
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Як фільми “Дюна”, “Аватар 2: шлях води”, “Зоряні війни”, “Месники”, Бетмен” та інші світові кінохіти надихали на креатив АТБ, Цитрус, SOVA, Comfy, Алло, Rozetka, Фокстрот та інших рітейлерів.
Лише за результатами чотирьох тижнів прокату стрічка «Барбі» стала найбільш касовою серед усіх проектів студії Warner Bros. Pictures в Україні. Фільм уже зібрав 110,2 млн грн, обійшовши фінальні збори попереднього лідера. До виходу стрічки найуспішнішим фільмом Warner Bros. Pictures в Україні був «Аквамен». Фільм режисера Джеймса Вана з Джейсоном Момоа в головній ролі стартував в національному прокаті в грудні 2018 року. Його фінальні касові збори сягнули 108,7 млн грн. Український рітейл зазвичай уважно слідкує за великими кінопрем’єрами і не упускає можливості використати їх як інфорпривід для свого креативу в соцмережах. Як це робили з фільмом “Барбі” – RAU розглядала в окремій добірці. Пропонуємо тепер пригадати найяскравіші приклади із попередніми хайповими фільмів.
14 грудня 2017 року в Україні відбулася прем’єра восьмого епізоду саги Star Wars – «Зоряні війни: Останні джедаї». Полки магазинів і рекламна продукція в стилі Star Wars заполонила мережі. Інфоприводом скористалися Цитрус, АТБ, Моршинська, Comfy, Алло, Multiplex та інші компанії.
Вихід фільму “Дюна” 2021 року справив неабияке враження на компанії. Пирятин всюди почав вбачати бажання скуштувати їх сирів, а у robota.ua побачили у зустрічі із Шай-Хулудом з “Дюни” алегорію на типову співбесіду з роботодавцем.
Після виходу фільму «Месники: Війна Нескінченності» 2018 року, Marvel досяг піку своєї популярності. І досі фанати серії сперечаються, що не так стало з “четвертою фазою”, проте саме цей фільм увірвався в соцмережі багатьох компаній. Цитрус пропонував акустику з дизайном у стилі рукавиці Таноса, Comfy нагадував, що це за фільм і хто всі ці герої, які так дивно виглядають, а ТРЦ Rive Gauche розмістив супергероїв у себе на даху.
Ще одним супергероєм-натхненником став Бетмен, а точніше – однойменний фільм 2022 року. Rozetka пропонувала геймерське Бетмен-крісло, а Eldorado переконувало, що налаштуватися на порятунок світу з самого ранку допоможуть інноваційні Бетмен-бритви або Бетмен-тримери.
Другу частину найкасовішого фільму в історії “Аватар” обігравали то розіграшами квитків, то тематичними іграшками, а іноді – й приміряння на себе образа народу На’ві. Так трапилося, наприклад, з Фокстрот та MyPlay.
Поки мультфільм Мавка” виходив на екрани українських кінотеатрів, Сільпо у стилі Мавки встиг відкритися і закритися у столичному ТРЦ Blockbaster Mall. Але це не завадило іншим компаніям зіграти на вітчизняній анімації собі на користь. Ювелірний бренд SOVA та fashion-рітейлер Intertop випустили по колаборації з українським анімаційним фільмом, а Ultramarket влаштував тематичний ярмарок.
Не обходиться й без серіальних хітів. Наприклад, “Wednesday” Тіма Бартона майже потрапив на марку Укрпошта і до колекції котиків Monobank.
Південнокорейський серіал “Гра в кальмара” став хітом Netflix у 2021 році. Тоді до гри приєдналися Moyo, Лоток, Фокстрот, Domino’s Pizza, ТРЦ Lubava та інші.