
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Спортивний бренд Under Armour представив кілька коротких мотивуючих відео з цитатами поетів, які закликають до рівності. Ролики об’єднані в загальну кампанію під назвою «Як ніхто інший» (Unlike Any). Нагадаємо, що наприкінці червня американський спортивний бренд Under Armour, який називають головним конкурентом Nike і Adidas, заявив про намір офіційно представити свою продукцію в Україні.
https://www.youtube.com/watch?v=pFwMg_WKnXg
Ніщо так не об’єднує школярів, як, власне, школа і підготовка до неї. Ну, ще любов до коміксів і всяким супергероїв. У кожного вони свої, бо мережа магазинів Walmart представила в одному відео їх цілий ансамбль – Бетмен, Супермен, Чудо-жінка і Трансформери. За сюжетом супергерої збираються в школу, однак потім з’ясовується, що вони звичайні школярі, які просто люблять шкільні речі з символікою відомих персонажів.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=27&v=P4IwOujzRiM
Креативщики бренду Nestle показали яскраву метафору сучасного життя як каруселі. Вихід з неї запропонували більш традиційний для бренду Twix – взяти паузу і насолодитися шоколадом. Ролик дійсно відрізняється цікавою ідеєю каруселі і небанальними пастельними тонами відеоряду.
Мережа ресторанів швидкого харчування Burger King об’єдналася з соціальною організацією Atomic Labs, щоб надрукувати на 3D-принтері протези тим, хто не може собі їх дозволити. У ролику спочатку показали можливості цих людей з однією рукою, а потім, що можна робити двома руками, наприклад, тримати гігантський воппер. Вийшло більш ніж духопідйомно.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=76&v=qaQmKt73CAI
Природне середовище проживання ледачого лева і кожного британця – це м’які меблі IKEA, переконує агентство Mother London. У пародійній манері на цикл передач про живу природу, компанія показала споживачам, як можна скинути стрес і велично розслабитися на їхній меблі. Замість джунглів цар звірів відпочиває у вітальні, читає книги, дивиться телевізор і навіть займається йогою.
Кращі ролики тижня: Starbucks-чай, Old Spice, Comfy і Сен-Тропе