Новий рекорд: як виглядає ТРЦ Blockbuster Mall за місяць до відкриття (фоторепортаж)
Відкриття першої черги найбільшого торгово-розважального центру України намічено на 31 травня.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Blockbuster Mall – один з декількох амбіційних проектів Вагіфа Алієва, який збирається побудувати десять мегамолів тільки в Києві, а потім продовжити розвиток в регіонах. Площа першої черги об’єкта складе 190 000 кв. м. Всього ж площа ТРЦ повинна перевищити 450 000 кв. м.
Як відомо, Blockbuster Мall буде реалізований у форматі retail resort, який передбачає, що відвідувач може задовольнити абсолютно всі потреби від покупок і перекусу до розваг з сім’єю і друзями. Зокрема, девелопер обіцяє масштабну розважальну складову і фуд-зону, на якій розміститься більше 40 ресторанів. Якірним орендарем центру стане флагманський Сільпо площею 8600 кв. м в новому форматі.
Серед ключових орендарів центру в fashion-сегменті будуть магазини Mango, De Facto, New Yorker, O’Stin, LC Waikiki, Armani Exchange, Tommy Hilfiger, Napapijri, Calvin Klein, HUGO, Jack Wolfskin, Pierre Cardin, Tom Tailor, Esprit, SportAlm , Lee Cooper, Bugatti, Annete Gertz, All Stars, і інші. Також девелопер заявляв про плани відкрити в рамках ТРЦ супермаркет будматеріалів площею близько 50 000 кв. м.
За оцінками NAI Ukraine, потік по проспекту Степана Бандери становить 200 000 людей на добу, а по вулиці Набережно-Хрещатицькій – 150 000 осіб. При цьому девелопер інвестує в розвиток транспортної інфраструктури, яка дозволить зробити зручний заїзд до ТРЦ як з боку центру й Оболоні, так і з вулиці Електриків. Також повинен з’явитися міст над дорогою для пасажирів громадського транспорту, які приїдуть в мегамолл.
При цьому загальна кількість паркувальних місць на новій і існуючої парковці РЦ Блокбастер складе близько 7000.
Крім цього, в ТРЦ обіцяють і рекордно велику зону фуд-корту, на якій розміститься більше 40 ресторанів. Гастрономічні переваги Сільпо і фуд-зони обіцяють підкріпити потужною fashion-складовою, стверджуючи, що всі представлені в Україні модні групи підтвердили свою участь і заходять всіма брендами в Blockbuster Мall.
При цьому в компанії не розкривають подробиці пулу орендарів, обмежуючись досить розпливчастим формулюванням: «У ТРЦ будуть представлені всі бренди, включаючи найпопулярніші магазини fast fashion, але в нових форматах і на великих площах, ніж вони представлені в інших торгових центрах країни. Коли відкриються обидві черги, сумарна пропозиція рітейлу в ньому буде більше ніж два рази більше, ніж, наприклад, у ТРЦ Ocean Plaza».
Як виглядає найбільший ТРЦ України за місяць до заявленого відкриття – дивіться в нашому фоторепортажі.
Читайте також –
Від Dream Town до SkyMall: як відкриття Blockbuster Mall вплине на роботу інших ТРЦ