Найкраща реклама тижня: Pizza Veterano, Burger King и «хеппі міл» для дорослих
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Burger King
Ізраїльський Burger King в честь Дня Святого Валентина випустив «хеппі міл» для дорослих і вклав в нього відповідні іграшки з побажаннями доброго вечора. Оригінальна ідея дозволила ролику зібрати майже 1,5 млн переглядів за неповних чотири дні. Купити такий наборчик можна лише парам і тільки після 18:00.
Edeka
Мережа супермаркетів Edeka представила відео про світ товстунів і про те, як один з них захотів навчитися літати. Для цього йому довелося перейти на здорове харчування, як це роблять птахи, які клюють ягоди. Попри на безглуздий сюжет, ролик вийшов милим і надихаючим. Підсумок – більше мільйона переглядів за три дні. Основний посил відео – «Їж те ж, що і той, на кого ти хочеш бути схожим».
Diesel
Джинсовий бренд Diesel вирішив поборотися з політикою Дональда Трампа. Спільно з агенцією Anomaly, вони представили ролик з гаслом «make love, not walls» («Займайся любов’ю, а не спорудою стін»), натякаючи на ініціативу американського президента побудувати стіну між США і Мексикою. Цікаво, що одним з героїв відео став український артист балету Сергій Полунін. Подивитися рекламні відеоролики з самим Трампом, можна в недавньому матеріалі RAU.
Pizza Veterano
Напередодні Дня закоханих у Днепрі відкрилася піццерія Pizza Veterano, в якій працюють ветерани АТО. Під цю подію хлопці зняли рекламу, яка, можливо, і залишилася б непоміченою, якби не просувалася під протекторатом особисто мера міста Бориса Філатова, який також знявся в ролику. А заодно виклав у себе на особистому Youtube. Вийшло не дуже креативно та десь містечково, зате по доброму і душевно.
Instrumentarium
Фінська мережа магазинів оптики Instrumentarium випустила відео, в якому потролила День закоханих. За сюжетом хороші окуляри руйнують любов людей похилого віку. Вийшла відмінна антиреклама – смілива і з тонким гумором.