Валерія Толочина пішла з Intertop у MEGOGO (ОНОВЛЕНО)
Валерія очолювала департамент маркетингу найбільшої взуттєвої мережі України близько десяти років. Хто займе її посаду поки що невідомо.
Цей матеріал доступний російською мовою
Про рішення покинути компанію топ-менеджер повідомила 31 серпня на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook: “Друзі, сьогодні мій останній робочий день в INTERTOP… Це були прекрасні 10 років у чудовій команді професіоналів, які стали для мене другою сім’єю! Не буду підводити підсумки, тому що матеріалу на книгу, а виділити кілька проектів буде несправедливо по відношенню до інших… Але ви вже все знаєте, адже я безсовісно хвалилася))) Залишаюся самопроголошеним амбасадором брендів INTERTOP, ЕССО, MARC O’POLO, TNF і VANS)))”, – відзначила Толочина.
Нагадаємо, Валерія більше 17 років працює в сфері реклами, маркетингу і PR. З 2010 року – маркетинг-директор омніканального fashion-рітейлера Intertop Ukraine, що об’єднує мережі магазинів взуття та одягу Intertop, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O’Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face та онлайн -магазин intertop.ua.
З 2011-го по 2018 рік команда Intertop створила 17 fashion-колаборацій з талановитими українськими дизайнерами, що вивело власну торгову марку Braska на новий рівень. Intertop Ukraine – активно зростаючий онлайн-гравець в своєму сегменті, продажі онлайн-магазину зросли на 64%, а продажі через інтернет (OBS) зросли більш ніж в 3,6 рази в порівнянні з попереднім роком.
Пізніше стало відомо, що новим місцем роботи Толочиної стала компанія MEGOGO. За інформацією порталу MMR, під її керівництвом відділ маркетингу медіасервісу буде займатися брендингом, партнерськими проектами, перформанс-маркетингом і співпрацею з вендорами.
«Рада стати частиною команди, яка створює дійсно інноваційний продукт! MEGOGO – це приклад компанії, яка не дивлячись ні на що робить речі вражаючими. У найближчих планах розповісти і показати ще більшій кількості людей, яким має бути споживання контенту. Сподіваюся, що мій попередній досвід буде корисний і відкриває нові можливості для побудови оновленої і результативною маркетингової стратегії MEGOGO», – прокоментувала своє призначення Валерія Толочина.
Читайте також –
Валерія Толочина, Intertop Ukraine: Колаборації вигідні як рітейлеру, так і дизайнеру