Кращі ролики тижня: Under Armour, Walmart, IKEA, Burger King і Nestle

Кращі ролики тижня: Under Armour, Walmart, IKEA, Burger King і Nestle

23.07.2017 09:00
  713
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

Under Armour

Спортивний бренд Under Armour представив кілька коротких мотивуючих відео з цитатами поетів, які закликають до рівності. Ролики об’єднані в загальну кампанію під назвою «Як ніхто інший» (Unlike Any). Нагадаємо, що наприкінці червня американський спортивний бренд Under Armour, який називають головним конкурентом Nike і Adidas, заявив про намір офіційно представити свою продукцію в Україні.

https://www.youtube.com/watch?v=pFwMg_WKnXg

Walmart

Ніщо так не об’єднує школярів, як, власне, школа і підготовка до неї. Ну, ще любов до коміксів і всяким супергероїв. У кожного вони свої, бо мережа магазинів Walmart представила в одному відео їх цілий ансамбль – Бетмен, Супермен, Чудо-жінка і Трансформери. За сюжетом супергерої збираються в школу, однак потім з’ясовується, що вони звичайні школярі, які просто люблять шкільні речі з символікою відомих персонажів.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=27&v=P4IwOujzRiM

Nestle

Креативщики бренду Nestle показали яскраву метафору сучасного життя як каруселі. Вихід з неї запропонували більш традиційний для бренду Twix – взяти паузу і насолодитися шоколадом. Ролик дійсно відрізняється цікавою ідеєю каруселі і небанальними пастельними тонами відеоряду.

Burger King

Мережа ресторанів швидкого харчування Burger King об’єдналася з соціальною організацією Atomic Labs, щоб надрукувати на 3D-принтері протези тим, хто не може собі їх дозволити. У ролику спочатку показали можливості цих людей з однією рукою, а потім, що можна робити двома руками, наприклад, тримати гігантський воппер. Вийшло більш ніж духопідйомно.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=76&v=qaQmKt73CAI

IKEA

Природне середовище проживання ледачого лева і кожного британця – це м’які меблі IKEA, переконує агентство Mother London. У пародійній манері на цикл передач про живу природу, компанія показала споживачам, як можна скинути стрес і велично розслабитися на їхній меблі. Замість джунглів цар звірів відпочиває у вітальні, читає книги, дивиться телевізор і навіть займається йогою.

Кращі ролики тижня: Starbucks-чай, Old Spice, Comfy і Сен-Тропе


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку