У Києві відкрито ще один McDonald’s в форматі “досвід майбутнього”

У Києві відкрито ще один McDonald’s в форматі “досвід майбутнього”

25.06.2018 12:30
  469
rau

Це вже третій McDonald’s подібного формату в Україні: раніше почали роботу ресторани в Києві на Окружній і в Черкасах в ТРЦ Lubava.

Тепер в київському McDonald’s по проспекту Леся Курбаса, 19а, відвідувачі також можуть скористатися перевагами обслуговування відвідувачів за столиками. Перший заклад McDonald’s з “досвідом майбутнього” в Україні було відкрито в березні 2018 року в Києві. Всього до кінця 2018 року 12 закладів McDonald’s запропонують “досвід майбутнього”, з них чотири – нові ресторани, які відразу відкриються в інноваційному форматі. Решта вісім – закладу, які вже працюють і будуть переобладнані.

Заклад McDonald’s на просп. Курбаса в ТРЦ квітня було відкрито ще в 2014 році. У червні цього року в ресторані провели реконструкцію, необхідну для впровадження формату досвіду майбутнього.

Відмінності нового формату:

  • Обслуговування за столиками – це революція в МакДональдз, оскільки МакДональдз завжди був закладом самообслуговування. У МакДональдз з досвідом майбутнього відвідувач замовляє страви на касі, а потім чекає на замовлення за столиком. Співробітник ідентифікує відвідувача за допомогою спеціального пристрою  та приносить страви.
  • Новий принцип роботи касової зони – більш зручний для відвідувачів. Прилавок розділений на дві частини – для замовлення та для отримання страв.  Відтак, відвідувачі, які очікують на замовлення, та відвідувачі, які роблять замовлення, не заважають один одному.
  • Експерт з гостинності – це нова позиція в ресторанах МакДональдз. Завдання Експерта з гостинності – бути уважним до відвідувачів, помічати їх потреби та оперативно на них реагувати: допомогти розібратися з новими способами обслуговування в ресторані, допомогти родині у пошуку вільного столика, запропонувати меню шрифтом Брайля незрячому відвідувачу, допомогти іноземцю розібратися в меню, підказати клієнту, де можна підзарядити гаджет.
  • Термінали самообслуговування є обов’язковим елементом ресторанів з досвідом майбутнього і дозволяють відвідувачам спокійно та без поспіху оглянути всі страви з меню у електронному форматі, зробити замовлення та оплатити його за допомогою картки чи готівкою на касі, а потім забрати страви у зоні видачі.
  • В ресторанах з досвідом майбутнього оновлюється форма одягу співробітників та дизайн меню.

«У другій половині 2018 році буде запроваджено ще один елемент формату досвіду майбутнього – новий принцип роботи кухні «Приготовано для тебе». Це дозволить  відвідувачу додати чи забрати інгредієнти в бургерах на свій смак – додати до улюбленого Дабл Чізбургеру ще один біфштекс чи замовити бургер Маестро з додатковими інгредієнтами», – повідомив генеральний директор компанії МакДональдз в Україні Гжегож Хмелярський.

Читайте також –

Новини ресторанів та кафе: McDonald’s, Євразія, WOG CAFE, Frank Wines та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  51
Усі новини ринку