Торговий бум: магазини влаштували розпродажі раніше терміну

Торговий бум: магазини влаштували розпродажі раніше терміну

26.07.2017 10:25
  649
Ukrainian Retail Association

Щоб залучити покупців торгові мережі почали розпродажі на два тижні раніше, ніж у минулому році.

Магазинам з продажу одягу, взуття та ювелірних прикрас виявилося непросто розпродати свої літні колекції, пише портал LIGA.net. Причина – прохолодна погода, яка змусила покупців відкласти покупку літніх речей в довгий ящик. Стимулювати споживачів вдалося за допомогою розпродажів, які в цьому році стартували на два тижні раніше. Розмір знижок залишився незмінним в порівнянні з минулим літом.

Не пощастило з погодою

У минулому році розпродажі в багатьох магазинах стартували з 15 липня, в цьому – з 1 липня, розповідає LIGA.net директор з маркетингу ТРЦ Sky Mall Юлія Ванченко. «Це пов’язано з прохолодною погодою цього літа», – пояснила вона. Споживачі, як правило, набагато охочіше купують теплі речі – від кофт до пуховиків, а на майках і сукнях можуть економити. На початку літа споживачі неохоче купували літнє взуття, підтверджує директор мережі ССС Максим Кінаш. Але кілька спекотних днів, за його словами, дозволили змінити ситуацію і покупці все ж зважилися купити нову партію босоніжок або легких туфель.

«Погода впливає навіть на продаж прикрас: занадто прохолодна або спекотна погода призводить до відтоку покупців. Наприклад, в червні і липні продажі в київських магазинах скоротилися приблизно на 20% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року», – розповідає LIGA.net директор мережі магазинів Zarina Катерина Нетовкіна.

Знижки торгових мереж в нинішньому році виявилися традиційними. Магазини спочатку знизили товар на 30%, потім 50% і готуються опустити цінники до 70% від початкової вартості товару. Такі ж акції вони проводили і в минулому році. Максимальні знижки поширюються не на всі моделі в магазинах, говорить Кінаш. На деякі пари взуття – всього 10%. Але навіть незначних цінових поступок виявилося досить, щоб повернути покупців в магазини. «Покупці як і раніше звертають велику увагу на цінові акції. Цей інструмент активно використовують роздрібні магазини», – розповідає директор компанії Балтика Україна (мережа Monton, Mosaic) Максим Чечелэв.

Відвідуваність ТЦ Sky Mall в літні місяці зросла на 15-20% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, каже Ванченко. Зростання зафіксували також в ТРЦ Dream Town і Ocean Plaza.

Райдужні надії

Рітейлери сподіваються, що осінні колекції, які з’являться в магазинах через кілька тижнів, будуть продаватися не гірше. Керівники мереж впевнені, що більша кількість моделей на полицях магазинів буде мотивувати споживачів до великих витрат.

Активність покупців дозволила торговим центрам вперше за три роки підвищити орендні ставки. «Вони збільшилися в середньому на 15%, а для одного з наших франчайзингових партнерів – вдвічі», – розповідає Катерина Нетовкіна.

За даними консалтингової компанії UTG, середня місячна орендна ставка в червні склала $33 за кв. м, вакантність площ – 4,5%. Хороші показники роботи можуть привести до чергового підвищення ставок взимку, побоюються співрозмовники LIGA.net.

Джерело: LIGA.net

Читайте також – 

Ганна Штефко, IDEXE: Знижки вже не завжди тішать покупця


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  53
Усі новини ринку