![Найбільш вражаючі: як виглядають Сільпо, які потрапили до списку Europe’s Finest Store 2024 (фотоогляд)](https://i0.wp.com/rau.ua/wp-content/uploads/2024/07/vrazhajuchi-silpo.jpg?resize=400%2C210&ssl=1)
Найбільш вражаючі: як виглядають Сільпо, які потрапили до списку Europe’s Finest Store 2024 (фотоогляд)
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Торгова точка італійського бренду чоловічого одягу Carducci відкрилася в київському торгово-розважальному центрі Караван на початку березня.
Про це rau.ua повідомила прес-служба керуючої компанії мережі ТРЦ Караван – DCH Real Estate.
Згідно з повідомленням, торгова точка зайняла площу 78,5 кв. м. Асортимент одягу, взуття та аксесуарів, представлений брендами Carducci, Camminare, Zingal, Giovanni Fabroni, Morandi Bocci, Luidgi Traini, MIrco Ciccioli, Giovanni Ciccioli.
Довідка. ТРЦ Караван — найбільша мережа торгової нерухомості в Україні, об’єднує в собі три торгово-розважальних центри, розташованих у Києві, Харкові та Дніпрі. Загальна площа торговельних об’єктів становить близько 250 000 кв. м. Щорічно ТРЦ мережі відвідують понад 30 мільйонів людей.
Читайте також –