кого продуктові категорії з’являться в онлайн магазині, тільки матиме користь для себе з споживчої лояльності, довіри і персонального вибору. Трансформації на користь онлайн покупок поки ми спостерігаємо тільки в деяких непродуктових категоріях, як в світі, так і в Україні», – коментує директор по роботі з роздрібними мережами Nielsen в Україні Юрій Ліщук.

Так, наприклад, 35% світових споживачів заявляють, що купують товари для догляду за собою, 18% – товари для догляду за будинком. На третьому місці в списку категорій знаходяться упаковані продукти харчування – 17% в світі сказали, що купували ці товари онлайн.

В Україні ситуація з покупками товарів в інтернеті виглядає абсолютно по-іншому. Так, 42% українських споживачів заявили, що купують онлайн косметику і товари для догляду за собою, 21% – товари для догляду за будинком і товари для дітей. В український віртуальний кошик продукти харчування не потрапляють зовсім: 6% сказали, що в інтернеті купують упаковані продукти харчування і 4% – свіжі продукти.

Для порівняння, тільки у Великобританії і Південній Кореї частка споживачів, які купують свіжі продукти онлайн найвища в списку 64 країн, де проводилося дослідження – 37%, що показує великий потенціал для рітейлу в інших країнах.

 Читайте також –

Nielsen: Які спеціалізовані магазини користуються популярністю в Україні


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  765
Усі новини ринку