
Не типовий відділ кадрів: як у компанії TA-DA! вивели піклування про співробітників на новий рівень


Директор з операцій та розвитку мережі магазинів Антошка Іван Чивкін у своєму telegram-каналі Miratem розповів, як потрібно спілкуватися з клієнтами, щоб вони залишались задоволеними. RAU публікує головні думки експерта.
Швидкість відповіді – головний чинник якості спілкування із клієнтами. Коли клієнт отримує відповідь протягом 30 хвилин, то компанія непогано справляєтеся, але якщо за кілька днів – є над чим працювати.
Не має значення, що запитує клієнт: час роботи магазину або скільки коштує потрібна послуга. Він чекає від вас блискавичної відповіді. Йому важливо знати це тут і зараз, і він майже не готовий чекати.
Є залежність між швидкістю відповіді та високим рівнем задоволення: майже 80% клієнтів говорять, що економія їхнього часу – це найважливіший фактор обслуговування високого рівня в інтернеті.
Швидка відповідь на запитання позитивно впливає також і на імідж компанії загалом.
Вважається, що оптимальний час відповіді на питання в месенджерах та соціальних мережах – до години. Різні опитування нам говорять про такі цікаві факти:
Зазвичай час відповіді компаній на повідомлення становить 1-5 годин.
Треба пам’ятати, що не існує ідеального часу за який потрібно відповісти. Кожен випадок – унікальний. Головне – робити це швидко.
Пам’ятайте, що особливо швидкість має більше значення для певних клієнтів або в певних ситуаціях. Зокрема, швидка відповідь дуже важлива, коли:
Ігноруючи повідомлення реального клієнта (не стосується тролів, конкурентів тощо) ви не розв’язуєте проблему, а провокуєте людину на публічну реакцію.
Своєчасне, швидке та чуйне обслуговування має значення для забезпечення високого рівня сервісу. А клієнтам рівень сервісу важливий для ухвалення рішення про покупку товару або послуги.
Для контакт-центрів одним із ключових показників теж є швидкість реакції операторів на звернення: якщо оператор відповість надто пізно, може втратити потенційного клієнта.
Для контакт-центру (де співробітники консультують клієнтів телефоном) більшість компаній стандартом вважають три гудки. При цьому можна відповісти раніше, але не пізніше. Якщо людина довго чекатиме відповідь від вашої компанії, то вона передумає звертатися і в більшості випадків не буде повторювати спроби додзвонитися, а знайде іншу компанію.
Але ж можна спробувати передзвонити людині? Так, це може бути виходом, але люди намагаються не відповідати на незнайомі номери через велику кількість спаму та шахрайства. Також співробітник компанії може передзвонити в незручний для людини час. Краще намагатись відповідати максимально швидко, щоб своєчасно розв’язати питання клієнта.
Якщо потенційний клієнт звернувся до чату на сайті компанії, то час відповіді на перше повідомлення має бути не більше однієї хвилини. Можливо, його цікавить доставлення товару: ціна послуги та термін. Він ставить питання і якийсь час залишається на сайті, розглядаючи асортимент. Оператор повинен встигнути відповісти, доки користувач готовий до розмови та не закрив сайт.
В середньому вже через чотири хвилини клієнт не націлений на розмову, виходить із листування та закриває сайт і знаходить сайт конкурента. В інтернеті конкурент знаходиться значно «ближче» до клієнта і клієнту потрібно декілька секунд, щоб «зайти» до когось іншого за послугами/товаром.
Цікаві цифри:
Основними бар’єрами можуть бути:
В першу чергу зверніть увагу на проблеми, які забирають найбільше часу та які найлегше вирішити. Отримання швидкої та якісної відповіді покращує довіру до компанії та її продукту/послуги. Також це створює позитивне враження, яке можливо зміцнити під час спілкування з клієнтами.