Як торгувати на Amazon і Ebay. Ази для продавця з України

Як торгувати на Amazon і Ebay. Ази для продавця з України

26.12.2016 11:26
  7325
Ukrainian Retail Association

У нашій країні вже достатньо продавців на Amazon, які заробляють понад $10 000 в місяць.

Українців все більше приваблює можливість глобальної торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках, таких як Amazon, Etsy і Ebay, пише ЛІГА.net. Думка про те, що в сучасному світі можна продати що завгодно, де завгодно і кому завгодно, підкуповує. Зрозуміло, організувати транснаціональні продажі заважає безліч митних та законодавчих перешкод. “Всі нормативні акти, які пов’язані з зовнішньою торгівлею, знаходяться у нас в такому собі сталінсько-брежнєвському стані”, – розповідав нещодавно керівник Hotline Сергій Арабаджи. Повноцінний PayPal аккаунт, що дозволяє торгувати на найпопулярніших світових майданчиках, поки теж не можна відкрити.

Але це не означає, що продавці не знаходять альтернативних шляхів. Як розповіли ЛІГА.net в українській компанії Sales Hub, у нашій країні вже є досить багато продавців на Amazon, які заробляють понад $10 000 в місяць. За словами представника компанії, що найуспішніше продаються малогабаритні товари, які нескладно доставити і які не вимагають гарантійного обслуговування. Наприклад, товари для кухні і дому, спортивний інвентар, різноманітні аксесуари для комп’ютерної техніки і мобільних пристроїв. “Безкоштовний онлайн-курс по продажах у нас на сайті вже переглянули близько 50 000 осіб”, – відзначає менеджер Sales Hub. Це свідчить про зростаючу популярність Amazon в нашому регіоні. Інтернет-майданчик дозволяє вести торгівлю з будь-якої точки світу навіть без наявності свого виробництва, складів і логістики. Головне – мати трохи грошей на старті.

Приватний досвід

ЛІГА.net поспілкувалася з починаючим онлайн-продавцем. Максим став використовувати майданчик Amazon для продажів в цьому році. Попередньо він пройшов курси, які в середньому коштували близько $800 за кілька місяців.

Розібравшись з основними алгоритмами роботи на майданчику, Максим почав робити перші кроки. Основна складність, за його словами, полягала у виборі товару для продажу. Підібрати ходові продукти для Amazon можна за допомогою спеціальних програм, які допомагають проаналізувати попит (наприклад, Unicorn Smasher).

За словами Максима, в ідеалі варто звертати увагу на товари, які мають середню кількість відгуків споживачів. Тобто не десятки тисяч (коли товар вже добре розкручений і багато хто його продає), а близько 700-1 000 (коли товар користується попитом, але можливості попиту ще не вичерпалися). Бажано також, щоб товаром уже торгували від 3 до 5 існуючих продавців, тоді не доведеться вкладатися в розкрутку з нуля.

Як раніше писала ЛІГА.net, додатково розібратися в тому, який товар, коли і в яких країнах може бути найбільш затребуваним, допоможуть і такі інструменти, як Google Trends. Наприклад, щорічний пік світових пошукових запитів по фітнес-трекерах припадає на грудень-січень. Подібні тенденції варто враховувати при підготовці до продажу сезонних товарів.

Складний вибір

Максим хотів почати продажі із портативних посадкових майданчиків для коптерів. Але товар виявився надто габаритним та капіталомістким. Тільки для виготовлення однієї прес-форми знадобилося б вкласти близько $3 000. А загальний обсяг інвестицій оцінювався приблизно в $6 000.

Тому підприємець вирішив відправитися на одну з найбільших у світі споживчих виставок Canton Fair, де продовжив придивлятися до продуктів, які привертають найбільшу увагу споживачів. Початківець продавець побачив, що в одного учасника з Кореї швидко розходилися яскраві протектори для захисту проводів зарядних пристроїв iPhone. За три дні кореєць роздав близько тисячі зразків.

Перший пішов

Максим вирішив ризикнути і вклався в продукт. Він відкрив преміум-аккаунт на Amazon ($40/міс) і купив першу партію в 500 екземплярів. Професійний акаунт відразу дозволяє продавати товари private label. Тобто модифікувати замовлений товар, його упаковку, назву, а не перепродавати вже доступні лейбли.

Паралельно Максим розмістив інформацію про свій новий товар на додатковому сайті, який дає можливість продавати продукт з великим дискаунтом ($2 замість $10) в обмін на майже гарантовані відгуки користувачів. На такий сервіс довелося витратити ще близько $30/міс.

Після всіх випробувань початківець торговець продавав приблизно три примірники у день. Негусто. Але цього вистачало, щоб сказати, що товар “зачепився”. І можна продовжувати вкладати в рекламу, щоб нарощувати обсяги продажів. А паралельно шукати нові потенційно привабливі продукти.

Товар Максима виробляється в Китаї, складнощів з міжнародної логістикою у нього немає. Завжди виручає склад Amazon, що дозволяє зберігати товари деякий період навіть безкоштовно. Підтримка сервісу цілодобова.

Де ще продавати?

Amazon відрізняється тим, що на ньому не можна замовити функцію реклами. Продукт піднімається вище в пошуку Amazon в міру того, як зростають позитивні відгуки клієнтів. Скрізь так?

Etsy

Функція реклами є на міжнародній торговельній площадці Etsy. Мінімальну вартість кліка на оголошення майданчик визначає самостійно, враховуючи рівень конкуренції в категорії товарів. Але цю ставку продавець може підняти і сам. І чим більше ціна, тим вище буде оголошення в пошуковій видачі.

Ця площадка більше підходить продавцям handmade-товарів, продукції обмеженого випуску. І складу свого Etsy немає. Комісію майданчик бере не за аккаунт, а за реєстрацію лоту (20 центів) і відсоток від продажу – 3,5%.

eBay

Майданчик відомий своїм аукціоном – покупці борються за товар, підвищуючи вартість. У цьому форматі eBay бере комісію в розмірі 10 центів за товар з початковою ціною від 1 цента до $9,99, 20 центів за діапазон $10-49,99, і 40 центів за товари, які коштують більше $50. Для товарів з фіксованою ціною комісія складе 50 центів. Така тарифікація дійсна для продажу товарів на міжнародних сайтах eBay. У майданчика існує безліч регіональних сайтів – для різних країн світу і на різних мовах.

На eBay також є рекламні оголошення. І у них незвичайний спосіб оплати. При використанні рекламних оголошень потрібно вибрати розмір комісії від 1 до 20% від остаточної ціни продажу товару. Цей збір продавець буде оплачувати за кожен проданий товар по оголошенню.

Способи прийому оплати

Як правильно вчинити, щоб отримати оплату за товар? Адже на вказаних майданчиках продавці користуються акаунтом PayPal, а в Україні ця опція недоступна.

Є легальні способи їм обзавестися. Наприклад, як писала недавно ЛІГА.net, Естонія зараз просуває програму електронного громадянства (e-residency). Віддалено оформивши ID-карту Естонії, можна відкрити в цій країні юридичну особу і банківський рахунок. А значить, стає доступним весь функціонал PayPal.

Джерело: ЛІГА.net


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку