Дослідження The Influencer Marketing Factory: Соціальна комерція переживає бум

Дослідження The Influencer Marketing Factory: Соціальна комерція переживає бум

09.02.2022 07:46
  630
Володимир Тиравський

Майже 30% опитаних респондентів купують товари в соціальних мережах не рідше одного разу на тиждень, а 24% купують частіше ніж раз на тиждень.

Понад 82% респондентів зазделегідь дізнавалися про продукт у соціальних мережах та купували його за допомогою мобільного телефону. Про це свідчить нове дослідження про соціальну комерцію The Influencer Marketing Factory.

За даними дослідження, дедалі більше людей віддають перевагу онлайн-покупкам (40%) порівняно з покупками лише в магазині (13%). Майже половина (47%) використовують обидва способи покупок.

Однак частка покупців, які здійснюють покупки лише в інтернеті, значно вища серед клієнтів молодого віку.

Близько 57% із 1000 опитаних клієнтів заявили, що раніше купували щось під час перегляду прямої трансляції у додатку для соціальних мереж, при цьому 72% високо оцінили цей досвід.

Колосальні 29% купують товари в соціальних мережах не рідше одного разу на тиждень, а 24% купують частіше ніж раз на тиждень.

Мода, краса та товари для дому є кращими категоріями для покупок у соціальних мережах, що не дивно, якщо поглянути на домінуючих рекламодавців та акаунти в Instagram.

У той час як акаунти брендів були домінуючими факторами, які спонукали покупців здійснювати покупки, інфлюенсери посідали друге місце та випереджали сім’ю й друзів.

У святковий сезон 76% опитаних респондентів купували щось у соціальних мережах.

Джерело: MMR

Читайте також –

Дослідження Accenture: Соціальна комерція зростатиме втричі швидше, ніж e-commerce


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку