Фоторепортаж з VIII виставки RAU Expo 2025. День другий

Фоторепортаж з VIII виставки RAU Expo 2025. День другий

Сьогодні
  587
Валерія Байда

11-12 червня у столичному КВЦ Парковий пройшла VIII міжнародна спеціалізована виставка індустрії ритейлу та комерційної нерухомості – RAU Expo 2025RAU публікує фоторепортаж з другого дня заходу – 12 червня.

Четвертий рік повномасштабного вторгнення росії в Україну довів, що споживацька поведінка клієнтів змінюється, а український ритейл – гнучкий та може швидко підлаштовуватися: масштабується, впроваджує інновації, активно використовує штучний інтелект та максимально автоматизує всі бізнес-процеси. Тому Асоціація ритейлерів України основною темою виставки обрала «Бізнес: без меж: бренд, технології, масштабування».

Цьогоріч RAU Expo 2025 вразила масштабом: за два дні виступили 84 експерти, а сам захід відвідали більше 1300 гостей від компаній – лідерів ринку. Серед учасників виставки – 63 експонентів, частина з яких були ще й офіційними партнерами заходу. Також RAU запросила посадовців, щоб разом з бізнесом обговорити та зрозуміти, як має працювати тил та сплачувати податки. 

Серед експонентів – Dragon Capital, SMART Business, Afina Group, ПУМБ, Checkbox, Соловейко.медіа, Ukrnafta, Creatio, Nhood Holding, Promodo, Viatec, Netpeak, Fillin, RDA, Diodika, Вчасно, NielsenIQ, Cleaning Pro Group, Fly Kids, eSputnik, UTG, WR Group, ТРЦ Подоляни, ТРЦ PortCity, Identity Invest, Київстар, ТРЦ Victoria Gardens, ТРЦ Аладдін, Bizerba, Shen та багато інших компаній. 

Другий день виставки, 12 червня, був насичений інформацією – в двох залах одночасно були виступи власників та топ-менеджерів компаній, а також панельні дискусії.

У залі №1 розпочалася перша сесія під назвою: «Рішення та інновації для бізнесу. Блок №2». Серед спікерів – топ-менеджери Ukrnafta, Cleaning Pro Group, Rozetka, Bizerba Ukraine, Creatio та Антошка. Зі сцени спікери ділилися кейсами та рішеннями, які допоможуть українському бізнесу спрощувати бізнес-процеси за допомогою інновацій та технологій і тим самим забезпечувати кращий клієнтський досвід.

Заступниця генерального директора ТОВ «Укрнафта – Постач» Ірина Сліпченко розповідає про вектор компанії, а саме – енергетичну безпеку України, впровадження інновацій та підтримку якісного клієнтського досвіду.

Тільки перший виступ, а глядацька зала повністю заповнена.

Chief Operation Officer Cleaning Pro Group Тетяна Цибок та CEO Cleaning Pro Group Марина Скороходова порівняли ринки клінінгових послуг в Україні, Польщі та США, розповіли про те, як роботизація змінює ринок та які технології можуть стати стандартами у найближчий час та як допоможуть знижувати витрати і покращувати якість.

Директор RozetkaPay Олексій Миропольський розповів, що 70% клієнтів не доходять до фінального кроку – власне покупки товару. Часто через те, що процес оплати доволі складний. Саме тому п’ять років тому з’явився платіжний сервіс RozetkaPay, який дозволяє купити обраний товар в один клік. Олексій показує, як сервіс працює: мінімум введень даних вручну, а тільки підтвердження покупки, бо в Rozetka вже є логістичні та платіжні дані про покупців, які хоча б один раз щось замовляли на маркетплейсі.

Ще у часи пандемії були прогнози, що фізичні магазини поглине онлайн. Проте пандемія закінчилися, четвертий рік в Україні триває повномасштабне вторгнення, а фізичні магазини існують, актуальні та важливі для клієнтів. Але мають відповідати сучасним тенденціям часу.

CEO Bizerba Ukraine Антон Денисенко зі сцени ділиться готовими рішеннями для бізнесу: досвід впровадження RFID технологій в Україні, інтерактивні рішення для магазинів одягу та віртуальні примірочні.

Цьогоріч на RAU Expo 2025 чи не кожен спікер казав про важливість цифрової автоматизації задля покращення показників бізнесу.

Sales Leader Creatio Олена Шишко виступила з презентацією: «Цифрова трансформація ритейлу з Creatio». Розповіла про автоматизацію бізнес-процесів, та як ритейл може масштабувати CRM і процеси без навантаження на ІТ.

Першу сесію в залі №1 завершують директорка з операцій та розвитку Антошка Ганна Бебешко та виконавчий директор Антошка Іван Чивкін. Спікери розповіли про вплив на продуктивність роботи магазинів через залученість співробітників.

Тим часом у залі №2 проходить сесія під назвою «Ринок торговельної нерухомості. Нові формати та нові правила гри». Топ-менеджери WR Group, Building Development, UTG, ТРЦ Подоляни, Retail & Development Advisor розповіли про важливість оновлення tenant-mix, чому ритейл-парки завойовують ринок комерційної нерухомості та дали поради, як правильно вибрати вдалу локацію для майбутнього ТЦ.

CEO WR Group Ольга Яремчук з презентацією: «Нова генерація комерційної нерухомості: як малі ТЦ у регіонах стають вигідними інвестиціями». Топ-менеджерка розповіла про девелопмент повного циклу: від пошуку ділянки до маркетингу та операційного управління.

Founder Building Development Роман Курицький розповідає, чому ритейл-парки – це відповідь на сучасні потреби споживачів та дає практичні поради, як обрати правильну та вдалу локацію.

Директорка UTG Євгенія Локтіонова виступила з презентацією: «Ефективність торговельної нерухомості різних масштабів та створення унікального формату на прикладі ТРК White Lines».

Директорка з розвитку ТРЦ Подоляни (м.Тернопіль)  Тетяна Чубак показує огляд будівництва другої черги ТРЦ та розповідає про переформатування та оновлення tenant-mix.

CEO Retail & Development Advisor Андрій Лотоцький поділився, які наразі є ключові тренди розвитку торговельної нерухомості, пояснив, чому формат ритейл-парків завойовує ринок, а також презентував нові проєкти RDA (2025–28) з фокусом на регіональний розвиток.

У першій сесії перейшли від виступів до панельної дискусії, в якій взяли участь CEO Arricano Анна Чуботіна, комерційна директорка Dragon Capital Property Management Наталія Кравець, CEO Порт Сіті Груп Наталя Антоненко та модератор – CEO Retail & Development Advisor Андрій Лотоцький.

Топ-менеджеркии обговорили, які були основні виклики для ТЦ в 2024-му та першому півріччі 2025-го і як з ними справилися, спрогнозували, до яких викликів торгові центри повинні бути готові після припинення вогню або закінчення війни. А також поділилися планами на поточний рік.

Сесія про ключові досягнення ТЦ за минулий рік країни зібрала справжній аншлаг.

Традиційне фото спікерів після панельної дискусії.

Після першої сесії на всіх учасників чекала кава-пауза. Окрім нетворкінгу, відвідувачі дізнавалися про експонентів. Також для зручності RAU розробила спеціальний застосунок, в якому можна швидко знайти потрібний контакт.

Після кава-паузи в залі №1 стартувала друга сесія під назвою: «Ритейлери та виробники: ефективна співпраця», у межах якої на відвідувачів чекали, як виступ спікерів, так і панельна дискусія. У другій сесії взяли участь представники Afina Group, Наша Сила, Лукас, Isei, SPAR/Наш Край та Аврора.

Другий блок розпочала директорка з маркетингу Afina Group Світлана Попова, менеджерка Анастасія Мовчан та український ведучий Андрій Чорновол зі спільною презентацією: «Національний бренд у дії: досвід Afina Group у розвитку українських продуктів». Спікери розповіли про важливість партнерства національних брендів з ритейлом, а також про український бренд «Вухастик» та Sarmix – новий бренд побутової хімії, який задає тренд у категорії з високою конкуренцією.

Після виступу перейшли до панельної дискусії, у якій взяли участь засновник бренду Наша Сила Ігор Руденко, заступниця генерального директора з розвитку та продажів в мережах ПП ВТК Лукас Юлія Ткаченко, СЕО мережі Isei Костянтин Доронін, комерційна директорка SPAR/Наш Край Наталія Зубовецька та модератор – заступник комерційного директора з роботи з ключовими партнерами Аврора Максим Безрук.

Спікери панельної дискусії обговорили, на чому тримається ефективне партнерство, які нові підходи з’явилися під тиском невизначеності, а також кожен розповів про технології, як-то: EDI, BI, дашборди, чат-боти тощо.

Традиційне фото спікерів після виступу.

Тим часом у залі №2 проходить сесія на тему: «Стратегічний маркетинг. Успішні PR-кампанії та тренди в SMM», в якій взяли участь топ-менеджери Велмарт, Novus, Brocard, Yves Rocher, Intertop, Аптека Бажаємо Здоров’я та Prcom.

На сцені – influence-маркетологиня Велмарт Світлана Шибецька, яка розповіла про просування торговельної мережі Велмарт через інфлюєнсерів, маркетинг та PR, і показала приклади, коли influence-контент дійсно працює. 

Глядацька зала під час виступу Світлани Шибецької.

Заступник генерального директора з маркетингу Novus Максим Бєлов розповів, як управляти клієнтським досвідом через розуміння потреб, та як в мережі Novus інтегрували у стратегію соціальні ініціативи і тим самим підсилили цінності компанії.

Head of Marketing Projects Brocard Антоніна Оганджанян виступила з презентацією: «Інформаційні технології, які збільшують продажі: як Brocard щодня вибудовує діалог із мільйоном клієнтів».

Завершилася друга сесія панельною дискусією, в якій взяли участь Chief Marketing Officer Intertop Ukraine Антон Бокий, CEO Yves Rocher Анна Запталова, Chief Marketing Officer мережі Аптека Бажаємо Здоров’я Алія Айжігітова та модератор – керуюча партнерка Prcom Олена Яковенко.

Спікери обговорили, як змінився споживач у 2025 році та які можливості для маркетинга має штучний інтелект.

Традиційне фото спікерів після панельної дискусії. 

Далі за таймінгом – перерва на обід, нетворкінг та інтерактиви від експонентів.

Після обідньої перерви учасники зустрілися в двох залах на заключну третю сесію. В залі №1 розпочалася сесія під назвою: «Синергія бізнесів: кейси спільних колаборацій: мета, вплив та результати».

Третю сесію розпочав Business Development and Sales Lead Uklon Delivery Олександр Павлов. Він розповів про те, чому швидка доставка сьогодні – це must-have, навів реальні кейси зростання із впровадженням швидкої доставки та поділився можливостями для бізнесу від Uklon Delivery.

CEO програми лояльності Fishka Ольга Семчук виступила з презентацією: «Екосистема лояльності: коли клієнт обирає, партнер підсилює, а бізнес об’єднує». Спікерка поділилася кейсами Mastercard + OKKO та Сільпо, а також розповіла про важливість гейміфікації у залучені клієнтів.

Маркетинг директор Фокстрот Олег Нікольський розповів про вихід Фокстрот на маркетплейси як стратегічний крок у масштабуванні омніканальної моделі.

На сцені Chief Marketing Officer ЕКО Маркет Віталій Старомінський з презентацією: «Бренд як простір синергії: як ЕКО маркет відкриває себе для партнерства, людей і сенси».

І фінальний виступ в першій залі від Сhief Commercial Officer Kasta Анастасії Герасименко. Вона пояснила, чому партнерства двох бізнесів підсилюють обох.

Тим часом в залі №2 проходила завершальна третя сесія під назвою: «Діджиталізація та курс на E-commerce». У цьому році RAU спробувала цікавий формат: спікери на сцені виступають з презентаціями, а модератор, яким був Юрій Копишинський, CEO Webpromo після виступу задавав їм питання. Вийшла дійсно цікава дискусія.

Тож відкрив третю фінальну сесію Head of Digital Varus Дмитро Воєвода. Презентація: «Цифрова трансформація покупок: Scan&Go як приклад smart-рішення». Спікер зазначив майбутнє сервісів швидких покупок.

Head of Enterprise Department в Netpeak Agencies Group Юрій Грузинський розповів про драйвери діджитал-маркетингу в ритейлі. А саме: як правила про security data можуть вплинути на діджитал просування та яка роль в цьому додатків, чому повна автоматизація маркетингу не є панацеєю і як знайти золоту середину між алгоритмічними рішеннями та експертною оцінкою та чому бізнеси, які відстають у діджиталізації процесів, всіх даних, ризикують втратити ринкові позиції.

CEO Devlight Ігор Полич. Презентація: «Роль мобільного застосунку в e-commerce стратегії».

Product owner Colobridge GmbH Марія Цвид виступила з презентацією: «ML та Gen AI в персоналізації – шлях до збільшення CLV та лояльності клієнтів». Спікерка зазначила, що наразі гіперперсоналізація – шлях до лояльності клієнтів, а AI-Асистент – новий колега у відділі маркетингу.

Заступниця директора департаменту омніканальності та клієнтського досвіду Moyo Наталія Случай розповіла, як кіберпростір формує нові точки дотику з клієнтом.

CEO Webpromo Юрій Копишинський готовий задавати цікаві питання. 

І фінальний спікер двох днів наймасштабнішої виставки – директор омніканального напряму «Онлайн Торгівля» Епіцентр К Віталій Скрипченко. Презентація: «Після війни – в онлайн: чи готова Україна до європейського рівня e-commerce»

Дякуємо всім партнерам, спікерам, експонентам, гостям виставки і сподіваємося на зустріч на інших заходах Асоціації ритейлерів України!

Титульним партнером RAU EXPO 2025 стала найбільша нафтовидобувна компанія країни Ukrnafta, в якій працює понад 20 000 людей задля збільшення обсягів видобутку нафти та газу. Головна мета компанії – енергонезалежність України. Ukrnafta активно підтримує Збройні сили України та співпрацює з волонтерськими фондами.

Найбільший банк України з приватним капіталом, який вже понад 33 роки демонструє надійність, професійність і стабільність на банківському ринку – ПУМБ – став офіційним фінансовим партнером.

Генеральним партнером виставки стала Afina Group – один з провідних виробників і дистрибуторів побутової хімії в Україні. У сфері діяльності компанії також дистрибуція FMCG, логістичні послуги повного циклу, створення власних брендів. Компанія обслуговує по всій Україні ключові національні та локальні торговельні мережі завдяки власній розгалуженій мережі філій та розподільчих логістичних центрів. Генеральним партнером з AI-driven IT-екосистеми – компанія SMART business, а генеральним партнером з автоматизації бізнесу –  компанія Checkbox.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку