
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Керуючий партнер компанії Retail.Pro Артем Ретін на своїй сторінці у Facebook зробив огляд магазину у новому форматі магазину німецької мережі супермаркетів Edeka, що працює у Магдебурзі. RAU публікує головне.
Edeka Group є однією з найбільших німецьких корпорацій супермаркетів з часткою ринку понад 25%. Заснована у 1907 році, вона наразі складається з кількох кооперативів незалежних супермаркетів, які працюють під головною організацією Edeka Zentrale AG & Co KG зі штаб-квартирою в Гамбурзі. У списку найбільших компаній світу Fortune Global 500 за 2023 рік Edeka Zentrale посіла 288-е місце.
Під час візиту в Німеччину Артем Ретін зробив огляд магазину мережі, що працює у новому форматі у місті Магдебург.
Магазин Edeka у Магдебурзі виглядає сучасно та стильно, при цьому навігація та декор стін доволі нестандартні для «суворого» німецького ритейлу.
У нового магазина є три суттєві відмінності від більшості старих супермаркетів цієї мережі – оновлена зона «фрукти/овочі», абсолютно нова вітрина мʼясо-молочної продукції та нове холодильне обладнання. При цьому зона кафе, булочна та вхідна зона з квітами стали стандартом для всіх нових магазинів цієї мережі.
Темне торговельне обладнання з використанням елементів із дерева виглядає стильно, але є доволі стандартним рішенням для сучасного ритейлу.
Є цікаві ідеї використання торцевих стелажів та плетених бочок для продажу акційного товару. А от використання промо-обладнання від постачальників виглядає не надто сучасно та чужорідно.
Так само спірним є використання різної плитки на підлозі, особливо, морально застарілої 300х300. Водночас використання плитка «під мозаїку» у зоні «фрукти/овочі» додає затишку інтер’єру.
Здається, що досі недопрацьоване питання освітлення в магазині, хоче він працює вже понад рік. У поєднанні з темною стелею освітлення непогано працює, але в деяких частинах магазину дуже сильно засліплює очі.
Загалом магазин виглядає сучасно і відповідає актуальним трендам ритейлу.