Google і H&M будуть разом шити одяг на основі персональних даних (+відео)

Google і H&M будуть разом шити одяг на основі персональних даних (+відео)

08.02.2017 09:00
  438
rau

Онлайн-бренд Ivyrevel, що входить в H&M Group, та Google працюють над інноваційним проектом Data_Dress для створення індивідуальних суконь на основі персональних даних.
Про це повідомляє Mashable. Data_Dress буде аналізувати інформацію про діяльність користувача і його спосіб життя. Зокрема, додаток буде використовувати дані про пересування власника гаджета, його маршрутаи, супутню погоду, спортивну активність і захоплення. На основі цих даних, він буде формувати критерії для пошиття одягу. H&M

“Ми збираємося змінити індустрію моди, привносячи індивідуальність замовника в процес проектування одягу. Data_Dress дозволить жінкам по всьому світу отримувати індивідуально розроблений під них наряд, який буде відображати їх особу”, – каже співзасновник Ivyrevel Олександр Субосик. H&M

Зараз додаток Data_Dress, що входить в більш великий проект Coded Couture, проходить закрите тестування на Android і скоро буде випущений офіційно. В його рекламній компанії прийняла участь особисто співзасновниця Ivyrevel Кенза Суітен – 25-річна бізнес-леді зі Швеції з марокканськими корінням, яка є, в тому числі, одним з найпопулярніших блогерів Скандинавії.

У відео показано, як додаток, слідуючи за Кензой, показує ту сукню, дизайн якого їй підійде краще всього. H&M


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку