
Король пиріжків: як сімейний бізнес Fornetti перетворився на міжнародну франшизу


Валерія очолювала департамент маркетингу найбільшої взуттєвої мережі України близько десяти років. Хто займе її посаду поки що невідомо.
Цей матеріал доступний російською мовою
Про рішення покинути компанію топ-менеджер повідомила 31 серпня на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook: “Друзі, сьогодні мій останній робочий день в INTERTOP… Це були прекрасні 10 років у чудовій команді професіоналів, які стали для мене другою сім’єю! Не буду підводити підсумки, тому що матеріалу на книгу, а виділити кілька проектів буде несправедливо по відношенню до інших… Але ви вже все знаєте, адже я безсовісно хвалилася))) Залишаюся самопроголошеним амбасадором брендів INTERTOP, ЕССО, MARC O’POLO, TNF і VANS)))”, – відзначила Толочина.
Нагадаємо, Валерія більше 17 років працює в сфері реклами, маркетингу і PR. З 2010 року – маркетинг-директор омніканального fashion-рітейлера Intertop Ukraine, що об’єднує мережі магазинів взуття та одягу Intertop, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O’Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face та онлайн -магазин intertop.ua.
З 2011-го по 2018 рік команда Intertop створила 17 fashion-колаборацій з талановитими українськими дизайнерами, що вивело власну торгову марку Braska на новий рівень. Intertop Ukraine – активно зростаючий онлайн-гравець в своєму сегменті, продажі онлайн-магазину зросли на 64%, а продажі через інтернет (OBS) зросли більш ніж в 3,6 рази в порівнянні з попереднім роком.
Пізніше стало відомо, що новим місцем роботи Толочиної стала компанія MEGOGO. За інформацією порталу MMR, під її керівництвом відділ маркетингу медіасервісу буде займатися брендингом, партнерськими проектами, перформанс-маркетингом і співпрацею з вендорами.
«Рада стати частиною команди, яка створює дійсно інноваційний продукт! MEGOGO – це приклад компанії, яка не дивлячись ні на що робить речі вражаючими. У найближчих планах розповісти і показати ще більшій кількості людей, яким має бути споживання контенту. Сподіваюся, що мій попередній досвід буде корисний і відкриває нові можливості для побудови оновленої і результативною маркетингової стратегії MEGOGO», – прокоментувала своє призначення Валерія Толочина.
Читайте також –
Валерія Толочина, Intertop Ukraine: Колаборації вигідні як рітейлеру, так і дизайнеру