Свято спорту: у Львові відкрився СТРЦ Spartak (фоторепортаж)

Свято спорту: у Львові відкрився СТРЦ Spartak (фоторепортаж)

16.03.2019 09:00
  1534
Микола Маранчак

Сільпо в стилі «Джаз», 7-зальний кінотеатр Multiplex з дитячою зоною, Sportlife з басейном олімпійського стандарту — чим ще може здивувати СТРЦ Spartak.

Цей текст доступний також російською мовою

15 березня у Львові на вул. Гетьмана Мазепи, 1 Б відкрився спеціалізований спортивний торгово-розважальний центр Spartak. Девелопером об’єкта виступила ТОВ “Львівбудмакс-ІНВЕСТ”. Загальна площа двоповерхового ТРЦ склала 35 000 кв. м, орендна – 23 000 кв. м. Вперше проект представила керівник відділу торговельних площ JLL в Україні (брокер ТРЦ Spartak) Катерина Весна під час презентації нових торгових центрів на виставці RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO, яка цього року пройде вже втретє. Захід відбудеться 28-29 березня в Києві в НСК “Олімпійський”, і стане знову місцем презентації не менш яскравих і амбітних проектів.

За словами керівника відділу маркетингу СТРЦ Spartak Тетяни Альховської, на цій території за радянських часів була спортивна база “Спартак”. “Коли ми взяли цей об’єкт в експлуатацію – тут була руїна. Вирішили спортивну функцію цього місця частково відродити. Закриту спортивну базу в стилі радянських часів ми зробити не могли, тому побудували сучасний проект для всіх, у кого спорт – важлива частина життя”, – розповіла вона.

Дух чемпіонства у об’єкта дійсно є – оформлення багатьох стін витримано в візуальній айдентиці спорту, атріум прикрашають гирі, кругом спортивні інсталяції, гігантська бігова доріжка, SportLife вже до кінця березня відкриє басейн, також триває монтаж футбольного поля.

Спортивне минуле цього місця – не єдиний приємний плюс для нового об’єкта комерційної нерухомості. Шевченківський район Львова – місце більш, ніж пожвавлене. Це один з найбільших і густонаселених районів міста поблизу головної автомагістралі, в оточенні житлової забудови, що активно розвивається. Зона потенційного охоплення Spartak – понад 240 000 чоловік в 15-ти хвилинах від нього. Очікувана відвідуваність центру, згідно з даними компанії JLL: 18 000 – 22 000 людей на день. Дворівневий паркінг розрахований на 576 машиномісць.

Відкриття Spartak співпало з Міжнародним днем захисту прав споживача, так що поява нового значущого місця шопінгу стало для львів’ян ще більш символічним. Вже о 12:00 двері для всіх бажаючих були відкриті і присутні біля входу кілька сотень людей змогли потрапити всередину і взяти участь у святі.

Значну частину людей в день відкриття привернув до себе Сільпо, який, як звичайно, задіяв безліч аніматорів і представив абсолютно новий концепт. В цей раз супермаркет, що розмістився на площі 2500 кв. м, відкрився в стилі «Джаз». Стіни об’єкта прикрасили тематичні малюнки, таблички зобразили у вигляді піаніно, номери кас – як барабани, ну а поруч з гастрономією розмістили справжню сцену з роялем, де в день відкриття грали піаніст і саксофоніст.

Обслуговує покупців 13 основних кас, 2 — тютюнові та 5 кас самообслуговування. Більше деталей про супермаркет і фотографії з його відкриття можна буде побачити в одному з найближчих фоторепортажів RAU.

Семизальний кінотеатр Multiplex вже з 13:00 почав показувати перші сеанси. У цей день для всіх гостей вони були безкоштовними. Місткість кінотеатру – 867 глядацьких місць, площа – 3224 кв. м. Для глядачів з дітьми тут знаходиться ігрова зона “Luke&Lea”, де можна залишити дітей у віці від 2 до 7 років з аніматорами і піти подивитися бажаний фільм. Вже в другій половині квітня сервіс повноцінно запрацює.

Також у новому семизальнику в кінці березня почне працювати лаунж-зона MClub з коктейлями, а два зали носять горду позначку VIP.

Fashion-якорем СТРЦ Spartak виступив найбільший у Львові магазин SinSay з групи LPP. Його площа склала понад 1100 кв. м. Правда в строк відкритися рітейлер не встиг.

“Ми здали 91% всіх площ, – говорить керівник відділу маркетингу СТРЦ Spartak Тетяна Альховська. – У нас жодного разу не було перенесення дати відкриття, усе відбулося вчасно, але на момент початку роботи ТРЦ, на жаль, відкрилася тільки половина рітейлерів”. Втім в компанії бачать в цьому тільки позитив – всі найближчі тижні львів’ян чекатимуть все нові відкриття, а значить свято триватиме.

Трохи менший простір -1000 кв. м-зайняв мультиканальний рітейлер побутової техніки та електроніки Comfy. З дитячого рітейлу в Spartak заякорився магазин Антошка.

Drogerie представлений торговими точками Brocard, Yves Rocher, Esei Beauty Market. Ще одним помітним оператором торгово-розважального центру став хобі-маркет Akvarel N з площею понад 1000 кв. м. Мальовничі графіті, каси у вигляді книг, підлога у вигляді шахової дошки – все разом створює відчуття, що потрапив у казку “Аліса в країні чудес” Льюїса Керролла. Величезний асортимент товарів для творчості додається.

Food-зона розмістилася на площі 1500 кв. м в центральній частині другого поверху ТРЦ. Фуд-корт об’єднав авторські ресторанні концепції і кілька відомих мереж. У центрі уваги – заклади зі здоровою їжею. Операторами цієї зони стали Power Food, NOA, The М’ясо, ресторани здорового харчування Tomatina і Avocado, а також формати express і to go: Express Buffet, Pinsa Romana, Lviv Croissants та інші. Крім цього, в Spartak відкрилася піцерія Celentano Restorante і заклади близькосхідної кухні.

Спорткомплекс Sportlife з басейном олімпійського стандарту став найбільшим для Західної України. Об’єкт займає 6800 кв. м. Відкриття варто очікувати до кінця березня.

Ювелірні вироби представлені такими операторами, як Золотий Вік, Столична Ювелірна Фабрика, Камея, Золота Королева. Крім цього, в СТРЦ пропонуються послуги і товари повсякденного попиту: салони краси, brow bars, салони зв’язку, хімчистка, аптеки. На помітному місці з переконливо великою локацією особняком навпроти входу стоїть Roshen.

Цікаво, що СТРЦ Spartak – львівський об’єкт до мозку кісток. Логотип, наприклад, розроблявся львівським агентством Happy, яке також нещодавно виграло тендер і розробляло офіційний логотип Львівщини. Архітекторами та девелоперами також стали львів’яни, виняток – компанія JLL, що займається підбором орендарів торгових площ.

“Коли ми тільки починали розробляти бренд Spartak, думали, що він буде локальним торговим центром, покликаним забезпечувати спортивно-розважальною пропозицією і шопінгом спальні райони. Але до нас зайшли Multiplex, Comfy, Brocard, Сільпо і ми вирішили не зациклюватися тільки на районі, і побудували дворівневий паркінг для приїжджих. Ми готові працювати для всіх львів’ян і готові конкурувати з іншими торговими центрами”, – зазначає Тетяна Альховська.

Читайте також

В очікуванні мегамолів: яким буде ринок торговельної нерухомості в 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку