Новий рекорд: як виглядає ТРЦ Blockbuster Mall за місяць до відкриття (фоторепортаж)

Новий рекорд: як виглядає ТРЦ Blockbuster Mall за місяць до відкриття (фоторепортаж)

27.04.2019 12:14
  1335
Іван Зайцев

Відкриття першої черги найбільшого торгово-розважального центру України намічено на 31 травня.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Blockbuster Mall – один з декількох амбіційних проектів Вагіфа Алієва, який збирається побудувати десять мегамолів тільки в Києві, а потім продовжити розвиток в регіонах. Площа першої черги об’єкта складе 190 000 кв. м. Всього ж площа ТРЦ повинна перевищити 450 000 кв. м.

Як відомо, Blockbuster Мall буде реалізований у форматі retail resort, який передбачає, що відвідувач може задовольнити абсолютно всі потреби від покупок і перекусу до розваг з сім’єю і друзями. Зокрема, девелопер обіцяє масштабну розважальну складову і фуд-зону, на якій розміститься більше 40 ресторанів. Якірним орендарем центру стане флагманський Сільпо площею 8600 кв. м в новому форматі.

Серед ключових орендарів центру в fashion-сегменті будуть магазини Mango, De Facto, New Yorker, O’Stin, LC Waikiki, Armani Exchange, Tommy Hilfiger, Napapijri, Calvin Klein, HUGO, Jack Wolfskin, Pierre Cardin, Tom Tailor, Esprit, SportAlm , Lee Cooper, Bugatti, Annete Gertz, All Stars, і інші. Також девелопер заявляв про плани відкрити в рамках ТРЦ супермаркет будматеріалів площею близько 50 000 кв. м.

За оцінками NAI Ukraine, потік по проспекту Степана Бандери становить 200 000 людей на добу, а по вулиці Набережно-Хрещатицькій – 150 000 осіб. При цьому девелопер інвестує в розвиток транспортної інфраструктури, яка дозволить зробити зручний заїзд до ТРЦ як з боку центру й Оболоні, так і з вулиці Електриків. Також повинен з’явитися міст над дорогою для пасажирів громадського транспорту, які приїдуть в мегамолл.

При цьому загальна кількість паркувальних місць на новій і існуючої парковці РЦ Блокбастер складе близько 7000.

Крім цього, в ТРЦ обіцяють і рекордно велику зону фуд-корту, на якій розміститься більше 40 ресторанів. Гастрономічні переваги Сільпо і фуд-зони обіцяють підкріпити потужною fashion-складовою, стверджуючи, що всі представлені в Україні модні групи підтвердили свою участь і заходять всіма брендами в Blockbuster Мall.

При цьому в компанії не розкривають подробиці пулу орендарів, обмежуючись досить розпливчастим формулюванням: «У ТРЦ будуть представлені всі бренди, включаючи найпопулярніші магазини fast fashion, але в нових форматах і на великих площах, ніж вони представлені в інших торгових центрах країни. Коли відкриються обидві черги, сумарна пропозиція рітейлу в ньому буде більше ніж два рази більше, ніж, наприклад, у ТРЦ Ocean Plaza».

Як виглядає найбільший ТРЦ України за місяць до заявленого відкриття дивіться в нашому фоторепортажі.

Читайте також –

Від Dream Town до SkyMall: як відкриття Blockbuster Mall вплине на роботу інших ТРЦ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку