На тарілочці: як в Україні з’явилось перше крафтове морозиво Mr Pops

На тарілочці: як в Україні з’явилось перше крафтове морозиво Mr Pops

05.08.2017 11:39
  2238
rau

Як змінюючи смак морозива під вимоги покупців домогтися успіху і стати постачальником кращих ресторанів і готелів. Історія засновників бренду Mr Pops

З огляду на погоду в останній тиждень по всій Україні, від спеки і перегріву можуть врятувати дві речі: або магія, або морозиво в великих кількостях. Ольга Олександрович для проекту KFundMedia підготувала історію підприємців, які створили перше в Україні крафтове морозиво Mr Pops. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Морозиво має подобатися і дорослим, і дітям. Важливо ще, щоб смак був приємним і в спеку, і в холод. І, безумовно, воно має бути самим-самим смачним в світі.

Саме таке морозиво мріяли зробити три товариша: Дмитро Стародубов, Юрій Кондратенко і Денис Антіпов.

Три товариша

«Ідея створити щось таке виникла в подорож. Нам подобалося куштувати страви кухонь різних країн, в тому числі і на островах. Всі ми дивилися американський канал Food Network. А Юрій навіть пройшов курси кухарського мистецтва », – згадує Дмитро Стародубов. Друзі загорілися ідеєю зробити морозиво ручної роботи з незвичайними смаками. За основу взяли формат «попсікл» (Popsicle, морозиво на паличці).

Перше морозиво створювалося в Дніпрі на орендованій кухні площею 10 квадратних метрів, за допомогою обробної дошки, морозильної камери, міксерів, ножів і інтуїції. Асортимент включав в себе кілька оригінальних смаків: «імбир-каркаде», «чилі-ананас», «шоколад-морська сіль». Розраховували на інтерес просунутої молоді, хіпстерів.

Морозиво спробували продати на міській набережній. «Його брали неохоче – люди не зовсім розуміли, що ми продаємо», – нарікає Стародубов. Повернувшись додому, бізнесмени-початківці в перший, але не в останній, раз змінили рецептуру.

Зараз до складу морозива, в залежності від виду, входять подрібнені фрукти, вершки, випічка власного приготування, карамельна маса, шоколад.

Про смаки сперечаються

Перший невдалий досвід не зупинив підприємців-початківців. Вони купили обладнання, інгредієнти і орендували приміщення, вклавши в рівних частках $ 2000. Однак подолати упередження покупців виявилося нелегко.

«Українці звикли до трьох смаків: пломбір, кавове і плодово-ягідне. Наш продукт продавався по 15-20 грн за порцію і це сприймалося дико: незрозуміле морозиво і дорого », – говорить Стародубов.

Партнерам іноді доводилося продавати продукт нижче собівартості. Першим знайшло своїх шанувальників морозиво зі смаком смаками полуниці з вершками і іриски. Зараз в лінійці Mr Pops 14-15 видів морозива. Найпопулярніші смаки: груша-сир дорблю, солона карамель, ваніль-брауні, лимонний чізкейк. Взимку з’являється медовий гарбуз з корицею і мигдалем, чорнослив з волоським горіхом. Сировину виробники використовують переважно українську.

Морозиво Mr Pops можна знайти в 26 столичних точках продажу та 37 магазинах і закладів Дніпра. «Першою була дуже хороша кав’ярня в Дніпрі з якісним смачною кавою, – ностальгує Стародубов. – У Києві постійно розширюємося, додаючи щотижня по 2-3 нових місця».

Питання конкуренції не турбує молодих підприємців. «У форматі морозива на паличці серйозних конкурентів у нас немає – є наслідувачі, які намагаються створити щось подібне до нашого продукту. Цю пародію я не вважаю конкуренцією », – запевняє Стародубов.

Джерело: KFundMedia

Читайте також –

Від світового лідера до наздоганяючого: історія компанії Adidas


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  40
Усі новини ринку