Полтавський експеримент: як виглядає нова торгова точка мережі Посад у форматі повноцінного супермаркету (+фото)

Полтавський експеримент: як виглядає нова торгова точка мережі Посад у форматі повноцінного супермаркету (+фото)

29.06.2024 09:00
  1442
Дарія Осіїк

Керуючий партнер компанії Retail.Pro Артем Ретін на своїй сторінці у Facebook зробив огляд найбільшого супермаркету харківської мережі Посад, який нещодавно відкрився у Полтаві. RAU публікує головне.

Загальна площа нового обʼєкту складає 1440 кв. м, при цьому торгова площа складає приблизно 60% супермаркету.

Основний формат мережі – це невеликі магазини біля дому площею до 300 кв. м чи зовсім маленькі магазини на зупинках та в інших транзитних локаціях. Тож, магазин у Полтаві, напевно, є експериментальним для ритейлера.

Новий магазин суттєво відрізняється як форматом, так і асортиментом від інших торгових точок мережі. Це повноцінний супермаркет, що має розширені ковбасний, м’ясний, сирний та рибний відділи. 

Інші товарні категорії також представлені великою кількістю SKU, тому покупці матимуть досить різноманітний та широкий вибір. При цьому приємно дивують доволі низькі ціни на основні групи товарів, що точно приверне увагу покупців.

Цей супермаркет має цікавий дизайн. Більшість торгового обладнання нового магазину виконане компанією Modern Expo, але касові блоки є новинкою на ринку. На думку Артема Ретіна, усе має доволі сучасний та функціональний вид, але палети з товаром виглядають якось чужорідно.

Новий магазин є першим, де мережа встановила каси самообслуговування та сучасні ваги, які швидко працюють та мають максимально зрозумілий інтерфейс.

Як зазначає пан Ретін, магазин має трохи архаїчну навігацію з назвами груп товарів у вигляді ПВХ-бордів та оздоблення стін «вагонкою». “Розумію, що проєкт тестовий, а у країні війна, але ці дрібниці псують загальне враження від нового формату, який на сьогодні, є флагманом мережі”, – зауважує Артем Ретін. 

Також, на думку експерта, у деяких місцях варто замінити освітлення з магістрального на точкове та зробити повторне налаштування всієї системи: “В деяких зонах світильники дуже засліплюють очі, але це проблема майже всіх мереж і вирішується за кілька годин відповідальним підрядником”, – зазначає він.

Новий супермаркет у Полтаві має повноцінний пивний магазин, а також пекарню з можливістю поїсти прямо на місці. Також цей магазин має широкий вибір кулінарії – з урахуванням конкурентного середовища у Полтаві, цей аргумент повинен стати вагомим «козирем» у боротьбі за покупця. На думку Ретіна, такі shop-in-shop будуть особливо популярними у невеликих містах, в яких, зазвичай відриває мережа Посад.

Нова торгова точка знаходиться на вулиці Ветеринарній, 22. Тривалий час на цьому місці знаходився меблевий центр, але власники будівлі поступово змінюють концепцію торгового об’єкта та перетворюють його на класичний ритейл-парк.

В цьому ТЦ вже працює велике відділення Нова пошта, а незабаром відкриється найбільший магазин мережі мультимаркетів Аврора площею 800 кв. м

Ретін вважає, за допомогою нового формату мережа Посад хоче не лише зайти в нову для себе нішу, але й не дати можливість іншому гравцю – мережі Маркетопт  – зайти у її основний регіон, який, попри війну, продовжує агресивну експансію та може ефективно конкурувати навіть з лідером ринку – мережею АТБ.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку