
У Дніпрі відкрився магазин Територія мінімальних цін


Директор з операцій та розвитку мережі магазинів Антошка Іван Чивкін у своєму telegram-каналі Miratem розповів про те, як перевершити інших гравців на ринку і зробити так, щоб клієнти не пішли до конкурентів, а також про етичні та неетичні способи боротьби з конкурентами. RAU публікує головні думки експерта.
Є різні варіанти роботи з конкурентами: хтось встає на тропу «війни» з ними, а хтось вчиться співіснувати разом, знаходити компроміси та налагоджувати партнерські відносини. Здебільшого, я за здорову конкуренцію, але іноді не проти більш активних та цікавих дій.
Загалом мені подобається, коли присутня конкуренція у бізнесі, на кар’єрному шляху та в особистому розвитку.
За конкурентами в офлайн я намагаюсь спостерігати один-два рази на місяць, а в онлайні майже щодня.
В Україні є велика кількість компаній у будь-якій сфері, тому це призводить до великої конкуренції. Зараз складно знайти вільну нішу і не менш складно вийти на перше місце там, де є велика конкуренція. Але я впевнений, що можна досягти значних успіхів та процвітання для своєї компанії, не порушуючи встановлених правил «гри» та залишаючись людиною.
Що важливо враховувати, щоб перевершити своїх конкурентів:
Багато напрямків бізнесу переповнені конкурентами, які часом хочуть «рвати» один одного на шматки. В Україні та світі одним з головних факторів у конкурентній боротьбі іноді є демпінг.
Довго тримати мінімальну ціну не вигідно навіть великим компаніям і саме тому демпінг зазвичай має короткостроковий характер.
Коли зниження ціни не є демпінгом:
Ці дії дозволяють знизити ціни на товари і залучити клієнтів без негативного впливу на рентабельність бізнесу.
Головні причини демпінгу:
Демпінг цін — негативне явище, яке погано позначається на всіх учасниках ринку.
Для того щоб ваші клієнти не пішли до конкурента, треба враховувати ряд факторів:
Професор стратегії Рон Аднер розрізняє два типи мислення лідерів:
Якщо компанія розвивається в одному напрямку, в ній має превалювати перший тип мислення. Коли ж вона вирішила виходити за межі поточної сфери, то варто переходити до другого типу.
Розповім, як це працює на прикладі кейсу компанії Microsoft. На чолі цієї компанії 14 років стояв гендиректор із виконавчим мисленням — Стів Балмер. За його керівництва Microsoft стала найбільшою у світі компанією-виробником програмного забезпечення. Компанія була впевнена, що Windows має бути фундаментом усіх рішень, а Microsoft — лідером на всіх ринках. Але вона була лідером тільки у сфері ПК і ніяк не у галузях смартфонів та хмарних середовищ, а тому під кінець правління Балмера ринкова капіталізація корпорації впала у 2,5 рази.
У 2014 році наступником Балмера став лідер із позиційним мисленням — Сатья Наделла. Зайнявши цю посаду, він повідомив, що Microsoft не може завжди й усюди бути лідером. Що він зробив: по-перше, він запустив Office для iOS та Android, від чого Стів Балмер раніше відмовився. а, по-друге, Нанделла дозволив корпоративним клієнтам купувати хмарні послуги Azure напряму у Microsoft, а не у дистриб’юторів.
Сатья Наделла розумів важливість компромісів і дав партнерам можливість використовувати союз із Microsoft задля досягнення їхніх цілей. Ці дії принесли свій результат — у 2020 році ринкова капіталізація Microsoft виросла до $1 трлн.
Декому може здаватися, що самовпевнено та нахабно почуває себе людина, коли вона ставить перед собою високу планку, вважає себе особливою та готовою досягнути вершин, яких навколо неї ще ніхто не підкорював.
Без впевненості в собі та своїх можливостях, без віри в здійсненність своєї цілі це дійсно буде майже неможливо. Впевненим в собі людям все під силу — вони не просто хочуть працювати добре, вони хочуть працювати краще за всіх.
Бути кращим за інших — означає ставити собі складні та цікаві цілі.