Дослідження MOYO: українці бояться робити дорогі покупки в інтернеті

Дослідження MOYO: українці бояться робити дорогі покупки в інтернеті

24.10.2018 02:00
  576
Ukrainian Retail Association

Онлайн-магазини досить популярні в Україні, але дорогі покупки, як і раніше, здійснюються в традиційному роздробі.

Такі дані наводить компанія MOYO, порівнявши покупки українців в інтернет-магазині та в роздрібній мережі. Дослідження показало, що в роздрібних магазинах покупці віддають перевагу товарам середнього та високого цінового сегменту, тоді як в онлайні найбільш затребувані так звані «бюджетники».

На сайті moyo.ua найпопулярнішим ноутбуком є ​​HP 250 G5 вартістю 6 000 грн, а в магазинах найбільш затребуваний Lenovo IdeaPad 510, цінник на який понад 14 000 грн.

Аналогічна ситуація з телевізорами — в онлайні високий попит на TOSHIBA 32S1750EV з цінником в 5 000 грн, тоді як в роздрібних магазинах вважають за краще купувати SAMSUNG 40MU6103 за 15 000 грн. Найпопулярніший телефон на сайті moyo.ua — Nokia 105 New, вартість якого всього 500 грн, тоді як в роздрібних магазинах мережі найбільш затребувана модель Nokia 230 за 1 800.

Єдиною категорією, в якій ціни на лідерів продажів майже не відрізняються — смартфони. А все тому, що по всіх каналах продажів найбільш затребувані «бюджетники». В онлайні найпопулярнішим є Samsung Galaxy J3 2016 року випуску ціною 2 700 грн, тоді як в офлайні частіше за інших купувався TP-Link Neffos X1 Lite за 2 800 грн. Але якщо дивитися на iPhone, то все стає на свої місця — на сайті лідерство у iPhone 6 (12 000 грн), А в магазинах — iPhone 7 (18 000 грн).


Читайте також –

Андрій Барашенко, MOYO: У 2018-му продажі ростуть приблизно на 35%


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку