
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Практичні приклади того, які бувають тригерні листи, як правильно їх складати і де черпати ідеї для тригерних листів.
Цей текст доступний також російською мовою
Head of Email в Netpeak Максим Соколюк написав матеріал про те, як бізнесу автоматизувати продажі за допомогою e-mail-маркетингу. Що таке тригерні листи, який у них механізм роботи і як їх використовувати – в колонці для RAU.
Листи, які приходять на e-mail користувача автоматично, в результаті певної дії на сайті, називаються тригерними. Вони мають ряд переваг перед іншими способами інформування в цілому, і перед ручними масовими розсилками зокрема:
Все це робить тригерні листи економічно вигідними: за внутрішніми даними Netpeak, в середньому, вони приносять нашим клієнтам 63% доходу від усіх розсилок.
Відправляється користувачеві після того, як він зареєструвався на сайті або підписався на розсилку, щоб ознайомити його з асортиментом, перевагами і поточними пропозиціями на сайті. Welcome-ланцюжок, як правило, показує одні з кращих результатів в плані конверсій, оскільки відразу після знайомства з сайтом інтерес користувача максимальний.
Клікніть на зображення, щоб відкрити лист повністю
В Google Analytics можна побачити, що 60-80% користувачів (в залежності від проекту) додають товар в кошик, але не оформляють замовлення. Всі ці люди витратили час на сайті, вибрали з асортименту товар, додали його в кошик, але не купили: хтось їх відволік, завадив, або людина засумнівалася, вирішив порівняти. Якщо через годину відправити йому лист з товарами його кошика і запропонувати завершити оформлення замовлення, можна отримати значне число додаткових замовлень. З нашого досвіду конверсія такого тригера може бути 12% -15%.
Тригери кинутого перегляду і кинутої категорії працюють за аналогічною механікою.
![]() |
![]() |
Клікніть на зображення, щоб відкрити лист повністю
Якщо користувач підписався/зареєструвався, але через кілька днів так і не оформив замовлення, ми його “втрачаємо” і в цей момент необхідно простимулювати його повернутися на сайт і оформити замовлення. Для цього використовується тригер реактивації покупки.
Якщо людина не читає листи якийсь проміжок часу, потрібно повернути її в сегмент активних читачів за допомогою тригера реактивації прочитань. У ньому важливо дати конверсійний заголовок, наприклад “Подарунок чи відписка назавжди? Вибір за тобою”.
Клікніть на зображення, щоб відкрити лист повністю
Транзакційні листи тільки повідомляють про подію, що сталася, підтверджують виконану користувачем дію або надають службову інформацію. До них можна віднести: “Ви зареєструвалися на сайті”, “Ви оформили замовлення”,» “Ви оплатили послугу”, “Ваше замовлення готове до відправки”.
![]() |
![]() |
Клікніть на зображення, щоб відкрити лист повністю
Ідей для тригерів є безліч, а їх використання залежить від бізнес-моделі і креативності. Які ще можуть бути тригери?
![]() |
![]() |
Клікніть на зображення, щоб відкрити лист повністю
Тригерні листи допомагають утримувати користувача і просувати його далі по воронці продажів, тому вони стануть в нагоді практично будь-якому бізнесу. За допомогою тригерних розсилок можна своєчасно реагувати на дії потенційних клієнтів і пропонувати відповідні рішення.
Карта тригерів – це схематичний опис тригерних листів, умов їх відправки і механіки для системної і запланованої реалізації.
На етапі запуску тригерних листів важливо спланувати і продумати, які саме тригерні листи і ланцюжки будуть відправлятися. Це допоможе розставити пріоритети в запуску листів і заздалегідь підібрати відповідний сервіс розсилок для реалізації.
Читайте також
Сайт як вітрина магазину: як залучити покупця та допомогти йому знайти потрібний товар