LeBoutique: сім відмінностей у поведінці клієнтів, що використовують українську версію сайту
Директор з маркетингу інтернет-магазину LeBoutique Юлія Шилова про те, чи варто запускати рітейлеру двомовний сайт.
Українська версія працює вже 3 місяці. Ми вирішили дізнатися, чи є різниця в поведінці клієнтів, які використовують українську і російську мовну версії.
1.Тривалість і глибина сеансів вище.
Україномовні відвідувачі проводять на сайті в 2 рази більше часу. Глибина сеансів (кількість переглянутих сторінок) також удвічі перевищує російськомовний показник. Можна припустити, що після запуску української версії люди знайомляться з сайтом і уважно вивчають його функціонал.
2. Конверсія вище.
Конверсія в українській версії перевищує російськомовний показник у 2,3 рази. Це означає, що клієнти, які віддають перевагу використовувати інформацію українською, більш охоче роблять замовлення.
При цьому важливо враховувати, що аудиторія, яка використовує українську версію – це повторні користувачі сайту (близько 93% сеансів), яким зручніше, ближче і рідніше українська мова. Це частково пояснює більш високу конверсію.
3. Середній чек нижче.
Як показує аналіз, середній чек у відвідувачів україномовної версії нижче, ніж у користувачів російськомовної, в середньому на 13%.
4. Показник відмов нижче.
Кількість українських користувачів, які залишили сайт в перші секунди після заходу, менше в 2,2 рази.
5. Пристрої.
Укр. сегмент на мобільних пристроях менше, ніж контрсегмент: 17,55 % проти 26,76 %. Але на планшетах трохи вище – 6,22 % проти 5,28 %.
6. Демографія.
Пол. Кількість жінок і чоловіків, які користуються українською версією практично повністю збігається з російською версією сайту – 76% – жінки, 24% – чоловіки.
Вік. Користувачі, які використовують українську версію, трохи старші. Так, наприклад, люди у віці від 25 до 44 років становлять 60% в російській і 51% в українській версії. А більш старша категорія, у віці 55-64 роки, зустрічається в 2 рази частіше при використанні української версії сайту.
7. Захід активніше.
Не дивно, що більша кількість сеансів в українській версії припадає на Львівську область. Разом з Києвом ці два регіони лідирують з великим відривом від інших областей і генерують 83% всього україномовного трафіку. При цьому, порівнюючи два регіони, середній чек у Львівській області вищий, ніж у Київській в 2 рази.
За нашими прогнозами, в найближчі 2 місяці конверсія українського сегмента може трохи знизитися за рахунок зростання числа користувачів. При цьому відвідувачі української версії будуть генерувати близько 5% доходу компанії.
Сім несподіваних фактів про покупки жінок в інтернеті від LeBoutique