Катерина Возіанова, Indposhiv Bespoke House: Головні помилки при  побудові бізнесу

Катерина Возіанова, Indposhiv Bespoke House: Головні помилки при побудові бізнесу

24.05.2021 08:00
  745
Дарія Осіїк

Генеральний директор ательє Indposhiv Bespoke House про найрозповсюдженіші помилки підприємців, які заважають розвивати бізнес.

Читати російською

Катерина Возіанова – підприємниця, засновниця і головний виконавчий директор двох брендів з пошиття костюмів: Indposhiv Bespoke House – для чоловіків, і Heroism – для жінок, під час виступу на She Congress 23 березня розповіла про головні помилки, які зробила сама і з якими стикаються підприємці, коли починають будувати бізнес. Портал WoMo опублікував текстову версію виступу. RAU пропонує ознайомитися з найцікавішими тезами цього виступу.

Найголовніша помилка багатьох людей, які починають бізнес – робити бізнес тільки заради грошей. Гроші – індикатор, що все працює правильно. Але головне – місія і мета, яка дійсно близька тобі, в яку ти справді віриш і будеш завжди до неї йти.

Місія мого бренду – зробити так, щоб кожен чоловік-клієнт був упевнений в собі. І це працює. Я бачила, як чоловіки розправляють плечі в ідеальному для них костюмі.

Зрадиди місію  

Зійти з дистанції і зрадити місію свого бренду – це перша помилка. Місія визначає вектор і тактику ведення бізнесу. Коли підприємець ставить місію бізнесу вище, ніж гроші, він ніколи не піде на компроміси.

Наприклад, коли у нас з’являється ситуація, в якій одне з рішень – повернути гроші, то ми зробимо це. Ми розуміємо, що робимо бізнес не заради грошей, а щоб чоловік був щасливий.

Відсутність системи

Друга помилка – це відсутність системи. Будь-який бізнес – це система, вона найголовніше. Не технологія виробництва, не формула продукту, а саме система.

Я говорю не про систему виробництва або логістику (це очевидні речі), а про систему контролю, прийняття рішень, управлінь. Ці системи повинні бути органічно вписані в вашу особистість, так як вони єдине, що буде рухати компанію і дозволяти їй масштабуватись.

Відсутність фокусу

Це третя помилка. Ще 12 років тому ми прийняли рішення, що шиємо тільки чоловічі костюми, тільки bespoke (тобто на замовлення) і костюми ручної роботи (це складна дорога робота), і таким чином робимо найкраще на світовому ринку.

Фокус змінюється тільки тоді, коли у споживача є чітке розуміння про перевагу і про те, що таке ваш бренд.

За 11 років нашого бізнесу ми зрозуміли, що нашим клієнтам вже недостатньо отримувати просто костюми ручної роботи і потрібно розширювати свої можливості. У наших клієнтів є певний вакуум спілкування, вони зробили себе самі. І ми зібрали навколо нашого бренду ком’юніті.

Тому з 2020 році ми розширили наші можливості і стали не просто ательє, але чоловічим bespoke-клубом, де чоловік може прийти, випити коктейль, провести зустріч. Таким чином ми організовуємо клуб (ком’юніті), але цього б не було, якби 11 років ми не збирали аудиторію навколо себе.

Не тестувати

Це четверта помилка. Наш ринок змінюється, тому потрібно розуміти, що все може піти не так. Навіть якщо у вас є чіткий план, в ньому має бути відведено час на тестування. Це може допомогти багато чого зрозуміти.

У минулому році я вперше відчула себе трішечки вразливою. Тоді я придумала ще один бізнес, який ми рік тестуємо і плануємо запускати. Це бізнес – костюми для жінок, який буде будуватися на всьому тому досвіді, який вже є.

Весь рік ми тестували, перевіряли і покращували систему. Ще один рік ми будемо тестувати ринок і розуміти наших споживачок і себе самих.

Не делегувати

Це п’ята помилка. Через особливості ринку, нашої компанії, у нас не було можливості наймати класних менеджерів, а тільки виховувати своїх з нуля. Тому я часто робила роботу за своїх менеджерів, вважаючи, що краще зроблю, ніж вони. Але поки ти не даєш своїм менеджерам завдання, а робиш все самостійно, вони і не зможуть вирости.

Коли ти починаєш делегувати, то переводиш фокус на мотивацію і натхнення іншої людини, який починає ефективно працювати.

Зупинятися і кидати на півдорозі

У мене було багато моментів, коли здавалося, що це кінець. Або мені немає з ким працювати (я залишилася з недошитими костюмами і без закрійника), або мене пограбували, або мене кинули. Саме відповідальність перед людьми не дозволяла мені зупинитися і все кинути.

Навіть якщо ідея не спрацювала, не треба її кидати. Ідея не просто так прийшла тобі в голову, її потрібно довести до кінця і через рік ви будете говорити про те, що як круто – ви не кинули цю ідею і не опустили руки.

Винаходити нове

Все залежить від того, як на це дивитися. Коли я починала робити бізнес, не було взагалі нікого за запитом Google “чоловічий костюм на замовлення”. Але безумовно були і інші майстерні, які робили костюми, але тільки ми робили піар і просували себе і індустрію.

Найголовніше – звідки ти це “нове” взяв, звідки ти це придумав. Наприклад, я завжди надихаюся готельної індустрією так як наші клієнти гідні найкращого сервісу. І натхнення, і ідеї я беру саме з цієї сфери.

Світ перейшов від “що робити” на “як це робиться” – для різних людей важливо різне (якість, швидкість і так далі).

Казати “так” усім можливостям

Я вважаю, що наша компанія пішла вперед тільки тому, що багатьом можливостям я відмовляла. У мене є концепція, місія і стратегія розвитку моєї компанії. Я знаю, як вона повинна рухатися.

Коли бізнес на ринку розуміє, з якою важкодоступною аудиторією я працюю, з нами хочуть укласти партнерство. Але це партнерство не завжди вигідно нам і я часто кажу «ні», тому що цьому немає місця в нашій концепції і немає часу на даний момент.

Не вірити в себе

Навколо вас завжди буде мільйон людей, які скажуть, що ви не зможете цього зробити, що потрібно все виправити. Якщо вам прийшла в голову ідея, ви знаєте, як правильно робити, то робіть. Це не привід не вірити в себе. Ви зобов’язані, адже якщо не ви, то хто повірить у вас.

Читайте також – 

https://rau.ua/ru/experience/marketing/reklama-v-rytejle-pechatnaya/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку