Шалена білка та клаптикова ковдра: у Сільпо – два нових дизайнерських супермаркети (фотоогляд)
18 грудня мережа Сільпо відкрила відразу два нових дизайнерських Сільпо – у Бучі та в Борисполі Київської області.
В Бучі відкрився перший у місті супермаркет Сільпо. Спеціально для цієї події українська письменниця Ірена Карпа написала книгу «Щоденник Білки-Детективки», атмосферу та персонажів якої відтворили в дизайні нового магазину.
Детективну дитячу історію можна прослухати та прочитати на великому інтерактивному екрані, який розмістили в зоні самокас. На цьому ж екрані гості мають змогу пройти квест після кожного підрозділу книги. Крім того, в різних відділах магазину розміщені QR-коди, за якими також можна послухати аудіоверсію книги, яку начитала особисто Ірена Карпа.
Сюжет книги розгортається навколо білки Саші, яка відправляється на пошуки зниклого Золотого Горіха. Він є символом збереження природи та лісу. У пошуках білці допомагають інші тварини та небайдужа дівчинка.
«Ця історія відгукнеться тим, кому до вподоби історії пригод, хто не байдужий до справжньої дружби, підтримки і свободи. До того ж, я вклала у неї чимало сучасних челенджів – як от екологічне життя у світі надмірного споживацтва, межу між віртуальним життям і справжнім тощо. Підійде як малюкам, так і підліткам, бо одна з героїнь – їхня ровесниця», – каже авторка Ірена Карпа.
Героями інтер’єру нового Сільпо стали ліс та звірі. Наприклад, персонажі книги спостерігають за гостями з дерева у фруктово-овочевому відділі, а в колесі під стелею медитує головна героїня – Білка-Детективка. Вона нагадує, як важливо сповільнитися й без метушні обрати серед величезного асортименту саме ті продукти, які будуть до смаку.
Звичайно, в магазині можна відшукати той самий Золотий Горіх із книги Ірени Карпи, який білка Саша наполегливо розшукувала. А ось щоб знайти найсмачніші продукти в супермаркеті, не потрібні надзусилля. Тут і екзотичні фрукти та овочі, і продукція українських фермерів у «Лавці традицій», і навіть риба власного копчення.
У відділі «Власної кондитерської» гості можуть обрати еклери, шоколад або торти, які так спокушали білку в книзі. А кулінари та крафтярі магазину створюють апетитні страви у відділі кулінарії та духмяну випічку у власній пекарні, перед якими важко встояти.
Екологічною новацією Сільпо у Бучі стали електронні цінники, які дозволяють скоротити використання паперу та оперативно оновлювати ціни на товари.
У новому супермаркеті площею 1211 кв. м працює вісім звичайних кас, шість кас самообслуговування та дві – табачні. Гості можуть придбати продукти самостійно, а також замовити доставку або самовивіз.
Сільпо за мотивами книги Ірени Карпи працює щодня з 8:00 до 22:00 за адресою: Буча, бульвар Леоніда Бірюкова, 2 (ТРЦ Авенір Плаза).
В Борисполі відкрився другий у місті супермаркет з індивідуальним дизайном. Працюючи над концепцією магазину, який відкривається взимку, команда Сільпо прагнула створити теплий та м’який інтер’єр. Так, тематикою оформлення нового супермаркету стало клаптикове шиття – а саме квілт. Інтер’єр створено з великою кількістю клаптикових подушок та стьобаних ковдр із теплим наповнювачем, виконаних у цій техніці.
На вході в магазин гостей зустрічає автобус хіпі із клаптиків різнокольорових тканин. Ще один артоб’єкт можна відшукати в районі кас – це машинка для шиття з рухливим колесом.
Велика кількість клаптиків, з яких складається ковдра-квілт, підкреслює багатий вибір свіжих овочів та фруктів у новому Сільпо. А різноманіття кольорів вказує на багатоманітність готових страв у відділі кулінарії. Особливого домашнього затишку додає аромат духмяної випічки із власної пекарні Сільпо. Гостям нового супермаркету пропонується великий вибір м’яса, риби та вакуумної продукції. Усе це можна придбати самостійно або замовити доставку.
У новому супермаркеті площею 740 кв. м працюють сім звичайних кас, п’ять кас самообслуговування, дві – тютюнові та одна каса, на якій можна отримати інтернет-замовлення. Однією з інновацій цього магазину стали електронні цінники.
Зануритися в атмосферу тепла і затишку в магазині Гості можуть щодня з 8:00 до 23:00 за адресою: Бориспіль, вул. Київський шлях, 67 (ТРЦ Park Town).
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2021-го нараховує понад 320 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі майже 100 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда Сільпо також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. П’ятий рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три Cільпо: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і Cільпо Re Cycling — магазин, який побудовано за зеленими технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.
Читайте також –
Кіно, картини та фламенко: Сільпо відкрив три нових дизайнерських супермаркети (фотоогляд)