На тарілочці: як в Україні з’явилось перше крафтове морозиво Mr Pops
Як змінюючи смак морозива під вимоги покупців домогтися успіху і стати постачальником кращих ресторанів і готелів. Історія засновників бренду Mr Pops
З огляду на погоду в останній тиждень по всій Україні, від спеки і перегріву можуть врятувати дві речі: або магія, або морозиво в великих кількостях. Ольга Олександрович для проекту KFundMedia підготувала історію підприємців, які створили перше в Україні крафтове морозиво Mr Pops. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.
Морозиво має подобатися і дорослим, і дітям. Важливо ще, щоб смак був приємним і в спеку, і в холод. І, безумовно, воно має бути самим-самим смачним в світі.
Саме таке морозиво мріяли зробити три товариша: Дмитро Стародубов, Юрій Кондратенко і Денис Антіпов.
Три товариша
«Ідея створити щось таке виникла в подорож. Нам подобалося куштувати страви кухонь різних країн, в тому числі і на островах. Всі ми дивилися американський канал Food Network. А Юрій навіть пройшов курси кухарського мистецтва », – згадує Дмитро Стародубов. Друзі загорілися ідеєю зробити морозиво ручної роботи з незвичайними смаками. За основу взяли формат «попсікл» (Popsicle, морозиво на паличці).
Перше морозиво створювалося в Дніпрі на орендованій кухні площею 10 квадратних метрів, за допомогою обробної дошки, морозильної камери, міксерів, ножів і інтуїції. Асортимент включав в себе кілька оригінальних смаків: «імбир-каркаде», «чилі-ананас», «шоколад-морська сіль». Розраховували на інтерес просунутої молоді, хіпстерів.
Морозиво спробували продати на міській набережній. «Його брали неохоче – люди не зовсім розуміли, що ми продаємо», – нарікає Стародубов. Повернувшись додому, бізнесмени-початківці в перший, але не в останній, раз змінили рецептуру.
Зараз до складу морозива, в залежності від виду, входять подрібнені фрукти, вершки, випічка власного приготування, карамельна маса, шоколад.
Про смаки сперечаються
Перший невдалий досвід не зупинив підприємців-початківців. Вони купили обладнання, інгредієнти і орендували приміщення, вклавши в рівних частках $ 2000. Однак подолати упередження покупців виявилося нелегко.
«Українці звикли до трьох смаків: пломбір, кавове і плодово-ягідне. Наш продукт продавався по 15-20 грн за порцію і це сприймалося дико: незрозуміле морозиво і дорого », – говорить Стародубов.
Партнерам іноді доводилося продавати продукт нижче собівартості. Першим знайшло своїх шанувальників морозиво зі смаком смаками полуниці з вершками і іриски. Зараз в лінійці Mr Pops 14-15 видів морозива. Найпопулярніші смаки: груша-сир дорблю, солона карамель, ваніль-брауні, лимонний чізкейк. Взимку з’являється медовий гарбуз з корицею і мигдалем, чорнослив з волоським горіхом. Сировину виробники використовують переважно українську.
Морозиво Mr Pops можна знайти в 26 столичних точках продажу та 37 магазинах і закладів Дніпра. «Першою була дуже хороша кав’ярня в Дніпрі з якісним смачною кавою, – ностальгує Стародубов. – У Києві постійно розширюємося, додаючи щотижня по 2-3 нових місця».
Питання конкуренції не турбує молодих підприємців. «У форматі морозива на паличці серйозних конкурентів у нас немає – є наслідувачі, які намагаються створити щось подібне до нашого продукту. Цю пародію я не вважаю конкуренцією », – запевняє Стародубов.
Джерело: KFundMedia
Читайте також –
Від світового лідера до наздоганяючого: історія компанії Adidas