Спекотне літо: які fashion-бренди з’явилися в Україні за червень-серпень 2017-го

Спекотне літо: які fashion-бренди з’явилися в Україні за червень-серпень 2017-го

02.10.2017 09:00
  877
Виктор Нагорский

Які міжнародні бренди одягу та взуття вийшли на український ринок минулого літа, і хто планує експансію в країні.

Інтерес міжнародних брендів до України поступово відновлюється. Після важких для рітейлерів одягу трьох років споживачі знову готові розлучатися з грошима заради красивих і стильних речей. До показників «ситих» років все ще далеко, але тенденція більш ніж обнадійлива, і міжнародні компанії стали активно готуватися до виходу на український ринок. Поки гіганти на кшталт H&M, DeFacto і Koton шукають компроміс з ТРЦ щодо розмірів майбутніх магазинів і орендної плати, ряд брендів вже приступили до підкорення українського ринку. У тому числі преміального сегмента, що ще нещодавно уявити було складно. Які нові торгові марки міжнародних компаній з’явилися в Україні за три літніх місяці – в огляді RAU.

Liu Jo

У серпні в столичному ТРЦ Ocean Plaza відкрився перший в країні магазин італійського бренду Liu Jo, виведений на ринок компанією ARGO Retail. Монобрендовий бутик Liu jо розмістився на першому поверсі галереї торговельно-розважального центру, зайнявши площу в 125 кв. м.

Як зазначила маркетинг-директор ARGO Ірина Бігун, торгова марка Liu Jo стала найдорожчою в портфелі рітейлера. «Тим самим, запуск нового бренду для компанії ARGO – це не тільки розширення і вихід в люксовий сегмент, але і залучення нової цільової аудиторії», – підкреслила вона. При цьому Бігун зазначила, що в планах ARGO відкриття в Україні п’яти магазинів Liu jо в найближчі три роки.

Scotch&Soda

Окрім Liu jо, ARGO – один з найбільших fashion-рітейлерів України – вивів на український ринок голландський преміальний бренд Scotch&Soda. Перша торговельна точка бренду відкрилася 18 серпня в столичному торгово-розважальному центрі Sky Mall.

Scotch&Soda спеціалізується на випуску молодіжного чоловічого та жіночого, а також джинсового одягу. Компанія була заснована в 1985 році в Амстердамі. З 2011 року власником торгової марки став консорціум американського концерну Kellwood та інвестиційної компанії Sun Capital.

SuperDry

Інший великий рітейлер, що спеціалізується на розвитку магазинів зарубіжних брендів в країні – компанія Ultragroup – вивела на український ринок британський Superdry. Перший магазин Superdry минулого літа відкрився в столичному ЦУМ, а вже на початку осені в Києві розпочала роботу друга торгова точка бренду в ТРЦ Lavina Mall.

До кінця року Ultragroup планує відкрити п’ять монобрендових торгових точок і розвивати продажі e-commerce. Ultragroup, яка також розвиває в Україні мережі магазинів Levis, Guess, Baldinini, Lagerfeld, буде ексклюзивним представником британської торгової марки Supеrdry в країні.

Benvenuto

У магазині Cinque в столичному ТРЦ Ocean Plaza з’явився одяг італійського бренду Benvenuto. Виведення відомої торгової марки на український ринок змусив менеджмент магазину провести ребрендинг торгової точки, яка тепер називається СinqueBenvenuto.

«Так як ми володіємо ексклюзивними правами на ТМ Cinque і Benvenuto, було прийнято рішення об’єднати їх в назві. І це перший в Україні магазин з таким асортиментом», – пояснила перейменування магазину директор з розвитку компанії Анна Труба.

Hatley

В кінці серпня перший монобрендовий магазин в Україні відкрив канадський бренд дитячого одягу Hatley. Він розмістився на площі близько 40 кв. м в столичному торгово-розважальному центрі Gulliver.

У магазині представлено дитячий одяг в стилі casual, повсякденний одяг, плащі, дощовики, гумові чоботи, парасолі, верхній одяг, а також одяг для дому. Дитяча колекція «розбавлена» піжамами, халатами і білизною для батьків, що дозволяє зібрати family look.

Перспективи

За словами керівника відділу торговельних площ компанії JLL в Україні Катерини Весни, більшість брендів, що вийшли на український ринок, відносяться до цінової категорії вище середнього рівня і мають високу впізнаваність. «Ми припускаємо їх стійку роботу і хороші фінансові результати. Швидше за все, вони віддадуть перевагу помірному розвитку в торгових центрах або в окремо розташованих приміщеннях, де вже сконцентровані бренди даного цінового діапазону і є можливість прогнозувати прибутковість», – вважає Весна.

При цьому експерт звертає увагу на те, що компанії, які влітку вивели нові бренди на ринок – відомі і досвідчені гравці на ринку. «Їх рішення про розширення портфеля брендів були зваженими і грунтувалися на реальних результатах роботи інших магазинів в даних ТРЦ», – додала Весна.

Слід визнати, що літо 2017 року видалося не найбільш багатим на відкриття нових для України брендів. У той же час, шуму наробили повідомлення про швидкий вихід в країну шведського H&M, американського Under Armour і французького Decathlon. Не виключено, що прихід в Україну таких сильних міжнародних гравців може підвищити інтерес до України з боку інших зарубіжних брендів.

Читайте також –

ТОП-10 fashion-рітейлерів України за площею (зарубіжні бренди)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  120
Усі новини ринку