Пам’яті Євгенія Кулинича: на фронті загинув екс-генеральний директор мереж Коло, Фуршет, ДЦ, Космо
Під час виконання бойового завдання обірвалося життя колишнього директора мереж Коло, Фуршет, ДЦ тощо Євгенія Кулинича. Пропонуємо разом вшанувати героя, пригадати його професійний шлях та внесок, який він зробив в український рітейл.
Останні п’ять років Євгеній Кулинич розвивав мережу Коло, де він обіймав посаду генерального директора з квітня 2017 року. Під керівництвом Євгена мережа швидко та впевнено зайняла лідерство в сегменті “магазини біля дому”. Підтвердженням цього стала перемога мережі Коло в номінації “Магазин біля дому/мінімаркет року в FMCG” на IV щорічній церемонії нагородження кращих рітейлерів і девелоперів України RAU Awards 2020. Тоді саме Євген Кулинич отримав диплом та нагороду.
До мережі Коло з 30 травня 2012 року до квітня 2017 року Євгеній Кулинич був головою правління ЗАТ “Фуршет” та генеральним директором однойменної мережі супермаркетів в Україні.
Загалом киянин Євгеній Кулинич пропрацював у сфері рітейлу понад 25 років. Він навчався на механіко-математичному факультеті Національного університету ім. Шевченка, а згодом почав свій професійний шлях у сегменті drogerie, зробивши значний внесок у його розвиток.
У 1997 році він почав працювати в торговій мережі ДЦ (зараз Watsons), де пройшов шлях від завідувача магазину до керівника роздрібної мережі. З 2001 року до 2008-го Євген був заступником директора, а потім обіймав позицію генерального директора мережі Космо (ТОВ “Суматра ЛТД”). У перерві між цими посадами з 2004-го по 2006-й він також був керівником роздрібної мережі аптек Донецького аптечного холдингу (аптеки “Здравица”, “Таблетка”).
У 2008-09 Євген очолював ТОВ “Астерс-Груп”, а з вересня 2010 року був директором великого оптового постачальника ТОВ “Фармастор”. У листопаді 2011 року Євгеній Кулинич займав посаду комерційного директора ТОВ “Фарма 100”, де він працював до свого призначення у мережі Фуршет.
Колеги, які працювали з Євгенієм, пам’ятають його не лише як великого професіонала та талановитого візіонера, але й як інтелектуала, чудового та справедливого керівника, надійного друга та Людину з великої літери.
“Євгеній Васильович був першовідкривачем Коло, він вирощував мережу від нуля до більше 200 магазинів, протягом п’яти років. Людина-візіонер, він мав поєднання гострого розуму і сильного характеру. В березні він передав мені мережу в подальше управління і з початком війни став на захист батьківщини”, – так написала генеральний директор мережі Коло Марина Сергієнко у своєму зверненні до рідних у зв’язку із втратою.
“Керівник, наставник, друг… Женя, людина з ВЕЛИКОЇ літери: інтелект, бачення, людяність, гумор. Простота в спілкуванні, ким би ти не був: продавець чи касир супермаркета, чи людина з списку Forbes – я бачив його різним, і завжди це викликало повагу та захоплення. Інтриги, підлість, зверхність – ти завжди був вище цього, а я дивувався, як тобі це вдавалось”, – таким Євгена пам’ятає директор з маркетингу мережі WOG Геннадій Карлінський, який працював з Євгеном у Фуршеті.
“Він ніколи не воював в бизнесі, але завжди шукав перемоги для справи та для команди. Він жив у світі цифр і у світі людей. Сотням з нас він подарував шлях і відкрив можливості”, – так згадує Євгена засновник IT-компанії Goodstream Дмитро Турло.
“Піонер дрогері, ветеран рітейлу, людина, що відзначилась на багатьох фронтах в бізнесі. Цей фронт став для тебе останнім. Чоловік, що загинув, захищаючи Батьківщину. Спи, друже! Ми пишаємось, що знали тебе”, – так попрощався з Євгенієм СЕО мережі Фокстрот Олексій Зозуля.
“Країна втратила одного з найкращих своіх Синів… Дякую Вам за приклад справжнього Керівника та за те, що поклали своє життя заради нас”, – написала його колишня співробітниця Вікторія Тищенко.