
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


Експерт ресторанного бізнесу Ольга Насонова у своїй колонці розповіла про те, що тепер жінки є основоними споживачами та затребуваною силою та як цей фактор вплинув на ресторанну сферу. RAU публікує основні тези цього матеріалу.
Останнім часом складається враження, що жінки в Україні стали основними споживачами та затребуваною робочою силою. В багатьох місцях жінки в більшості: в кафе, на вулицях, в офісах, на концертах та у кінотеатрах. Хоча за статистикою, багато жінок виїхало за кордон, але і чоловіків стало менше через війну.
Загалом українські жінки завжди відігравали важливу роль у суспільстві, але зараз це практично матріархат. Це відбувається не вперше в нашій історії, адже під час війн саме жінки брали на себе всю роботу. Чоловіків стає менше, чоловічі обов’язки переходять до жінок. Збільшення ролі жінок у діяльності суспільства позначається і на культурі споживання, і на продажах продуктів та страв.
Наприклад, в минулому році більшість закладів харчування відмічали ріст продажів великих та ситних м’ясних страв. Багато чоловіків залишились без жінок, а тому їли ту саму чоловічу кухню, купляли шаурму в космічних обсягах. Та й жінки не відставали, забувши про легку та низькокалорійну їжу, оскільки треба бути ситою, щоб мати сили у важкий час.
Але з весни цього року ситуація змінилась. Першими це відчули ресторани, як справжнє дзеркало суспільства:
Спостерігається перекос і в робочих моментах. Якщо це можливо фізично, на роботу скоріше візьмуть жінку, ніж чоловіка. Жінка може не хвилюватись, що їй пришлють повістку, працює собі та працює. Якщо до цього часу не виїхала за кордон, то вже мабуть і залишиться назавжди. Багато компаній скаржаться, що залишаються без співробітників-чоловіків, та важко знайти інших на заміну.
І ще, по моїм спостереженням в магазинах чоловічий одяг купують набагато менше, ніж жіночий, чоловіча мода начебто кудись зникла. Навіть в рекламі чоловіків майже не побачиш, це багатьох дратує, тому усюди жінки, дівчата та собачки.
Джерело – НВ Бізнес