Маски й виноград: мережа Сільпо відкрила два нових маркети – у Полтаві та Броварах (фотоогляди)
Мережа Сільпо відкрила ще два дизайнерські супермаркети. В оформленні одного з них використані мотиви Венеціанського макараду, а в іншому – образи винограду.
21 листопада у Полтаві, у ТРЦ Конкорд за адресою вул. Європейська, 60 А, відкрився новий дизайнерський супермаркет Сільпо, присвячений темі винограду. Це другий дизайнерський супермаркет мережі у місті, всього їх у Полтаві вже п’ять.
Назва торгового центру, у якому відкривається супермаркет – Конкорд – є одним з поширених в Україні сортів винограду. Тому у інтер’єрі магазину дизайнери Сільпо використали виноградні мотиви.
На вході гостей зустрічає виноградна лоза, яка йде до фризу і багато різних об’ємних виноградинок на стіні. У залі у спеціальних діжках знаходяться червоне, біле й рожеве вино, а у відділі овочів та фруктів під стелею розміщені чотири світлових кола, присвячених різним сортам винограду. На шпалерах та колонах зображено декоративний виноград для створення враження тіні та живоплоту.
Площа цього магазину – 800 кв. м. Тут є гриль, подають страви з печі та лунає музика для розслабленого настрою і шопінгу.
Новий Сільпо пропонує товари власного імпорту. Кулінарний відділ супермаркету, крім звичної української домашньої кухні, готує справжню італійську піцу. А ще у магазині є прогресивно-екологічне нововведення ― електронні цінники, що дають змогу скоротити витрати паперу й до того ж справді оперативно оновлювати ціни на товари.
В інфраструктурі супермаркету для швидкого обслуговування гостей обладнано три каси та п’ять самокас. Магазин працює щодня з 8:00 до 22:00.
А 23 листопада відкрився новий дизайнерський супермаркет Сільпо у стилі Венеціанського макараду. Це другий дизайнерський супермаркет мережі у місті, всього їх у Броварах вже три.
Супермаркет упрацюватиме цілодобово за адресою: м.Бровари, вул. Київська 156. Його площа – 1660 кв. м
До створення дизайну цього супермаркету команду Сільпо надихнув найвідоміший костюмований маскарад Італії. Простір та інтер’єр магазину наповнені головними атрибутами свята – пишними костюмами, масками та віялами. Щоб підкреслити різноманітний асортимент Сільпо, в супермаркеті розмістили як класичні маски, так і з тематикою продуктів. Наприклад, маску сирної людини, маску-морозиво та маску із солодощами.
Гості нового супермаркету цілодобово можуть стати учасниками костюмованого яскравого свята, яке відбувається щороку у Венеції напередодні Великоднього посту. А поринути в атмосферу карнавалу допоможе велике різноманіття продуктів власного імпорту з Італії на полицях Сільпо.
Відділ гастрономії потішить смакові рецептори гостей італійськими (і не тільки) м’ясними виробами та сирами, а відділ кулінарії – стравами італійської кухні. В магазині можна придбати й гарячу духмяну піцу.
У супермаркеті також розмістилися пекарня, м’ясний та рибний відділи. Якщо у гостей обмаль часу, до їхніх послуг – швидка доставка Сільпо.
У магазині використовуються електронні цінники, що дозволяє скоротити витрати паперу й оперативно оновлювати ціни на товари. А щоб прискорити процес покупок, працює вісім традиційних кас і шість самокас.
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на листопад 2021-го нараховує понад 320 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 90 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі Всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда Сільпо також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. П’ятий рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три Cільпо: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і Cільпо Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.
Читайте також –
Катерина Огуряєва, Сільпо: Гість готовий платити більше, якщо цінність продукту вища за ціну