Кожному по одежці: LC Waikiki відкрила магазин в ТРЦ Lavina Mall (фоторепортаж)
Більше тисячі квадратних метрів одягу для всієї родини, знижки на товар навіть у категорії «розпродаж», дитячі розваги і перша колекція в мережі Vision: що запропонував покупцям новий LC Waikiki.
Нова торгова точка турецького бренду LC Waikiki розпочала роботу 13 травня в столичному ТРЦ Lavina Mall на Берковецькій, 6. Магазин розмістився на площі 1023 кв. м, і став 18-м в українській мережі. Як пройшло відкриття, які товари у ньому представлені і чому магазин бренду має переваги перед іншими орендарями торгово-розважального центру — в репортажі rau.ua.
За словами менеджера з розвитку і маркетингу LC Waikiki в Україні Наталії Бивалової, в Lavina Mall у компанії одна з найбільш вдалих локацій: «По-перше, біля магазину два виходи у різні «рукави» ТРЦ, по-друге, ми знаходимось навпроти Сільпо. Люди ходять за продуктами і, як мінімум ті, хто нас ще не знає, зайдуть, щоб просто подивитися. Далі ми вже зможемо зацікавити їх асортиментом та цінами».
Бажаючих стати першими покупцями нової локації або просто подивитися і погуляти з дітьми, зустрічав аніматор в костюмі великого білого ведмедя. Анонсувавши розваги і святкові знижки, організатори торжества розрізали стрічку і без зайвої суєти запустили публіку в магазин.
Всередині перших відвідувачів чекав повний асортимент весняно-літньої колекції бренду, яка включає в себе як чоловічий і жіночий одяг, так і дитячий, а також речі для майбутніх матерів, що дозволяє робити покупки для всієї сім’ї.
«Дитячий одяг представлений для віку до 12 років, – каже Наталія Бивалова. – Підліткова колекція виділена вже як для дорослих. У нас підлітки зараз настільки сучасні, що не хочуть брендовані під них стразики намистинки, вони більше хочуть бути схожі на дорослих».
Чоловіча та жіноча колекції в магазині представлені як в casual-стилі, так і класичному. Також у цьому сезоні в LC Waikiki з’явилася перша колекція Vision. Це більш класична лінія для офісу та проведення заходів.
Значною перевагою у компанії вважають дизайн магазину. Виконаний він в концепті, який LC Waikiki почала впроваджувати в Україні з 2016 року. «Концепція D&P Light дозволяє дати більше світла і створити відчуття більшого простору в магазині, – розповіла менеджер з розвитку і маркетингу в Україні. – Ми не перевантажуємо його обладнанням і люди можуть вільно пройти навіть при дуже великому потоці покупців».
Тільки в день урочистого відкриття LC Waikiki провела спеціальну акцію – додаткову знижку -20% на весь асортимент магазину. Як доповнення, пропозиція діяло навіть на товари з червоною етикеткою – до міжсезонної розпродажу.
В якості розваг для дітей у магазині був запропонований аквагрим. «Ми націлені на наших покупців-дітей, щоб їм теж було цікаво, а дорослі могли вільно щось собі підібрати, поки діти зайняті», – коментує Наталія Бивалова.
Також в районі зони фуд-корту на відкритому майданчику LC Waikiki організувала майстер-клас з декорування футболок.
Розважалася публіка і по-своєму. Наприклад, заїжджали разом з візками Сільпо прямо у магазин і катали на них дітей. Їм ніхто не перешкоджав.
«Наш бренд покупці знають досить довго і те, що ми з кінця минулого року не збільшили, а знизили ціни, на даному етапі дозволяє нам бути поза конкуренцією з іншими рітейлерами», – вважає менеджера з розвитку і маркетингу LC Waikiki в Україні Наталія Бивалова.