Іван Чивкін, Антошка: Що ритейлерам потрібно знати про покоління зумерів

Іван Чивкін, Антошка: Що ритейлерам потрібно знати про покоління зумерів

28.03.2024 08:45
  963
Дарія Осіїк

Директор з операцій та розвитку мережі магазинів Антошка Іван Чивкін у своєму telegram-каналі Miratem розповів про фактори, які ритейлерам потрібно враховувати, якщо їх цільовою аудиторією є покоління зумерів. RAU публікує головні думки експерта.

Покоління зумерівце люди, які народилися у двохтисячних і які зараз стають активними клієнтами для різних бізнесів.

Яка реклама краще впливає на зумерів

98% споживачів покоління зумерів кажуть, що відео є кращим типом цифрового маркетингового контенту. Відеореклама в соціальних мережах найбільше впливає на те, що вони купують, їдять, роблять тощо.

Крім того, серед усіх поколінь саме зумери частіше вважають, що створений самостійно користувачами контент є більш достовірним та надійним. Більше ніж половині не подобається реклама, яка перериває контент під час того, як вони його дивляться.

Для порівняння інформація про різні покоління споживачів у США та Великій Британії:

– Споживачі віком від 16 до 34 років:

  • 38% шукають та купують товар через пошукові системи;
  • 27% шукають та купують через соціальні мережі.

– Споживачі віком від 35 до 54 років:

  • 28% шукають та купують товар через пошукові системи;
  • 19% шукають та купують через соціальні мережі.

– Споживачі віком від 55 років і старше:

  •  9% шукають та купують товар через пошукові системи;
  • 7% шукають та купують через соціальні мережі.

Як брендам завоювати прихильність зумерів

Необхідність присутності бренду в соціальних мережах не підлягає обговоренню. Основні причини, чому покоління зумерів більше використовують пошук в соціальних мережах:

  • Швидкість отримання необхідної інформації;
  • Необхідний для них формат інформації;
  • Релевантні візуальні результати пошуку.

Майже 70% споживачів віком від 16 до 24 років стверджують, що отримали інформацію про продукт або послугу завдяки відео в соціальних мережах, створеному користувачем, на якого вони підписані.

Якщо бренди хочуть працювати з зумерами, то вони повинні бути добре представлені в соціальних мережах та розвивати якість свого контенту. Платна пошукова реклама має бути візуально привабливою та лаконічною, а опис має зосереджуватися на тому, як продукт вписується в повсякденне життя.

Важлива інформація про зумерів:

  • Зумери, як і всі інші, відчувають на собі зростання цін. Особливо це торкнулося підлітків, які ще не почали працювати. Цей факт є гарною новиною для дискаунтерів;
  • 48% цього покоління у США кажуть, що вони частіше роблять покупки в магазинах зі знижками (TJMaxx або Walmart);
  • Зумери також віддають перевагу власним торговим маркам від ритейлерів: десь 60-70% їх купують на регулярній основі саме такі бренди

На що варто звернути увагу бізнесу:

  • Адекватність своїх цін;
  • Розвивати власні торгові марки;
  • Бути доступними для зумерів

Де і як зумери шукають товар в онлайн

Зазвичай зумери шукають товар там, де проводять свій час. Зокрема, у 2023 році 51% зумерів використовували соціальні мережі для пошуку бренду, а 45% – у пошукових системах. Також є інформація, що понад 40% з них починають пошук товарів у TikTok. При цьому, лише 19% представників інших поколінь також роблять це у TikTok.

Якщо традиційні пошукові системи (Google, великі маркетплейси тощо) хочуть завоювати прихильність зумерів, то їм потрібно взяти приклад із соціальних мереж: результати пошуку зробити більш привабливими та релевантними.

Також зумери віддають перевагу різноманітним методам економії витрат і гнучким методам оплати. Це варто враховувати бізнесу під час підготовки своїх пропозицій представникам цього покоління.

Ще потрібно розглядати свої сайти не лише як місце для продажу, а і як інструмент пошуку.

Чому саме зумери надають перевагу під час шопінгу

Зумери — це перше цифрове покоління, але вони однаково часто роблять покупки як онлайн, так і офлайн.

Основна їх мотивація покупок у звичайному магазині:

  • 30% роблять це, щоб негайно отримати товар;
  • 28% хочуть побачити, помацати та спробувати його.

Зумери цінують швидке та просте оформлення замовлення, а також швидке та якісне обслуговування клієнтів. Вони не бояться використовувати технології в магазинах, якщо це допомагає їм робити покупки швидше та легше.

53% зумерів і міленіалів віддають перевагу самообслуговуванню, а не традиційним касам. Також вони користуються своїми телефонами в магазині майже протягом усього свого шляху до покупки.

Відношення зумерів до витрат та кредитних карток

Зумери консервативні щодо витрат. Більшість з них не люблять великих витрат і охочіше купують недорогі бренди.

Також вони небайдужі до гнучких варіантів оплати:

  • Зумери активно переходять на формат «купи зараз, заплати пізніше»;
  • Майже 70% з них користуються тільки дебетовими картками;
  • Менше 40% використовують кредитні картки.

Чому так відбувається:

  • Зумери частіше за інших не розуміють пропозиції кредитних карток;
  • Молодим споживачам важко отримати кредит без попереднього кредитного досвіду;
  • Багато з них виросли в культурі, яка була дуже скептичною та обережною щодо боргів;
  • Рекордно високі процентні ставки за кредитними картками.

Поради компаніям, чиї основні клієнти є зумерами:

  • Маркетингові повідомлення мають підкреслювати доступність вашого товару/послуг;
  • Орієнтуйтеся на знижки та цікаві цінові пропозиції.

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку