Війна все спише? ТРЦ Sky Mall відмовляється надати доступ до магазинів орендарям, які хочуть евакуювати товар
Керівництво столичного ТРЦ Sky Mall не дає доступ орендарям до їх торгових точок і товарних залишків, та вимагає плату за березень 2022 року.
Про це RAU розповіли орендарі торгово-розважального центру. 25 лютого охорона ТРЦ відмовилася надати доступ до торгових точок представникам брендів SOVA та LOVE YOU. Згодом співробітники ТРЦ Sky Mall, що відповідальні за роботу з орендарями, зникли зі зв’язку. “Керівництво не веде спілкування з орендарями. Через декілька днів все ж таки вдалося зв’язатися з менеджером відділу оренди ТРЦ Sky Mall Оксаною Колесник, але дійти згоди все одно не вдалося”, – розповідають представники брендів.
“Для вивезення товару у нас вимагали сплатити повну оренду за березень. Оренда одного з магазинів була сплаченою, але нам відмовили у вивезенні товару з цього магазину, поки ми не здійснимо оплату за оренду за березень й за другий магазин, – говорить Степан Слинчук, виконавчий директор ювелірного дому SOVA. – Наша команда запросила письмове підтвердження про готовність віддати товар у разі оплати оренди. Нам таку відповідь пообіцяли. Після того, як терміни надання відповіді збігли, представник ТРЦ перестав виходити на зв’язок, відповідати на повідомлення та дзвінки”.
Така ж ситуація склалася у Фокстрот. “У нас ліквідований склад – основне джерело поступлення товару. Є обмеження по закупкам. Тому в нас єдиний ресурс – це переміщення товарів з магазинів із тих об’єктів, які не працюють”, – розповідав під часу вебінару “Взаємодія рітейлу та ТРЦ на фоні війни” керівник з розвитку мережі Фокстрот Василь Шургот.
За його словами зі Sky Мall серйозна проблема, тому що там переговорний процес заходить в глухий кут. “Торговий центр зачинено. Наші товарні залишки в ньому – приблизно на 15 млн грн. Звісно, з таких об’єктів ми вимушені вивозити товар. Це не говорить про те, що ми закриваємо магазин. Це говорить про переміщення товарних залишків для забезпечення товаром працюючих магазинів”, – пояснив він.
До відділу оренди ТРЦ Sky Mall з проханням надати доступ до торгових точок звертаються й інші бренди, що знаходяться на території торгового центру. Тим більше дивно виглядає ситуація із FMCG-оператором, якому також не дають змогу евакуювати товар та поповнити функціонуючі торгові точки або ж передати його на гуманітарну допомогу.
“Sky Мall не відповідає ні на які наші пропозиції, посилаються на чинні договори, які в їхньому розумінні продовжують діяти. Не всі мають розуміння, що не працюючі магазини – це не джерело доходу”, – дивується операційний директор Novus Олексій Панасенко.
В LC Waikiki ще не піднімали дане питання, оскільки в столиці є проблеми з персоналом, постійні комендантські години тощо. Проте схожі випадки з іншими ТРЦ вже зустрічали. “Ми одні з перших, хто почали працювати в нашому сегменті. Майже з усіма домовлялися про те, що працюємо в березні, дивимось на ситуацію, побачимо товарообіг і, якщо така можливість буде, то оренду сплачуємо, комуналку – саме собою, – ділиться генеральний директор LC Waikiki Україна Олексій Гришко. – Але є торговельні центри, які не обгрунтовуючи свої позиції, не дають вивозити товар або його омежують. При цьому просять виконувати деякі платежі. Проте це, насправді, скоріше виключення серед ТРЦ, в яких ми працюємо, ніж правило”.
На момент підготовки матеріалу представники ТРЦ Sky Mall не відповів на запит RAU про коментар. Закликаємо керівництво ТРЦ Sky Mall оперативно надати відповідь всім орендарям, адже коли як не сьогодні український бізнес має бути згуртованим та підтримувати один одного у складні часи.
Читайте також –
ТРЦ під прицілом: які об’єкти постраждали від російської агресії