Лілія Зубарєва призначена директором з маркетингу БФК Gulliver
З 23 січня до керуючої команди багатофункціонального комплексу Gulliver приєдналася Лілія Зубарєва, очоливши напрям маркетингу і реклами.
Як повыдомили RAU в прес-службi компанії, Лілія буде відповідати за реалізацію маркетингової стратегії багатофункціонального центру Gulliver, спрямованої на підвищення цільового потоку, збільшення товарообігу, а також зміцнення позицій БФК на ринку торгової і комерційної нерухомості.
Лілія Зубарєва працює в маркетингу майже 17 років, в девелопмент прийшла з банківської сфери, де очолювала аналогічні напрямки в УкрСиббнку і ПУМБ. Має великий досвід у просуванні бренду, розробці та впровадженні комунікаційних стратегій, іміджевої та продуктової реклами.
«Я рада приєднатися до керуючої команди БФК в динамічний період розвитку. Для мене це абсолютно новий бізнес, але мені дуже близькі підходи і цілі компанії. В моїх планах робота над більш глибоким позиціонуванням об’єкта, який знаходиться в самому центрі нашої столиці і поєднує в собі бізнес і торговельну складову. Я впевнена, що мій досвід і знання будуть корисні команді», – коментує Лілія Зубарєва.
Нагадаємо, раніше посаду директора з маркетингу МФК Gulliver займала Надія Лінська.
Довідка. БФК Gulliver — 35-поверховий бізнес-центр класу А і 10-поверховий торгово-розважальний центр. На території ТРЦ Gulliver (GLA – 45 500 кв. м) з першого по четвертий поверхи розмістилися понад 150 магазинів різних профілів: модною, класичної та молодіжного одягу, взуття, товарів для спорту, дітей і вдома, подарунків і аксесуарів, в тому числі бренди іспанської групи Inditex (Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho), бренди польської групи LPP (Reserved, Mohito, Cropp Town House), також в ТРЦ багато бренди відкрили свої перші магазини в Україні як, наприклад, і бутик Versace Collection.
Читайте також –
Як торговому центру ефективно працювати в соцмережах – кейс БФК Gulliver