
У Дніпрі відкрився магазин Територія мінімальних цін


Директор з операцій та розвитку мережі магазинів Антошка Іван Чивкін у своєму telegram-каналі Miratem розповів про фактори, які ритейлерам потрібно враховувати, якщо їх цільовою аудиторією є покоління зумерів. RAU публікує головні думки експерта.
Покоління зумерів — це люди, які народилися у двохтисячних і які зараз стають активними клієнтами для різних бізнесів.
98% споживачів покоління зумерів кажуть, що відео є кращим типом цифрового маркетингового контенту. Відеореклама в соціальних мережах найбільше впливає на те, що вони купують, їдять, роблять тощо.
Крім того, серед усіх поколінь саме зумери частіше вважають, що створений самостійно користувачами контент є більш достовірним та надійним. Більше ніж половині не подобається реклама, яка перериває контент під час того, як вони його дивляться.
Для порівняння інформація про різні покоління споживачів у США та Великій Британії:
– Споживачі віком від 16 до 34 років:
– Споживачі віком від 35 до 54 років:
– Споживачі віком від 55 років і старше:
Як брендам завоювати прихильність зумерів
Необхідність присутності бренду в соціальних мережах не підлягає обговоренню. Основні причини, чому покоління зумерів більше використовують пошук в соціальних мережах:
Майже 70% споживачів віком від 16 до 24 років стверджують, що отримали інформацію про продукт або послугу завдяки відео в соціальних мережах, створеному користувачем, на якого вони підписані.
Якщо бренди хочуть працювати з зумерами, то вони повинні бути добре представлені в соціальних мережах та розвивати якість свого контенту. Платна пошукова реклама має бути візуально привабливою та лаконічною, а опис має зосереджуватися на тому, як продукт вписується в повсякденне життя.
Важлива інформація про зумерів:
На що варто звернути увагу бізнесу:
Де і як зумери шукають товар в онлайн
Зазвичай зумери шукають товар там, де проводять свій час. Зокрема, у 2023 році 51% зумерів використовували соціальні мережі для пошуку бренду, а 45% – у пошукових системах. Також є інформація, що понад 40% з них починають пошук товарів у TikTok. При цьому, лише 19% представників інших поколінь також роблять це у TikTok.
Якщо традиційні пошукові системи (Google, великі маркетплейси тощо) хочуть завоювати прихильність зумерів, то їм потрібно взяти приклад із соціальних мереж: результати пошуку зробити більш привабливими та релевантними.
Також зумери віддають перевагу різноманітним методам економії витрат і гнучким методам оплати. Це варто враховувати бізнесу під час підготовки своїх пропозицій представникам цього покоління.
Ще потрібно розглядати свої сайти не лише як місце для продажу, а і як інструмент пошуку.
Чому саме зумери надають перевагу під час шопінгу
Зумери — це перше цифрове покоління, але вони однаково часто роблять покупки як онлайн, так і офлайн.
Основна їх мотивація покупок у звичайному магазині:
Зумери цінують швидке та просте оформлення замовлення, а також швидке та якісне обслуговування клієнтів. Вони не бояться використовувати технології в магазинах, якщо це допомагає їм робити покупки швидше та легше.
53% зумерів і міленіалів віддають перевагу самообслуговуванню, а не традиційним касам. Також вони користуються своїми телефонами в магазині майже протягом усього свого шляху до покупки.
Зумери консервативні щодо витрат. Більшість з них не люблять великих витрат і охочіше купують недорогі бренди.
Також вони небайдужі до гнучких варіантів оплати:
Чому так відбувається:
Поради компаніям, чиї основні клієнти є зумерами: