
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Пухнасті особистості від MasterZoo, колаборація SOVA та «Мавка. Лісова пісня», висміювання стеретипів про “тьолочок” від українського модного бренду Cher’17, «Садовий Бунт» в Епіцентр, Дженніфер Лопес у кампанії Bodyarmor та «Nuggetmania» від KFC.
Нещодавно MasterZoo представив велике оновлення бренду. Над новими бренд-айдентикою, бренд-стратегією та рекламною кампанію про пухнастих особистостей працювало креативне агентство Taktika.
В серії рекламних роликів, які презентують нове позиціонування та оновлений бренд компанії власники домашніх улюбленців фантазують на тему, якими б особистостями були їхні хвостаті друзі, якби вони були людьми – вийшли смішні та зворушливі історії про кота Олега, крису Венеру та мопса Льоня.
Напочатку березня ювелірний дім SOVA в колаборації з українським анімаційним фільмом «Мавка. Лісова пісня» створив колекцію ювелірних прикрас, яка натхненна історією прадавнього Магічного Лісу. Головна ідея анімаційного фільму — «Світло подолає темряву» — ідеально відображає головну особливість колекції. Кожна прикраса оздоблена фантазійною смарагдовою емаллю, яка здатна розсіяти пітьму, адже світиться в темряві. Бренд SOVA вперше використав цю техніку, аби надати колаборації магічного звучання та відобразити історію чарівного лісу.
У музичному відео, де Христина Соловій та Артем Пивоваров виконують головну пісню мультфільму “Мова вітру”, показано прикраси із нової колекції, що доповнюють романтичний образ співачки.
У цьому році найочікуваніша акція для всіх дбайливих городників та дачників – «Садовий Бум» від Епіцентр змінила назву на справжній «Садовий Бунт» під гаслом: «Це наша земля і нам її садити!». В рекламному ролику рішуче налаштовані овочі – бестселери для українського борщу: буряк, томат, цибуля і картопля і символ акції «Садовий Бум» червонобоке яблуко – закликають українців не опускати рук і лопат, а засаджувати рідну землю та вигравати садові дарунки від Епіцентр. За покупки садових товарів від 1000 грн в Епіцентрі або в інтернет-магазині epicentrk.ua покупці отримують шанс на дарунки: газонокосарки, тримери, пили, набори для поливу, ручний інструмент, горщики для квітів, валізи, товари для відпочинку. Також завзяті садівники та дачники отримають до 40% економії на інші товари з асортименту саду та городу. В Епіцентр кажуть – прийшов час засадити городину по саме досхочу.
Український бренд жіночого одягу Cher’17 зняв рекламний ролик для нову весняної колекції, де висміяв стеоретип про красивих жінок, яких часто називають “тьолочка” і вважають, що вони весь час переймаються лише своєю зовнішністю.
У ролику, окрім засновниці бренду Cher’17 Тані Парфільєвої, знялися популярні блогерки Даша Квіткова та Таня Самбурська. У відео дівчата провокативно та іронічно демонструють зусилля, які стоять за “красивим інстаграмним життям” героїнь відео. Сам текст ролику продиктований відповідями дівчат на інтерв’ю – у ньому зібрані всі ті упередження та стереотипи, з якими їм доводиться жити.
Дженніфер Лопес знялася у новій кампанії бренду спортивних напоїв Bodyarmor (належить The Coca-Cola Company).У відео під назвою «Вибирай більше» розповідається про напій неспортивній аудиторії.
У рекламі Лопес прокидається о 4:45 ранку, випиває пляшку Bodyarmour Lyte і вирушає на інтенсивну передсвітанкову пробіжку пляжем. За словами генерального директора Bodyarmor Sports Nutrition Федеріко Мейшондта, компанія вкладе близько $10 млн на медійне поширення ролика. Лопес співпрацює з Bodyarmor із кінця 2021 року. Вона разом зі співачкою Керрі Андервуд стали єдиними амбасадорами бренду, які не пов’язані напряму зі спортом.
Щоб привернути увагу любителів курячих нагетсів у всьому світі, бренд випустив рекламну кампанію під назвою «Nuggetmania». У відео передаються відчуття людей, які вперше спробували нагетс зі справжнім смаком. «Ми занурюємося в уяву цієї жінки, як тільки вона кусає і розуміє, що смак настільки хороший, що всі захочуть їх. Безтурботний хаос і легка параноя демонструють, наскільки ці курячі нагетси кращі за все інше», – розповів креативний директор групи MullenLowe Енріке Камачо, який займався створення рекламного ролику.
У рекламі також коротко згадується Starry, нова лимонно-лаймова газована вода від PepsiCo, яка прийшла на зміну Sierra Mist.