Онлайн-drogerie по-українськи: як працює інтернет-магазин Watsons (ОНОВЛЕНО)

Онлайн-drogerie по-українськи: як працює інтернет-магазин Watsons (ОНОВЛЕНО)

25.11.2017 08:30
  3131
Дарья Златьева

Менеджмент Watsons за півтора року зумів збільшити трафік інтернет-магазину до 1,5 млн переглядів на місяць.

Watsons – єдиний з українських великих мережевих дрогері рітейлерів, який запустив онлайн магазин. На цьому шляху знаходиться і Prostor і Eva – але обидва рітейлера тільки готують до повноцінного запуску свої інтернет-магазини. Так, онлайн-майданчик Eva поки працює в тестовому режимі.

Олександр Марченко, відповідальний за eCommerce marketing and sales, на Retailers Summit «Инновации и развитие в ритейле» розповів про те, з якими труднощами зіткнувся офлайн-рітейлер коли запускав свій інтернет-магазин. RAU публікує конспект його виступу.

На старті

Ми запустили інтернет-магазин watsons.ua в травні 2016 року в тестовій версії з розумінням того, що нам належить зробити дуже багато роботи в найкоротші терміни. При запуску інтернет-магазину у нас було не більше 3000 карток товару. Причому на багатьох був відсутній опис товарів, або інформація була неповною. Також функціонал не передбачав безліч тригерів, які так звичні нашим споживачам в інтернеті. За підсумками запуску інтернет-магазину нам вдалося в перший місяць отримати понад 150 000 сесій, але кількість покупок було дуже малою. Ми успішно обробили, відвантажили і доставили покупцям 47 посилок.

Перші кроки

У перші кілька місяців нам необхідно було протестувати коректність роботи всіх внутрішніх систем на предмет передачі даних про покупців, замовлення, залишки і інші важливі моменти. Також, було важливо налагодити синхронізацію наших систем із зовнішніми сервісами та їх базами даних/системами.

Зрозуміло, паралельно у нас був план і календар покрокових нововведень за частиною функціоналу.
Однією з перших й істотно великих завдань була оптимізація сайту під пошукові системи. Для вирішення цього завдання існували готові рішення для платформи на якій реалізований наш інтернет-магазин – Hybris.

Ватсонс

Олександр Марченко, відповідальний за eCommerce marketing and sales Watsons, на Retailers Summit “Инновации и развитие в ритейле”

Коли сайт був оптимізований і відкритий для індексації пошуковими системами, ми вже суттєво збільшили кількість товарів на сайті: їх вже було більше 12 000 SKU. Були створені нові категорії і підкатегорії в головному навігаційному меню для більш зручного пошуку необхідних товарів.

На цьому етапі вже активно використовували всю міць CRM, і повідомляли про можливість покупки онлайн і участі у всіх акціях і промо активностях, як в роздробі, так і в онлайні. Ми розгорнули рекламні кампанії у всіх потенційно ефективних каналах і інструментах.

2017-й – шлях до успіху

Так виглядав план по захопленню поки ще порожнього ринку.

На даному етапі ми реалізували на сайті багато функціоналу, який допомагає збільшувати конверсію, і розширили функціонал особистого кабінету користувача.

Раніше у нас була тільки кур’єрська доставка, зараз же додали можливість доставки і отримання замовлення на відділенні Нова пошта. Безкоштовна доставка на відділення від 150 гривень, кур’єрська доставка до дверей – від 400 гривень.

Команда попрацювала зі Store locator – це найбільш відвідувана сторінка на сайті, де користувач може знайти найближчий до нього магазин і основну інформацію – години роботи і інші дані.

Ватсонс

Скрін watsons.ua 

Було проведено редизайн: гортаючи PDP і PLP (Product Listing Page і Product Display Page, або картку товару і каталог) користувач бачить коротку інформацію про товар, його рейтинг, обсяг (наприклад, якщо це пляшка), ціну, спеціальну ціну для учасника Watsons Club і інші характеристики.

Вирішили проблему з частковим скасуванням товару в замовленні. Раніше обраний товар не можна було скасувати, необхідно було формувати замовлення заново. У травні у клієнтів з’явилася можливість відслідковувати замовлення – функція трекінгу знаходилася в особистому кабінеті.

Влітку реалізували функцію багатомовності – сайт спочатку був українською мовою, але вже є російський варіант. Основним завданням було збільшення кількості відвідувачів з пошукових систем.

Ватсонс

Скрін watsons.ua 

Особливості продажу drogerie-товарів онлайн

Через півтора року ми обробляємо майже 1,5 мільйона трафіку щомісяця, органічний трафік зростає і допомагає оптимізувати витрати на платне залучення.

Середній чек онлайн, більше ніж офлайн в рази: так як при замовленні на 400 грн і вище, покупець отримує безкоштовну кур’єрську доставку. Другою причиною збільшення чека онлайн є бажання зробити велику закупівлю: люди купують великі упаковки памперсів, порошків і інших товарів, які незручно нести з магазину. Тому межа в 400 грн не лякає покупця.

Кількість SKU було збільшено до 20 000, серед них з’явилися позиції, яких у фізичних магазинах немає. Наприклад, покупцям пропонується багато веб-ексклюзивів в категорії професійного догляду за волоссям, працюють спеціальні пропозиції тільки для онлайн-покупців.

Нові сценарії

Ми постійно реалізуємо нові проекти, які збільшать конверсію на сайті і зроблять наш інтернет-магазин більш функціональним і зручним для користувачів. Інтернет-магазин уже займає лідируючу позицію серед всіх магазинів Watsons, ми маємо чіткі плани і цілі до яких йдемо командою e-Commerce. Є ряд завдань, до яких ми приступили, але їх реліз буде вже в наступному році. Серед таких: різні опції доставки і оплати, подарунки при замовленні, новий адаптивний дизайн.

Читайте також –

Досвід Watsons: як залучити і зацікавити клієнтів у соціальних мережах


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  765
Усі новини ринку