Як знаходити відмінних фахівців в епоху кризи кадрів: поради співзасновника Нова пошта

Як знаходити відмінних фахівців в епоху кризи кадрів: поради співзасновника Нова пошта

29.07.2019 02:00
  1541
rau

Інна Поперешнюк, один із засновників компанії Нова пошта ділиться своїм досвідом підбору персоналу та виявлення тих, хто по-справжньому крутий в своїй професії.

Цей матеріал доступний російською мовою

У колонці для ЛігаБізнес співзасновниця Нова пошта, співвласниця ресторану 100 років тому вперед Інна Поперешнюк виділяє чотири правила досягнення зазначених цілей, без уваги до яких можна легко стати жертвою кадрової кризи.

1. Шукайте тих, хто готовий захлинаючись розповідати про свою роботу

Причому так, що ви будете слухати, навіть якщо нічого не знаєте про ферментацію, SQL або логістичні ланцюги. Важливо ставлення до роботи, гордість за проекти, які вдалося зробити. А заодно так перевіряється важливий аспект лідерства – вміння заряджати людей.

На співбесіді важливо ставити несподівані запитання. Наприклад, про улюблені алкогольні напої. Це допомагає розкріпостити людину, іноді кандидат починає говорити саме так, що відразу хочеться взяти його на роботу.

2. Ні пафосу

Є люди, які найпростіші завдання описують так, що відчуваєш деяку незручність, – раптом зовсім відстав від життя і не знаєш, що прибиральниця – це менеджер по клінінгу, а пітчинг – звичайна розповідь про свою ідею.

За гучними словами ховаються порожнеча і некомпетентність. Коли покопатися в суті того, що говорить людина, виявляється, що вона приписала собі надприродні вміння, які по факту – вміння працювати в Word і Excel. Причому, на рівні початківця користувача.

Не потрібно перебільшувати таланти і применшувати недоліки.

3. Не варто брати першого-ліпшого, але не тягнути, якщо зустрівся класний кандидат

Якщо на співбесіді з кандидатом виникла хімія, а на горизонті замаячили прекрасні спільні проекти, не варто витрачати час на пошуки когось кращого. На початку роботи спільне бачення майбутнього коштує більше, ніж професійні навички людини. Їх завжди можна підтягнути.

Але тільки не треба лінуватися і брати абикого заради закриття вакансії. В результаті програють обидві сторони.

4. Дати людям рости

Досвід показує, людині потрібен час, щоб розкритися. І мова йде не про місяці, а про роки. Головне: вчасно створювати для нього зону росту. У кожному проекті потрібно намагатися дати людям трохи більше, ніж вони готові переварити. Виклики загартовують, дозволяють побачити несподівані сторони характеру людини і зробити з середнього фахівця з хорошими задатками по-справжньому крутого профі.

Джерело ЛігаБизнес

Читайте також –

Як не стати жертвою кадрової кризи. П’ять порад HR-директора Епіцентр К


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку