Телепорт в майбутнє: як виглядає перший в Україні магазин MYplay (фоторепортаж)

Телепорт в майбутнє: як виглядає перший в Україні магазин MYplay (фоторепортаж)

15.08.2018 08:15
  2059
Микола Маранчак

Що представляє собою торгово-ігровий простір для дітей MYplay, в чому його інноваційність, яка таємниця криється за лазерним тунелем і чому перший об’єкт MIKKI після реформату – це більше, ніж магазин.

MYplay відкрився 11 серпня в Дніпрі на вулиці Воскресенська, 10 і став першим оновленим об’єктом мережі магазинів дитячих товарів МІККІ після реформату. RAU побувала на відкритті MYplay і розпитала у чому унікальність представленого магазину і що нового він несе в собі для українського рітейлу.

Як стверджує керівник відділу маркетингу мережі МІККІ Марина Фастовець, MYplay створювався як простір для прояву талантів дитини через гру, розвиток і змагання: “Ми називаємо MYplay магазином майбутнього, в якому дитина потрапляє в новий для нього вимір, не розділений за гендерними ознаками. У нас немає зон тільки для хлопчиків або для дівчаток. Завдання MYplay – допомагати розпізнати в дитині талант, надихати її шукати себе, граючи свою гру”.

Для реалізації цієї задачі значна частина площі в MYplay виділена під зони ігор і тестування іграшок, також були представлені зовсім нові категорії товарів, раніше не представлені в MIKKI. Не дивно, що в день відкриття у магазин приходили цілими родинами, а дехто навіть вирішив увірватися в новий “вимір талантів” на білому лімузині.

Створення першого торгово-розважального простору для дітей підтримав Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) за програмою підтримки малого і середнього бізнесу EU4BUSINESS, надавши під MYplay грант у розмірі 10 000 євро.

Компанія не тільки оновила дизайн та обладнання колишнього магазину MIKKI, але й розробила нову місію, стратегію і абсолютно новий бренд, які максимально відображали б закладену в нього ідею. А закладено виявилося чимало – в мережі очікують, що дитина зможе на території MYplay не тільки вибрати вподобану іграшку, але і проводити час, граючи і знаходячи нові захоплення, а якщо вийде, то і покликання у житті.

Процес розробки ідеї і впровадження нового формату тривали понад рік. Над стратегією команда MIKKI працювала спільно з консалтинговою компанією Strategic, а над креативною ідеєю – з бізнес-консультантом Ігорем Степановим. Результатом спільної праці став унікальний за своїм наповненням магазин площею близько 500 кв. м. «Ми поставили перед собою завдання сформувати і запустити в роботу інноваційну ідею, яка дозволить мережі МІККІ увійти в топ-3 гравців ринку дитячого рітейлу», — поділилася з RAU СЕО мережі магазинів дитячих товарів МІККІ/MYplay Світлана Святченко.

Грай

Перше, що кидається в очі при вході в простір MYplay – це сцена. Згідно з задумом розробників, на ній діти зможуть реалізовувати свої комунікативні здібності, виступаючи перед усіма бажаючими з піснями, віршами, ділячись ідеями або знімаючи свій відеоблог для Youtube або Instagram.

Друге, на що звертаєш увагу – це величезна різноманітність дрібних деталей, які задають загальний тон настрою. Навіть навігація на стінах і підлогові малюнки, закликають відчувати, творити, діяти, не залишають байдужими і миттєво втягують у гру.

Грати тут закликає практично весь простір, навіть віртуальна полка, за допомогою якої в інтернет-магазині MYplay можна самостійно вибрати і замовити додому будь-який товар. А ще можна переключити дисплей в ігровий режим і пограти в Angry Birds або іншу встановлену тут гру. Але довго біля них не затримаєшся, адже поруч знаходиться “Телепорт”, який переносить в іншу частину торгово-ігрового простору.

По ту сторону “телепорту”, поруч з книжковою полицею (куди ж без книг!), можна знайти цікаві IT-іграшки. Наприклад, за допомогою пультів управління можна пограти роботами у футбол.

Ще одна сучасна новинка MYplay – тематична зона «Гаджетуй», в якій за допомогою 3D-окулярах можна відправитися у віртуальну подорож.

Ще одна «ізюминка» MYplay – лазерний тунель. Потрапляючи в нього, немов опиняєшся між двома футуристичними вимірами. В кількох місцях на стінах розміщені детектори, які запалюють червоні діодні лампи. Ефект підсилює дзеркальна стеля, висота якоЇ всього 1,8 м. Від несподіванки на якусь мить може перехопити подих, що ще раз нагадує про емоційного наповнення магазину, про яке RAU розповідала Світлана Святченко.

Зростай

Навіть в умовах ігрового достатку, ігри іграми, а рітейл за розкладом. У MYplay можна придбати улюблену іграшку або підібрати модний look. Тут представлені всі основні категорії товарів для дітей від трьох років: від ляльок, машин, настільних ігор і конструкторів до Digital-іграшок і Fashion. Винятком не стали снеки та інші смаколики – в магазині можна знайти Nestle, “кіндери”, круасани і шоколадки.

В зоні Fashion, якій також дали креативна назва “Перевтілюйся!”, можна знайти дитячий одяг для різних віків, а також взуття, рюкзаки та аксесуари. А примірочна одночасно служить фото-зоною і ще одним коридором для ігор.

Серед абсолютно нових для мережі категорія товарів – робототехніка, ігрові приставки, квадрокоптери, смарт-годинники та інші інноваційні штуки.

Не дивно, що продавці-консультанти тут теж ходять в образах, наприклад, андроїда.

Все це залучає не тільки тінейджерів, але й малюків, яких приваблює все яскраве і незвичайне, і для яких тут також є чимало цікавих товарів і розваг. Не дарма “зростай!” – один з ключових закликів у девізі MYplay.

Перемагай

По всій території MYplay проводяться квести. Вони супроводжуються традиційними іграми, малюванням і ліпленням з працюючими при магазині аніматорами, а також більш інноваційними розвагами. Наприклад, прямо на території магазину знаходиться справжня танцювальна площадка, на якій дітвора з аніматорами танцюють, повторюючи рухи з монітору.

В ході розробки проекту значну увагу приділили батькам. У MYplay можна знайти кофемашину самообслуговування, затишні пуфи і навіть невеликі затишні куточки, де можна розмовляти з іншими батьками, спостерігаючи за іграми дітей, але і не відволікаючи їх своєю присутністю.

Ще одна родзинка для покупців – зона упаковки, в якій придбаний товар можна самостійно доупакувати на свій розсуд. Для любителів наклейок на коробок або, наприклад, ноутбук – безлімітні наклейки з логотипом MYplay – кожному по здібностям і потребам.

Другий магазин MYplay відкриється вже в найближчі місяці в Дніпрі в ТРЦ Дафі. З інших планів рітейлера: у вже відкритому просторі продовжити впровадження емоційного наповнення. Одним з таких елементів стане відкриття лабораторії «прокачування скілів», в якій у форматі гри можна буде проявити акторські здібності, побути блогером, вивчити музичні інструменти, познайомитися з фізичними дослідами, пройти курси з робототехніки, моделювання та 3D-конструювання, створити свій образ, взяти участь у фотосесії та перегонах і багато іншого.

“Місія MYplay – передбачати очікування дитини з урахуванням її талантів, в унікальному просторі MYplay, в якому можна грати, рости і перемагати, – доповнює Світлана Святченко. – До цього і будемо прагнути”.

Читайте також

https://rau.ua/news/re-mikki-myplay/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку