Маски й виноград: мережа Сільпо відкрила два нових маркети – у Полтаві та Броварах (фотоогляди)

Маски й виноград: мережа Сільпо відкрила два нових маркети – у Полтаві та Броварах (фотоогляди)

25.11.2021 08:30
  2600
Дарія Осіїк

Мережа Сільпо відкрила ще два дизайнерські супермаркети. В оформленні одного з них використані мотиви Венеціанського макараду, а в іншому – образи винограду.

Читати російською мовою

21 листопада у Полтаві, у ТРЦ Конкорд за адресою вул. Європейська, 60 А, відкрився новий дизайнерський супермаркет Сільпо, присвячений темі винограду. Це другий дизайнерський супермаркет мережі у місті, всього їх у Полтаві вже п’ять.

Назва торгового центру, у якому відкривається супермаркет – Конкорд – є одним з поширених в Україні сортів винограду. Тому у інтер’єрі магазину дизайнери Сільпо використали виноградні мотиви.

На вході гостей зустрічає виноградна лоза, яка йде до фризу і багато різних об’ємних виноградинок на стіні. У залі у спеціальних діжках знаходяться червоне, біле й рожеве вино, а у відділі овочів та фруктів під стелею розміщені чотири світлових кола, присвячених різним сортам винограду. На шпалерах та колонах зображено декоративний  виноград для створення враження тіні та живоплоту.

Площа цього магазину – 800 кв. м. Тут є гриль, подають страви з печі та лунає музика для розслабленого настрою і шопінгу.

Новий Сільпо пропонує товари власного імпорту.  Кулінарний відділ супермаркету, крім звичної української домашньої кухні, готує справжню італійську піцу.  А ще у магазині є прогресивно-екологічне нововведення ― електронні цінники, що дають змогу скоротити витрати паперу й до того ж справді оперативно оновлювати ціни на товари.

В інфраструктурі супермаркету для швидкого обслуговування гостей обладнано три каси та п’ять самокас. Магазин працює щодня з 8:00 до 22:00.

А 23 листопада відкрився новий дизайнерський супермаркет Сільпо у стилі Венеціанського макараду. Це другий дизайнерський супермаркет мережі у місті, всього їх у Броварах вже три.

Супермаркет упрацюватиме цілодобово за адресою: м.Бровари, вул. Київська 156. Його площа – 1660 кв. м

До створення дизайну цього супермаркету команду Сільпо надихнув найвідоміший костюмований маскарад Італії. Простір та інтер’єр магазину наповнені головними атрибутами свята – пишними костюмами, масками та віялами. Щоб підкреслити різноманітний асортимент Сільпо, в супермаркеті розмістили як класичні маски, так і з тематикою продуктів. Наприклад, маску сирної людини, маску-морозиво та маску із солодощами.

Гості нового супермаркету цілодобово можуть стати учасниками костюмованого яскравого свята, яке відбувається щороку у Венеції напередодні Великоднього посту. А поринути в атмосферу карнавалу допоможе велике різноманіття продуктів власного імпорту з Італії на полицях Сільпо.

Відділ гастрономії потішить смакові рецептори гостей італійськими (і не тільки) м’ясними виробами та сирами, а відділ кулінарії – стравами італійської кухні. В магазині можна придбати й гарячу духмяну піцу.

У супермаркеті також розмістилися пекарня, м’ясний та рибний відділи. Якщо у гостей обмаль часу, до їхніх послуг – швидка доставка Сільпо.

У магазині використовуються електронні цінники, що дозволяє скоротити витрати паперу й оперативно оновлювати ціни на товари. А щоб прискорити процес покупок, працює вісім традиційних кас і шість самокас.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на листопад 2021-го нараховує понад 320 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 90 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі Всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда Сільпо також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. П’ятий рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три Cільпо: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і Cільпо Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Читайте також – 

Катерина Огуряєва, Сільпо: Гість готовий платити більше, якщо цінність продукту вища за ціну


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  132
Усі новини ринку