Повернення лисиці: як виглядає магазин Фокстрот нового формату (фоторепортаж)

Повернення лисиці: як виглядає магазин Фокстрот нового формату (фоторепортаж)

25.07.2019 08:15
  698
Виктор Нагорский

Покращене зонування і розширений асортимент, селфі-зона і новий дизайн відділу кредитування, а також акцент на омніканальність, зручність покупця та повернення персонажу лисиці. Які нововведення реалізував Фокстрот в магазині нового формату?
Цей матеріал доступний російською мовою

В кінці червня один з лідерів українського ринку побутової техніки та електроніки – мережа Фокстрот – відкрив оновлений магазин в торгово-розважальному центрі Термінал (Бровари) під Києвом. Раніше торговий об’єкт компанії в цьому ТРЦ розташовувався на третьому поверсі, тепер же він розмістився на першому – прямо навпроти головного входу в торговий центр. При цьому в компанії повідомили, що це перша торгова точка, де покупці зможуть познайомитися з новим стилем Фокстрот, що відрізняється від попередніх форматів. Чим примітний цей магазин і які нові рішення були в ньому реалізовані – у фоторепортажі RAU.

Після переїзду магазину на перший поверх Фокстрот зайняв трохи більше площі – 1680 кв. м, замість 1500 кв. м на попередній локації. При цьому торгова площа скоротилася з 1130 кв. м до 934 кв. м. За словами директора магазину Ігоря Страха, незважаючи на скорочення площі, впровадження нових рішень щодо зонування і мерчандайзингу дозволили збільшити асортимент торгової точки більш ніж на 1000 SKU.

Зонування магазину влаштовано відповідно до потреб українського споживача. Найбільш продавана в Україні техніка – смартфони. За даними дослідження GfK TEMAX Україна на сегмент елекомунікаційного обладнання, куди входять і смартфони, в 2018 році припало більше третини продажів всього ринку техніки та електроніки. Тож не дивно, що в магазині нового формату Фокстрот саме смартфони розташовані відразу при вході.

Техніка з категорії смартфонів і планшетів доступна для тестування, проте в новому форматі компанія пішла ще далі, обладнавши в торговому залі зону для селфі. Таким чином будь-який відвідувач магазину може зробити фото на флагманські моделі смартфонів, розташовані в цій зоні. З огляду на те, що якість камери – один з головних критеріїв вибору смартфона, таке рішення в компанії вважають цілком виправданим.

В цілому, зонування спробували зробити зрозумілішими для споживача. Уже із входу в магазин клієнт може побачити всі відділи. У центрі торгового залу розташовані телевізори, ноутбуки та дрібна побутова техніка.

Велику побутову техніку розташували в дальньому кінці супермаркету електроніки, щоб вона не захаращувала інший товар.

Також в магазині обладнано більше бренд-зон провідних світових виробників техніки. Зокрема, представлені Sony, Samsung, Apple та інші виробники, продукцію яких також можна протестувати прямо в торговельній точці.

Зона кредитування в магазині також розширена і реалізована в новому концепті. У мережі Фокстрот частка продажів в кредит сягає 50%. При цьому і середній чек покупок, оформлюваних в кредит, істотно вищий звичайного. За словами директора магазину, як правило, за такими покупками клієнти приходять цілими сім’ями, тому в зоні кредитування нового формату компанія вирішила обладнати місця для відпочинку. Таким чином, поки клієнти оформляють покупки, їхні діти в лаунж-зоні можуть помалювати і пограти, а дорослі – випити безкоштовну каву.

Окрему увагу в торговій точці приділили омніканальним продажам. Зокрема – обладнали в новому форматі зону видачі інтернет-замовлень за сервісом «пікап». Тут встановлено 10 шафок, кожна з яких пронумерована цифрами від 0 до 9. При онлайн-замовленні з самовивозом з магазину покупець залишає свій номер телефону, в зоні видачі товару просто називає останню цифру свого мобільного, а співробітник магазина швидко знаходить його замовлення в шафі з відповідною цифрою. Таким чином клієнт отримує придбану в інтернеті продукцію за лічені хвилини.

Для тих відвідувачів, які не змогли знайти потрібний товар у магазині, обладнали спеціальну зону для вибору і замовлення необхідної продукції в інтернет-магазині компанії, яка буде доставлена до торговельного об’єкта максимум на наступний день.

У новому концепті переважають помаранчеві і жовті кольори, при цьому Фокстрот використовує більше деревини в інтер’єрі та торговому обладнанні, роблячи атмосферу в магазині більш «теплою» і по-домашньому затишною. Ще одныэю значущою зміною в комунікаціях компанії стало повернення лисиці – першого символу компанії Фокстрот, від якого рітейлер відмовився кілька років тому. Покупці магазину в Броварах змогли першими познайомитися з образом нового героя в селфі-зоні.

«При повному перезавантаженні креативної платформи одним з важливих рішень стало повернення лисиці. Однак у новій ролі: не в логотипі торгового знака і поруч з назвою магазину, а в якості яскравого персонажа, який стане амбассадором покупця Фокстрот в комунікації з брендом», – розповіла RAU маркетинг-директор компанії Наталія Ставраті.

Зараз магазин працює менше місяця, проте в компанії стверджують, що його показники вже перевищили очікування. Так що вже в цьому році Фокстрот має намір активізувати реформати торгових об’єктів мережі відповідно до нових концептів. У планах рітейлера на 2019/20 фінансовий рік – відкрити в новому форматі понад 40 магазинів.

«Звичайно в першу чергу будемо робити акцент на флагманські точки, але в планах є і регіональні торгові об’єкти. Хочемо показати нашим покупцям, що Фокстрот, це місце, де можна оновитися, комфортно обрати техніку, відпочити, дізнатися багато нового і поекспериментувати. Тому в наступних магазинах будемо впроваджувати нові послуги і сервісні зони», – уточнює генеральний директор Фокстрот В’ячеслав Поврозник.

За його словами, в компанії розраховують, що кожен перевідкритий торговий об’єкт буде працювати щонайменше на 30% ефективніше точок старого формату.

Читайте також – 

Геннадій Виходцев, Фокстрот: Акцент в торгівлі зараз треба робити на смартфони


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку