
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Онлайн-бренд Ivyrevel, що входить в H&M Group, та Google працюють над інноваційним проектом Data_Dress для створення індивідуальних суконь на основі персональних даних.
Про це повідомляє Mashable. Data_Dress буде аналізувати інформацію про діяльність користувача і його спосіб життя. Зокрема, додаток буде використовувати дані про пересування власника гаджета, його маршрутаи, супутню погоду, спортивну активність і захоплення. На основі цих даних, він буде формувати критерії для пошиття одягу. H&M
“Ми збираємося змінити індустрію моди, привносячи індивідуальність замовника в процес проектування одягу. Data_Dress дозволить жінкам по всьому світу отримувати індивідуально розроблений під них наряд, який буде відображати їх особу”, – каже співзасновник Ivyrevel Олександр Субосик. H&M
Зараз додаток Data_Dress, що входить в більш великий проект Coded Couture, проходить закрите тестування на Android і скоро буде випущений офіційно. В його рекламній компанії прийняла участь особисто співзасновниця Ivyrevel Кенза Суітен – 25-річна бізнес-леді зі Швеції з марокканськими корінням, яка є, в тому числі, одним з найпопулярніших блогерів Скандинавії.
У відео показано, як додаток, слідуючи за Кензой, показує ту сукню, дизайн якого їй підійде краще всього. H&M
https://www.youtube.com/watch?time_continue=78&v=PUlF3rW8flU