Екс-директор з маркетингу NOVUS буде розвивати Лавку Традицій в Сільпо

Екс-директор з маркетингу NOVUS буде розвивати Лавку Традицій в Сільпо

30.06.2017 09:01
  1697
Виктор Нагорский

Колишній маркетинг-директор NOVUS і співзасновник сервісу Местная еда Марина Булацька приєдналася до команди мережі супермаркетів Сільпо.

Як уточнили RAU в прес-службі компанії, Марина зайняла посаду маркетинг-менеджера в проекті Лавка Традіцій – саббренді супермаркетів Сільпо, яка об’єднує натуральну продукцію від десятків невеликих українських виробників. Цей проект був запущений в 2011 році, а зараз Лавка Традіцій налічує понад 400 товарних позицій і представлена ​​приблизно в 70 магазинах Сільпо по всій країні.

За словами Марини Булацької, серед її головних цілей на новій посаді – збільшення впізнаваності і розуміння місії Лавки Традіцій у покупців Сільпо, а також створення кращих умов для підтримки та розвитку дрібних локальних виробників.

«Для нас важливо, щоб Лавка Традіцій стала своєрідним співтовариством локальних виробників, проектом не тільки про продукцію як таку, а й про людей, які вкладають частинку себе в процес виробництва. До кінця року ми плануємо провести цикл освітніх заходів для дрібних виробників. Основне завдання – відповісти на прикладні питання, пов’язані з партнерством між невеликими виробниками і великою мережею», – розповіла Булацька.

Вона також зазначила, що в її обов’язки входитиме пошук нових перспективних виробників і робота над новими форматами, які дозволять компанії частіше знайомити гостей з якісними натуральними продуктами.

Нагадаємо, раніше Марина Булацька очолювала відділ маркетингу в мережі супермаркетів NOVUS, куди прийшла влітку 2016-го. До цього вона більше 10 років працювала в рекламі, а в 2008-му спільно з партнерами заснувала рекламну агенцію Aprel media, яка пізніше була перейменована в Студію нативної реклами ZDATNI. В 2014 році Булацька запустила проект Местная еда – сервіс доставки продуктів від невеликих українських виробників.

Довідка. Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України, працює на українському ринку з 1997 року. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому Фора, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка», магазини персональної електроніки Ringoo.

Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Асортимент магазинів налічує до 20 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від величини торгової площі. Станом на травень 2017 року торгова мережа налічувала 239 супермаркетів.

Читайте також –

Колишній топ-менеджер Comfy і Нової Лінії приєднався до мережі Море Пива


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1001
Усі новини ринку