Мобільний додаток Prom.ua генерує 10% товарообігу при 1% трафіка

Мобільний додаток Prom.ua генерує 10% товарообігу при 1% трафіка

11.07.2017 09:00
  737
Виктор Нагорский

Мобільний додаток найбільшого в Україні маркетплейса Prom.ua був розроблений всього півроку тому, однак уже зараз вын забезпечує високу конверсію.

«На даний момент 1% всіх відвідувачів торгового майданчика проходить через мобільний додаток, однак цей 1% вже генерує 10% товарообігу Prom.ua. Ми бачимо, що в мобільному додатку досить висока активність при невеликій кількості відвідувань. Тому маэмо намір інвестувати чималі обсяги ресурсів, щоб посилювати цей напрям», – сказав керівник Prom.ua Іван Кравець під час форуму Retail Up.

В кулуарах заходу керівник Prom.ua детальніше розповів RAU про те, як ведуть себе мобільні користувачі маркетплейсу, чим вони відрізняються від десктопних і як відсутність мобільної версії сайту може позначатися на продажах інтернет-магазину.

– Яка частка мобільних користувачів у маркетплейса Prom.ua та в середньому по Україні?

– Якщо подивитися на останні два місяці – травень-червень цього року, і підсумовувати аудиторію мобільної версії сайту, мобільного додатка і користувачів, які заходять до нас з планшетів, то це майже 40%, відповідно – близько 60% зараз декстопної аудиторії. Думаю, приблизно така ж статистика і по Україні, тому що розміри Prom.ua дозволяють говорити, що це середньостатистичні дані по галузі.

Незважаючи на те, що поки що десктопних користувачів більше, ми впевнені, що за мобільним напрямком майбутнє. Адже там накопичується найлояльніша аудиторія, яка вже тепло ставиться до бренду.

І це не тільки український, а загальносвітовий тренд. На світовому ринку тренд зростання мобільного трафіку просто приголомшливий, а його частка досягла 93%. При цьому частка транзакцій через мобільні пристрої вже перевищила 50%.

– Які особливості в поведінці мобільних користувачів могли б відзначити?

– В основному мобільні користувачі здійснюють дії, які не вимагають великої кількості часу. Наприклад, якщо користувач хоче швидко подивитися чи є в наявності той чи інший товар або подивитися його вартість, то швидше за все, він буде робити це через мобільний. Якщо ж йому потрібно більше часу, щоб подивитися характеристики товару, порівняти його з іншими і т. і., то в таких випадках частіше використовують десктоп.

Через те, що в телефоні користувачі частіше все роблять поспіхом, то частка імпульсних покупок через мобільний більше. За нашими оцінками, користувачі мобільних на 20% більше схильні до імпульсних покупок.

Ще один цікавий факт про мобільних користувачів – підвищена активність влітку. Це пов’язано з тим, що влітку багато хто йде у відпустку і в цілому люди проводять більше часу на свіжому повітрі, де немає доступу до десктопу, але під рукою завжди є мобільний. Згідно з нашою аналітикою вже навесні відсоток користувачів з ПК починає знижуватися, а з мобільних пристроїв рости. Причому рости істотно. Відповідно, якщо бізнес не готовий до мобільних користувачів, то в несезон він страждає ще більше.

– Український e-commerce якось реагує на зростаючу частку мобільного трафіку?

– Не дивлячись на те, що мобільна версія сайту і мобільний додаток вже must have, в цьому плані багато українських інтернет-магазинів сильно відстають, в тому числі – і великих. У деяких відсутня навіть мобільна версія сайту, вже не кажучи про додаток. До того ж, часто і існуючі мобільні версії недостатньо зручні. Проблема в тому, що досвід використання мобільних і десктопних версій – абсолютно різний. Вони вимагають різного інтерфейсу, різного розташування елементів, різного підходу до утримання користувача на сайті. У мобільній версії все працює по-іншому, тому в нашій компанії цим займається окремий напрямок.

– Ви говорили, що маєте намір багато інвестувати в мобільний напрямок. Варто очікувати якихось грандіозних змін?

– Робота над мобільним напрямком – це постійний операційний процес. Але навіть в цьому процесі з’являються якісь ключові речі, які для нас першочергові. Наприклад, зараз ми розробляємо свій власний чат, який намагаємося вбудувати як в мобільну, так і в десктопну версію.

Завдяки цьому чату хочемо повністю змінити купівельний досвід і дати користувачеві легкий спосіб уточнити будь-яке його запитання.

Наведу приклад: користувачеві потрібно уточнити щось за технічними характеристиками товару, і замість того щоб шукати відповідь на своє питання на інших сайтах, він задає його в чаті. З іншого боку оператор швидко йому відповідає, після чого відразу переходить до оформлення замовлення, надсилає користувачеві форму для введення номера карти, а в подальшому користувач тут же бачить статуси і оновлення на якому етапі знаходиться його замовлення і коли буде здійснена доставка.

– На якому етапі зараз цей проект і коли він може бути впроваджений?

– Зараз уже запустили першу спрощену версію чату і тестуємо його в Білорусі. По мірі готовності будемо імплементувати його і в інших країнах. У підсумку, клієнт буде один раз прив’язувати до свого мобільного додатку свою банківську карту і надалі здійснювати покупку в один клік. Про терміни впровадження проекту говорити поки не хотілося б, але ми впевнені, що за цим майбутнє.

Читайте також –

Digital-тренди 2017: чого хочуть споживачі (інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку