Fozzy Group запустила новий сайт Сільпо

Fozzy Group запустила новий сайт Сільпо

27.10.2017 08:45
  1532
Дарья Златьева

Новий сайт та його дизайн розроблені з нуля.

Зміни на сайті silpo.ua команда Фоззі Груп впроваджувала виходячи із стратегічних цілей, досліджень і User Flow. За даними SimilarWeb, у вересні 2017 року біля сайту було 1,95 млн відвідувань.

Проблема

Велика частина користувачів заходить на сайт, щоб дізнаватися про нові акції або персональні пропозиції в рамках програми рітейлера «Власний Рахунок». У компанії проаналізували поведінку гостей на сайті і виділили наступні пункти, які можна було поліпшити:

  • Користувачі стикалися з тим, що на сайті були відсутній каталог всієї продукції і фільтри по категоріях;
  • Каталог продукції не зчитувався. Велика кількість товарів і дрібні зображення до них ускладнювали сприйняття інформації;
  • Користувачі не розуміли, які акції діють в конкретному супермаркеті Сільпо.

Після аналізу команда Fozzy Group провела кілька великих оновлень сайту:

  • Блок «Акції» тепер відображається на головній сторінці. Додатково була розроблена блокова сітка товарів, в якій коректно і легко зчитується вся інформація про товар. Додали інформацію про терміни дії пропозиції, ціну (було/стало), зображення стали клікабельними;
  • Додали фільтр за категоріями;
  • Додали фільтр по супермаркету, щоб прискорити і спростити шлях гостя на сайті;
  • Додали пошук по сайту.

Новому користувачеві на сайті пропонується увійти в особистий кабінет програми “Власний Рахунок” або вибрати найближчий Сільпо, щоб він побачив акції в конкретній локації. Якщо він не ідентифікував себе, то сайт підтягує по конкретному товару все локації, де діє акція по цій позиції.

Сільпо

Які функції запустять

До кінця року буде додано кадровий розділ, де по фільтрам або пошуку можна буде швидко знайти підходящу вакансію і дізнатися про переваги роботи в мережі Сільпо.

Також знаходиться в розробці мобільна версія сайту. Користувачі з її допомогою зможуть ознайомитися з акціями, спеціальними пропозиціями, дізнатися місце розташування найближчого супермаркету і перевірити баланс на карті. В Fozzy Group збирають відгуки гостей, щоб в подальшому проаналізувати їх і прийняти рішення про впровадження або зміні тієї чи іншої функції.

Читайте також –

Як Good Wine оптимізує оффлайн-торгівлю за рахунок інновацій


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку