
У Дніпрі відкрився магазин Територія мінімальних цін


Міжнародна технологічна компанія Consulting for Retail представила кейс, реалізований в рамках цифрової трансформації мережі Magnum Cash & amp; Carry.
Цей текст доступний також російською мовою
Довідка: Magnum Cash & Carry — найбільша торгово-роздрібна мережа Казахстану, входить в десятку найбільших приватних компаній країни. Основною діяльністю є реалізація товарів широкого вжитку. Мережі належить 77 торгових комплексів різного формату (гіпермаркети, супермаркети і магазини «Magnum-express» малого формату) в дев’яти містах Казахстану.
Завдання проекту:
Реалізація проекту:
тривалість проекту склала 5,5 місяців – з квітня по вересень 2020 року.
Після запуску модуля Symphony Retail Forecasting було виявлено кілька показників низької точності прогнозування. Серед них ключовим показником виявився рівень сервісу постачальника, який безпосередньо впливає на рівень представленості на полиці.
Модуль прогнозування також працює з обмеженнями по товарних групах і дозволять застосовувати налаштування як на рівні мережі, так і окремих об’єктів. Такий функціонал дозволить менеджерам приймати швидкі і обгрунтовані рішення з урахуванням темпів зростання мережі і швидкозмінної ситуації на ринку.
Результати:
Висновки та плани:
Успішно завершено перший етап проекту з оптимізації ланцюжка руху товарів.
Нова методика підвищення якості прогнозу буде застосовуватися при промисловій експлуатації системи на постійній основі.
В рамках цифрової трансформації компанії Magnum Cash&Carry плануються подальші кроки з планування промо і розподілу товарів.
Дуже важливим є те, що і система прогнозування, і системи планування промо, і розподілу товарів є складовою частиною рішень Symphony Retail, що істотно полегшує процес впровадження.
Читайте також
Consulting for Retail: Як виловити цінну інформацію з океану даних