Найкраща реклама тижня: Dior, Ford і Дуейн Джонсон, Samsung і Monatik
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. dior
Dior
Поки закордонні бренди тільки думають виходити на український ринок, вітчизняні B2B компанії успішно встигають працювати і вдома, і з ними. Українська компанія FAMILY PRODUCTION зняла музичне відео Poison Club для французької марки Dior, яке є продовженням реклами аромату Poison Girl за участю моделі і актриси Каміль Роу. Бренд пропонує всім бажаючим приєднатися до танцювального онлайн-баттлу і стати королевою вечірки.
https://www.youtube.com/watch?v=7uTVO2uqhaQ
Budweiser
Актуальні політичні події підштовхують навіть пивні бренди випускати тематичні відео, виводячи ситуативний маркетинг далеко за межі зони комфорту. Budweiser випустив драматичну рекламу про іммігрантів. Головний герой приїжджає в США, щоб здійснити свої мрії, але місцеві жителі йому не раді. Ролик недвозначно натякає на імміграційну політику Трампа. Один із засновників компанії Anheuser-Busch, виробника марки пива Budweiser, також в 1857 році став переселенцем в Америку. Віце-президент Budweiser з маркетингу Рікардо Маркес вже запевнив ЗМІ, що будь-які збіги з реальністю випадкові.
Ford
Найбільш високооплачуваний актор світу 2016 року Дуейн Джонсон став обличчям нової рекламної кампанії автомобільного гіганта Ford. Нові марки машин він не рекламує, зате представляє роботу офіційних сервісних центрів Ford. “Скала” став ідеальним кандидатом на роль амбасадора бренду – в гаражі зірки кілька автомобілів цього американського бренду.
https://www.youtube.com/watch?v=f7utJAWuYI0
Samsung Electronics Украина
В Україні свої зірки, тому обличчям нової рекламної кампанії Samsung Electronics Україна став Monatik, який презентував запуск нової лінійки смартфонів Samsung Galaxy A. За сюжетом новий гаджет знаходиться в декількох сантиметрах від пальців Monatik, але дістати новинку заважає товстий шар льоду, розтопити який вдається тільки танцем.
Squarespace
Джон Малкович не тільки талановитий актор, але і дизайнер власної колекції чоловічого одягу імені себе. Що і вирішили використати рекламщики. Безкоштовний конструктор для створення сайтів squarespace.com разом з креативним агентством JohnXHannes New York представили тізер для Super Bowl з Джоном Малковичем у головній ролі. За сюжетом актор намагається зареєструватись на домені Squarespace і створити веб-сайт для власного бренду одягу.
https://www.youtube.com/watch?v=vNInrUkctc4